Sárga nyíl
Szöveges ítélet
A legels? autónk egy Skoda 120L volt. A feleségem használta kezd? autósként, az els? téli incidensek után, lecseréltük egy 9 éves Suzuki Swift 1.0 GL-re (ez még Japán volt, nem csörgött, nem zörgött csak ment mindíg, mindenhol, hiba nélkül), de ez sem volt nálunk 1 évig. A szalonban megláttuk ezt a kis sárga Suzit és hamar bele is szerettünk. A vételárába már kevésbé, mert 2003-ban 2,4M-be került. (Nos ennyit a komfort és az extrák hiánya miatt nem ért. Jó extra, egy alufelni, meg spoiler, meg fényszóró mosó stb. stb, de nem pótol egy szervot, vagy ABS-t ). Szerintem annak idején ,ezeket az extrákat kicsit túlértékelte a Suzuki.
Az autót viszonylag keveset használtuk (3 év alatt 24.000Km). Megbízhatósága osztályon felüli, nem vagyok benne biztos, hogy ilyen autó van még, gyakorlatilag semmi hibája nem volt.
Konfortilag, már nem annyira jó, kicsit zörög, kicsit csörög, de a miénk. :) (volt) A szervo nagyon hiányzott bel?le.
Sajnos sikerült 1x komoly sérülést okozni neki, hát a szervízelése nem olcsó, bár sokan mondják.
Ami tört rajta ( els? lökhárító, 2 lámpa, 2 ködlámpa, motorháztet?, jobb sárvéd?), mindennel együtt 500.000 volt a javítás, szakszervízben, még jó, hogy volt Casco rá, és fizetett is :) Gondoltam, ha ennyibe kerül, ennyi része, akkor ez egy 10 milliós kocsi. :)
Természetesen ami legjobban tetszett benne, amikor 3 suhanc egy BMW-ben mindenáron le akart gyorsulni, a lámpánál, csak fél kocsi hosszal maradtak le. :-D (Gyorsulás 0-100km/h 9,5 sec, 2 utassal, saját mérésünk). Olvasgatva az itteni cikkeket sokan panaszkodnak a fékekre, 185km / h-nál sem volt vele semmi gond fékezésnél, M7-en vészfékezés is tökéletesen ment, leszámítva, hogy a hátsó utasok el?re kerültek. :)
Ami nem tetszett, az sajnos a karosszéria vastagsága, az bizony elég karcsú. Töréstesztje nincsen ,de ha elmegy valaki egy szakszervízbe láthat érdekes dolgokat, minket szerencsére tökéletesen megvédett, oldairányú ütközésnél. Egy meghökkent? esetünk volt, amikor egy Opel Astra kikanyarodott elénk (sebességünk 30 km/h kanyar után (balról rendünk ?rei figyelgettek), Opeles már nem figyelt ránk, jobbkezet elfelejtette, és elénk kanyarodott. Védhetetlen volt kis távolságon belül, lepattantunk az Opelr?l. Ami tönkre ment: lökhárító, bal lámpa, bal ködlámpa, fényszóró mosó.
Opel: fenekét kaptuk el, a bal hátsó ajtajánál 2 karcolás, horpadás vagy törés nem történt. Mondjuk, ebben az esetben m?anyag ütközött fémmel, tehát lehet ez a normális.
Mindet összevetve, meg voltunk vele elégedve, dinamikus, megbízgható autó. :) Csomagterére is panaszkodnak sokan, valóban alapból 2 táska és vége, de lenyitott ülésekkel egy Ikea fém galériaágy, csomagolva, elfért benne, a matrac már nem. :)
Most cseréltük le egy Seat Cordobára, reméljük nem volt rossz döntés. :)
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Carkomplex Suzuki
Telefon: (1) 2920-958 és (1) 2960-203
Fax: (1) 2953-575
Autószalon és szervíz: 1184 Budapest, Hengersor u. 25.
Nagyon pontos, megbízható szervíz, teljeskör? ügyintézéssel. Kiválló munkát végeznek, sajna az árak borsosak, de a szakszervizek, már csak ilyenek.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift 1.0 GL | Következő autója? | Seat Cordoba 1.4 Stella |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
