A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.7 cdti caravan sport 101 le dth 

Az ítélet értékelése
1,3(3 db)

Jó kocsi, de nem tökéletes

Szöveges ítélet

nos megvettünk 1 rendkívül megkímélt zsír állapotú belga autót. költségekkel együtt 500 kilóval az itteni ár alatt amit nehéz is megállapítani, mert a sport felszereltséget itthon nem is forgalmazzák.szóval minden benne van ami astrába lehet extra.12 éve opelezek de mint kereskedő sok más autóm is volt.úgy tudom nincs tipushibája ezért is vettem ilyet. talán az első élményemtől kezdem. 1 nagyon picit hangosnak tűnik a diesel hang kívül is és belül is. az indexkar nagy meglepetéseket tud okozni az első 500km-en. ugyanúgy mint a kijelzőn a sok kis mütyür illetve a rádió beprogramozása.kéne hozzá 1 magyar leírás, mert már rájöttem nagyjából mi hogy van de nagyon nem egyszerű.Apám akkor se tudná megtanulni ha agyon ütnék. az enyémen gyári 18-as kerekek vannak a még gyári gumikkal és mivel a board computer motorfordulatszámból méri a megtett km-et, ezért nem eggyezik a km.számlálóval. az 6.9 fogyasztást ír városba + pályára is egyaránt. a pályán 140-el tempómattal tényleg 7 liter jött ki. a várost most fogom mérni, szerintem az kevesebb lesz, igaz azóta kapott téli gumit 15-ös felnivel.szóval mentem a mozaikba hajnalba ami nincs messze és meglepődtem , hogy elég későre jött meg a fűtés. ha bemelegszik persze jó de a 30 éves Mantámba is elöbb jön a meleg.a primerába ilyenkor rég polóba lehetnék. várni kelett, leállítottam a mocit kb10 percre.lehült fáztam, beindítottam, vártam de nem akart bemelegedni a moci. vízhőfok óra nincs gyárilag amitől tépem a hajam, úgyhogy majd sufnitúning pótolni fogom. szóval állóhelyzetben nem fog bemelegedni a motor mint a vw sharanon se ! a pályán nagyon kényelmes az autómata hőfok szabályzás. az üllés kagylós, 100 féle képp állítható, kemény hála égnek és nagyon kényelmes.kormány ki-be húzható+fel-le jól beállítható, viszont ez nem 1 fordulékony autó. legalább hosszú élettartamú lesz a féltengely.futómű : viszonylag elég jól elnyeli a zajokat a rosszúton, legalább is ahoz képest, hogy ez 1 kemény autó és nagyon jól tartja a kasztnit a kanyarban ! aki puha szart akar vegyen franciát. további apró furcsaság : nem lehet belülről bezárni a kocsit járó motornál.legalább is én még nem jöttem rá hogy kell. moci: 2000 ig sporolós épp a városi tempót fel lehet venni vele de nincs nagy nyomaték mint a régebbi dieseleknék.szokni kell. 2500-tól viszont megindul meglepően hirtelen.előzés pl 80 ról : vissza 3 padlógáz, gyorsulunk és ha hagytunk elég helyet be is férünk.hát a 2.4 Mantától csúnyán kikapna de ez 1 családi autó kis fogyasztással.fény és esőszenzor jól működnek de az első törlést nem mindíg kezdi meg magától és nagy zuhéban nem kapcsol leggyorsabb fokozatra. az ablaktörlő kar kezelése az index karral egyforma bonyolult rendszerű de megszokható.hátul kicsit kevés hely marad ha elöl 190-es ember ül de azért a tér elosztása szerintem jó. a csomitartó részben praktikus megoldásokl vannak. váltó : pontos kicsit kemény rövid utak. v. golf-hoz hasonlít leszámítva, hogy ez nem zajos. szerintem frankó. fék : első próbálgatásra rendben volt. közepesen érzékeny nem tulzottan mint a vw.-ken, jó hatásfokkal dolgozott de késöbb jött a meglepetés 2 hetes új téligumival 0 fok körül kicsit nedves úton fékez a sor. én is egyre intenzívebben. a fékhatás nő ahogy egyre jobban nyomom a pedált, már egész reőssen lassulunk mikor egyszer csak belép az ABS és mintha elvágták volna a fékcsövet szinte teljesen megszünt a fékhatás ! szerencsére nem jöttek szembe és volt időm átmászni. az elöttem lévő kocsi mellé érkeztünk annak a feléhez. csúnyán lezúztam volna ha.... szóval nagyon haragszom az opelre ezért, hogy olyan buta Abs-t hogy rakhattak egy 2005-ös autóba mint amit a 10 évvel ezelötti F asztrába. már akkor is kiderült, hogy az az Abs 1 nagy rakás szar. 1 kerék megcsusszan és leveszi az összesről a fékerőt. onnantól szevasz. a BMW miért tud olyan ABS-t gyártani, hogy figyeli a kerekeket külön-külön is ? az meg is áll. szóval holnap kikötöm.
összegezve ez 1 tök jó kocsi bicskás kulccsal, ragasztott sárvédő ívekkel ( nem rohad vw.technika) és néhány régről megmaradt opel betegséggel.
megéri az árát ? én újonnan nem adnék érte 6.2M Ft-ot semmi képp de így 2 évesen kintről behozva azért jó választás volt mert ebben az árkategóriában csak roszabbak vannak ! És ez tény ! ellenkritikát szívesen fogadok : matti79@freemail.hu Update 2014 nem zörög, csörög azóta se, tartós kasztni ! extrém spórolva 4,5l-re le lehet vinni a fogyasztást országúton de a displaj fél literrel kevesebbet ír mindíg ! Klímával város 7l ! 150-es tempóval 8,5-9l ! 125-el 5,5-6l !

Hibalista

- az még remélem arréb van. - esetleg ha hibának nevezhető, hogy rossz úton nyüszög a hátsó ajtó a gumigéderen.majd beszilikonozom. - update 2014 ben. 180.000km van most benne. A jó magyar gázolajban rejlő sár szépen lerakódott az egész szívó-központi nyomócső rendszerben és persze a szelepeken. Pillangókat megszorította, Egyre szarabb lett a kocsi így darabokra szedtem. Hengerfej komplett felújítás (gépműhely 50E Ft, alkatrész 40E bontott), jó lett de az egyik csúcs elfáradt rá 1 évre és elolvadt a dugattyú. Fűzött blokk csere. Most megint jó. Tanulság : Nem a kocsi a hibás, hanem aki elhanyagolja a csúcsokat az így jár minden common rail rendszerű diesellel ! - Toronynál a golyaláb feltámasztó gumi kikopott. A teló csavarja összerohadt, ha cserélni szeretném a kikopott gumit kukába megy a jó gyári teló. Így inkább sufni tuning behézagoltam, azóta jó. Utángyártott stabpálca rossz úton 6 hónapot bír ! igaz 2500Ft.

Ide hordtam szervizbe

elektromos gondokat kivéve magam fogom javítani.update 2014Most már oda-vissza kenem vágom az egész kocsit, így nem ment rá a gatyám. De a szakszervízben kifizettem volna a kocsi árát mégegyszser tuti.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

ha elakadok a zseniális haveromtól fogok segítséget kérni, akinek Újpesten van műhelye.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? primera Következő autója? egyenlőre marad ez családi autónak
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (427 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)