No ABS... no AIRBAG... no PARA
Szöveges ítélet
az autót örököltük nagyapámtól. az első 80ezer km szép nyudíjas tempóban lett belerakva. De tőlem kapja a kiképzész rendesen (Győr-Balaton 50 perc, gumiégetés). A kuplungot én égettem le de szerintem még egy jó darabig elment volna vele.
A magyar utakon nagyon zörög, de akárhová elvisz. Még szerintem a hazájába is elindulnék vele. Csak benzin kell bele és megy. Az ezres motorjához képest elég jól ugrik, a múltkor egy 1.6os vectra alig bírt megelőzni. Úgy 100-110igy megy. Az egy kényelmes utazó sebesség akkár 5en is. Mondjuk 5 embernek egy kicsit szűkös de ki lehet bírni. városon belül ugrik, igaz ha előzni akarok vele akkor vissza 3 aztán ami belefér. Én nagyon szeretem gondolkodtam rajta hogy lecserélem de szerintem nem kapnék még egy ilyen jó autót.
Meg annyit nem kapnék érte amennyit nekem ér. Még nem hagyott cserben sehol. Igaz garázsban tartott de nem rozsdásodik. ha télen egész nap kinnt van akkor is indul. a fűtése kiváló, télen is lehet vezetni pólóban. a fogyasztás télen kicsit sok (néha 8-9 liter) de nincs hímestojás a gázpedál alatt. 14es ötágú alufelni van rajta, nagyon feldobja és sokan meg is dícsérik hgy szép.
Hibalista
- kipufogó törése a dob előtt
- kuplungcsere (159000 km-nél)
- motormosásnál beázott a gyújtás, de elindult utánna
Ide hordtam szervizbe
Németh Antal
Győr-Likócs
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Lada | Következő autója? | nekem nem kell más |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
