A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1,6 Caravan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A panacotta kombi

Szöveges ítélet

2011.05.18, 40km: ma vettem át, egyelőre csak barátkozunk. Ami már tetszik, az a tempomat, otthonról az irodámig 40-es korlátozás van az úton, rendszeresen mérnek is - a gép viszont nem csábul el, ha 40, akkor 40... :)

2011.05.19, 63km: CHECK ENGINE! Hazafelé kocogtunk, én meg a kocsi, amikor is megjelent egy sárga jelzés a műszerfalon. Másnap reggel persze elsőként álltam a szervizben. A szalon több munkatársa is jó ismerősöm, még poénkodtak is, hogy csak nem az új kocsit hoztam? De. Szóval bevitték, tech2, lambdaszonda hiba. Vagy nem. Kiütötték a hibajelzést, azóta jó.

Még egy nüansz: aznap délután pakoltam befelé a csomagtartóba, üléstámlát ledöntöttem - alatta két marék üvegszilánk. Hm. Valószínűleg a C és D oszlop közötti hátsó ablak maradéka. A szalonban nem tudtak róla.

2011.05.30, 1000km: na ez is megvan, az első ezres. Tapasztalatok: az autó nagyon más, annyi köze van az F Astrahoz (de még a G-hez is) hogy ugyanaz a neve.
Az extrák (digit. klíma, MP3, board comp, stb.) kellemesek, hasznosságban a tempomat viszi a pálmát.
A motor: ez egy 115LE-s 1.6, a legújabbak közül való, euro5-ös cucc. A twinport jobban tetszett, az képes volt 1000-es fordulatról is megindulni, ez meg variable valve ide v. oda, ~1800 alatt halott és nem vicces, amikor egy kereszteződésben kifordulva várjuk az erőt. 2000 felett egy szolidabb állat, húz, ugrik a fordulatszám mutató felfelé rendesen. A hangja is teljesen más, és másképp is indul, mint az eddigi 1.6-osaim (C16NZ, X16SZR, Z16XEP - ezek színre-szagra hasonlóak voltak).
A fogyasztás egyelőre 7.9, ami sok, de ebben szinte csak város volt, plusz az első tankolás után mértem.

2011.06.10, 1820km: olajcsere. A hét elején ismét a CHECK ENGINE szórakoztatott, ugyhogy ezt is megnézettem: lambdaszonda hiba, garis, alkatrész megrendelve, jövő csütörtökön csere. Rákérdeztem a motorra is, hogy ez tényleg ennyire lomha? Tömör válasz: igen. :O
Másik móka: riasztó. Gyári van benne. Az előző Astrában is az volt, egyszer cserélték gariban, mert a dőlésérzékelő miatt "rendszerhiba" jelzéssel élesedett néha. És utána a gariban cserélt is. Tegnap néztem, amikor bezártam otthon a kocsit: és... igen, rendszerhiba! :) Rákérdeztem a szervizben: ugye a dőlésérzékelő...?! Az... :)))

2011.06.23, 3400km: a lambdaszondát kicserélték gariban. Más. Tegnap valaki végighúzta a piros szarját a hátsó lökhárítón... Szerencsére a polírpaszta levitte, de azért maradt némi karc :(
Amiről még nem írtam: az index és ablaktörlő kar. Ez a híres/hirhedt mindig visszaugrós fajta, és nem sokan szeretik. Na ezt ímádom. Nagyon egyszerű volt megszokni és jó, hogy nem kell vele foglalkozni, ha elengedem, középen van és kész. Mondjuk a régebbi autókon is úgy használtam az indexet, hogy érintkezésig húztam a kart, ahonnan még visszaugrik, úgyhogy ezt nekem találták ki :) Habár az ablaktörlő üzemmódjai közötti váltás néha elgondolkoztat :))
Az autó CAN buszos "két drót mindenhova", ez érezhető a kürtön (később dudál, mint a gombnyomás), valamint a tompított fény is érdekesen viselkedik; lekapcsoláskor 2s műlva alszik csak el. A gyújtást levéve viszont azonnal...

2011.07.06, 4100km: ma éjjel valakinek nagyobb szüksége volt a dísztárcsáimra. Száradjon le a keze :(
Más. A szerviz szerint 5000km körül áll be a fogyasztás, most valóban változott, kerek 7-re lement, BC szerint.

Hibalista

- lambdaszonda!

Ide hordtam szervizbe

Maxabo

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 11
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra G Classic II 1,6 Caravan (Fekete kombi) Következő autója? ez még korai...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (429 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

BÓGLI

Astra 1,4 - 2007
2009.04.25 35000   1,5

"A Raketta 02"

Astra Astra 1,8 126LE - 2006
2010.08.24 47000   3,5

"Népautó" kompromisszumokkal

Astra 1.6 Enjoy+ - 2008
2010.05.03 51250   4,3

"A Raketta"

Astra 1,8 GTC 126LE - 2006
1999.11.30 3500   -

"Böhömke"

Astra 1,4 benzin, Caravan enjoy - 2006
1999.11.30 25000   4,7

"Opel sose kop el" Ja persze

Astra 1.8 C18NE - 2004
2008.02.09 60000   2,1

"megyez a 18xe varacskosdisznó"

Astra " ez egyZ18xe" - 2004
2009.04.27 143000   2,0

"Újabb hűséges élettárs"

Astra 1.6 SEDAN - 2008
1999.11.30 15800   4,8

1 igazán jó vétel

Astra 1.7 cdti 100 Le - 2004
1999.11.30 32000   4,3

1,3-as gőzmozdony

Astra 1.3 CDTI Caravan (90Le, 6sebességes) - 2006
1999.11.30 5000   2,0

1,6 torpedó

Astra 1,6 - 2007
2010.09.27 81000   -

1,9 CDTI az ÖRDÖG szekere! 150 Le :-) kell több?

Astra 1,9 CDTI Station Wagon 150 LE - 2005
2011.08.01 3000   4,0

1.4 caravan - 6,5l/100!!!!

Astra 1.4 - 2006
2010.02.11 80000   1,0

1.4 es szerelem!!!!

Astra 1.4 16v - 2001
2009.07.19 41000   -

1.6 Enjoy "H" Kombi 77KW

Astra 1.6 Enjoy "H" Kombi 77KW - 2005
2012.01.13 32000   3,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 29

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)