A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GC 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A 434 000 km magáért beszél

Szöveges ítélet

3 évesen vettem, 9 éves elmúlt, már 316000km (igen, ennyi) van benne. Ha szépen bánsz vele, meghálálja. Sokat járt külföldön, itthon is. Szóval mindenféle útviszony és iszony között. Utazósebesség még most is 140km/h, de ha nem vigyázok, eléri a 150et. A vége mutató szerint 185km/h volt, még most is sikerül 170ig feltornázni.
Belül zörög már sokminden, de ennyi pénzért...
A javítás olcsó, az alkatrész is. De nincs szükség semmire, mostanában kezdenek elektromos, vezetékszakadós dolgok előjönni.
A kupplung még gyári (de a hungárián csúcsban végig elég fájdalamas és fárasztó) . A kupplungbowdent célszerű megolajozni, mert kiderült a ezért nehéz nyomni.
De csak tankolni kell. És ha reggel elfordítod a kulcsot, biztos elindul! Sosem hagyott cserben.
A lassulással van némi gond. Nagyon kell figyelni, mert könnyen meglepődik az ember, ha hirtelen kellene lassulni.
Akinek ennyi pénze van, tökéletes!
A gyűrűzéstől halkabb lett és visszanyerte majdnem eredeti teljesitményét (ajánlom bárkinek, aki sok km futás után, újra akarja éleszteni, dugót is érdemes cserélni a fúrtra)
Na, most van 434000km benne. Fogyasztás 5.5l/100km, árkon bokron tökön uborkán. Ha nagyonmegzavarom otopályán, 140-150 között, akkor is 5.8l/100km.
Városban is ennyi. Most már nehezen bírja a nedves időjárást, gyújtásproblémák. Sztem a szar utángyártott elosztófedél lehet az oka.

Hibalista

- A kötelező nagykönyvi és előírt km-es cserék. - 250000km-nél féltengelyek - A váltó szinkronizációja (hiánya) szükségessé teszi régóta a duplakupplungos visszakapcsolást - 284000km-nél 1 es és 2es dugó eltört szoknyánál(a régi konstrukció a horonnyal, az új fúrt) a hibás konstrukció miatt - 4 henger gyűrűzés (kicsit drága) + a 2 dugó - Fékpofa csere

Ide hordtam szervizbe

Haverom

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 54000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 380000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601 Következő autója? marad, míg szét nem hullik
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)