A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1.6 115 LE caravan facelift 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igenyótanuló!!! :)

Szöveges ítélet

Májusban 3 év vívódása után átvehettem a caravant. A három év azért volt ennyi, mert egyszerúen nem találtam megfelelő autót az igényeimhez, pedig nem nagyok, csak sajátosak.

1. Kellett egy B Vectra méretű kombi újba, ami német
2. Olyan modell kellett, amely faceliftes, ez nálunk a családban tradíció és eddig bejött
3. Dízel kell hogy legyen
4. Digit klíma
5. Kvázi olcsó fenntartás kvázi hosszú szervízintervallum

Aztán kijött a faceliftes H Astra. G Astrám volt az előző céges autóm és nagyon szerettem. Nekem elég a 115 LE,nem is sok, de nem is kevés.
Főleg, hogy aztán nem dízel lett. A 1.7 turbós nagyobbik verziójánál hajszállal vagyok gyorsabb és kb. 1,5 literrel eszek többet, végre óra szerint 200 Km/h, testmode szerint az 192 Km/h. És még nem forgattam le teljesen, mert leszabályoz 5-ben 5800 körül.
3-ban 140 Km/h tiltásig és döbbenetesen jót gyorsul úgy 60-ról.
Ezért a benyásra szavaztam, nem láttam értelmét a dízelnek, pontosabban 1.9-re meg nem futotta... :(

Nadenamajd!!! :)

10000 km nem sok, de nem is kevés, majd a 30000-es szervíznél meglátjuk.
Bár a döntésben nagyon sokat segített a

http://astrahclub.hu/

A gyári hibák nyolvan százaléka WD40-gyel javítható!!!

Ugyanis szir-szar szilent nyekergések, ropogások, amiket a fórumos srácok már mind megfejtettek.
Egyedüli gáz lehet majd a CIM modul, de a honlapon és fórumon minden ki van vesézve elég rendesen.
Érdemes bereggelni és olvasgatni, kérdezni.
Igenyótársaság. :)
Enjoy +.
4 lufi, el. bőr kormány, bőrgomb, Digit klíma, CD30 mp3 7 (!) hangszóró, el. behajt. fűht. tükrök, komfort ülés + gerinctámasz, könyöklő, króm tetőléc, OPC króm tükrök, gyári füst, 40/20/40 dönthető ülés, hűtött kesztyűtartó, 16-os 5 lyukas felni, 4 tárcsafék, kormányról vezérelhető hifi- BC,

Nagyon jól fekszi az utat és jól gyorsul, de ha M3-ból ülsz bele nem fog tetszeni, de tud menni, ha kell, 5 személlyel csomagokkal is, nem kell szégyenlősködni vele.
A tesztben olvasottakra csak annyit, hogy autót vezetni tanulni kell, nem elhinni magamnak hogy tudok, hanem ezt fejleszteni kell és erről meg is kell győzödni.
Hatalmas az utastér. 185 cm vagyok és a saját beállításaimmal be tudok ülni saját magam mögé kényelmesen. :)

Ami nem tetszik:
nincs pohártartó, már leírta mindenki
nem szinkronos a hátramenet, de szokható


Ja, igen.
A fogyi hajszál pontosan 7.7L/100Km és ez a 10000 kilóméter átlaga bejáratással együtt.
Szerintem ez lesz még jobb is.
Később folyt. köv.

**********************************************
Üdv! (2008.10.08)

Itt vagyok, ahogy ígértem. :)
36500 km után még mindig minden rendben.
Folyamatosan olvasom a népítéleteket azóta és hülyére röhögöm magam...
Ennyi balf@szt még nem látott a világ.

Okoskának üzenem: a klíma nagy gombja nyomógomb is egyben, nem kell a menűben keresgélni szerinte "napokat."

Olajat még mindig nem eszik.
Ja kérem, hogy a dízel eszi?!?!?!?!?!?
VW-nál is eszik, Mercinél is eszi, Seatnál és bizony még a Skodánál is. Turbó. Dízel. Egybeolvasva TurbóDízel.

Régi tévhit, G Astrára jellemző volt egy szériára az olajlehúzó gyűrű miatt az olajfogyasztás. Visszahívás volt belőle, aki elvitte, annak megcsinálták. Sok majom nem vitte, valószínű onnan van a rossz beidegződés. Vagy egy majom autóját vetted meg.

ESP kikapcsolható. Sport gombot hosszan (mondom hosszan!) nyom.

Vízhőfok a testmode-ban keresendő. Ott van yól kijelezve.

Gázreakció lassú. Mivel nincs bowden, csak jeladó meg érzékelő, előfordulhat. Sport gomb benyom.
ha nincs, keress alternatív megoldást. Létezik.
euro IV-es motor!

Egyébként meg tudni kell vezetni és nem elváltogatni egy 16 szelepes benyást 2500-nál.

De hagyjuk. Hadd röhögjek tovább. :)

A fogyi 7.8, egy decit nőtt, viszont a 10500 km-hez képest a gyorsulása és ereje nagyságrendekkel jobb lett. 90% város, mégpedig a Főváros.

Vezetőülés nyikorgott, kapott WD-40-et.
Ablak nyöszörgött, kapott WD-40-et.

Majd írok 70.000 körül, hogy mi a kotta.

Okoskáknak meg ajánlom a kéziköny alapos tanulmányozását.

Hibalista

- Ilyen még nem volt,
- a lüki szinkronhiánya miatti frusztrációm, de már múlik :)))

Ide hordtam szervizbe

Wallis

5ezres, én vittem az olajat és végig a kocsi mellett lehettem
0W 30-as Castrol GM ajánlással

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? G Astra Következő autója? noénaztnemt´om
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (427 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)