A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLS, Goldfish 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Harapós fapados

Szöveges ítélet

Els? autóm, használtan vettem. Egyetlen alkalommal hagyott cserben - mikor máskor, mint épp nyaralásra indulás el?tt - amikor zárlatos lett a 4 éves Perion akksi. Teszi a dolgát, eddig mindenhová eljutottunk vele, ahová akartunk. Jól gyorsul (azért vissza kell kapcsolni néha), kissé pattog az úton - de ez az utak hibája ;) .
Igazából csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni, a kötelez? szervizekkor. A fékpofákat azonban szinte minden 15 ezer km után, pedig nem vezetek ?rült módon, nem fékezek nagyokat. Ezt kicsit sokallom, pláne, hogy állítólag Bosch pofákat raknak bele. 80 ezernél kellett féktárcsát cserélni, illetve hátsó fékpofákat a dobban. Tavaly télen a kipufogó cs? vált le a dobról - ezt az utak sózásának tulajdonítom ;) -, ekkor sportosabb hangja lett, de 5000-ért megjavították. Azóta újra csendben jár. A márkaszervíznek "hála" féltengelyt is kellett cserélni egyszer. ?k kicserélték a kopott féltengely gumiharangot (leglábbis papíron), majd pár ezer km után elszakadt, és mivel gumi alkatrészre nincs garancia náluk, irány egy féltengely specialista a cserére. Korrekt áron gyors, garanciális munkát végeztek (Csepelen vannak, nevükre nem emlékszem). Tavaly nyáron az elektromos ablakemel?t kellett újra összerakni, mivel kopnak az alkatrészei. Olyan 3000 körül fizettem érte, egy kis m?helyben.
Egyetlen "tartós problémám" vele, hogy a féke állandóan sivít, még új fékpofákkal is. Új fékpofánál a márkaszervízben azt mondják "be kell vasalni", kopottabbnál "cserélni kell". Eleinte márkaszervízbe hordtam, ezekb?l 3-at is elfogyasztottam, nagyon rosszak a tapasztalataim. Mindig úgy érzem le akartak húzni, leginkább a fékpofák cseréjével (no meg a gumiharang - féltengely mókával) és soha nem sikerült megoldani, hogy ne sivítson fékezéskor. Leszoktam a márkaszervízr?l, most hangtalan a fékem és kevesebbet fizetek.
Lassan viszem a 100-as nagyszervízre és ekkor lengéscsillapítót is kell már talán cserélni, legalábbis az el?z? kötelez? átvizsgáláskor felkészítettek erre...

Hibalista

- 4 évesen (2002) nyár kell?s közepén akkumulátor csere
- szinte csak a kopó dolgok lettek cserélve (fékpofa, sz?r?k)
- kipufogó cs? eltört a hátsó dob el?tt
- féltengely gumiharang szakadása - féltengely csere
- elektromos ablakemel? kopása

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Római, Suzuki Center, Suzuki Óbuda

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Autonet

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Toyota, vagy Mazda
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)