A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.4 Essentia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Korrekt hétköznapi autó elviselhető hibákkal

Szöveges ítélet

Az autót 120000km-rel vettem. Magyarországi, szervízkönyves autó volt, korához képest jó állapotban. Tisztában voltam az autó típushibáival, így belevágtam.
Mióta használom, nem hagyott cserben soha. Ár-érték arányban nem igazán van jobb. Fenttartani kedvező.
A korrózióvédelem tökéletes, 15 évesen sincs rajta rozsda. Futómű nagyon stabil, jól fekszi az utat. Kormányzása pontos, a szervó nem túl puha, de talán nem is baj.
Ez az 1.4 z14xep motor a H Astra alapmotorja. Nem igazán bíztam benne én sem, hiszen 90le, és a kocsi sem könnyű, de kellemesen csalódtam. Nem egy erőgép, de el lehet vele közlekedni. Én 80 százalékban autópályán használom, és teljesen jó. Tempomat soha sem fullasztotta le, 130km/h fölött is szépen megy. Országúti előzést viszont nagyon meg kell gondolni.
Viszont mivel ez egy twinport motor, ezért a szívósor sajnos ezen is csörög kicsit. Nem vészes, de zavaró. Felújítással viszonylag olcsón javítható, valószínűleg következik hamarosan.
Vezérműlánc hidegen csattog. Sajnos hidraulikus láncfeszítő van a motorban, így amíg az olajnyomás nem épül fel, sajnos hallat magáról.
A motorolajat legkésőbb 10000km után cserélem szűrővel együtt. Ez idő alatt semmi olajat nem fogyaszt.
Váltó 5 fokozatú, jól áttételezett. Autópályán jó lenne egy hatodik is. Nem túl pontos, nem is rossz, tipikus átlag. Célszerű rajt váltóolajat cserélni időnként.
Az utastér kategóriában tágas. A csomagtartó lehetne nagyobb.
A beltér anyagminősége jó. A hifi szépen szól.
Összességében szeretem az autót. Jó hétköznapi autó, elvisz bárhova, viszonylag kényelmesen és olcsón. Nem is néz ki rosszul,bárhol meg lehet jelenni vele. Aki nem szeretne egy presztízsmárkáért kidobni az ablakon sokkal többet, annak tudom javasolni. Aki viszont teljesítményt is szeretne, annak inkább az 1.8-as z18xe, illetve a 2 literes turbós z20let motorokat javaslom.

Hibalista

- Önindító felújítás
- Csomagtartó nyitó mikrokapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Maszek

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Wagon R+ 1.0GL Következő autója? S-cross 1.4 Hibrid
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (427 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)