A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra Classic II 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy átlaGos opel, 1,4 90 LE 5 ajtó

Szöveges ítélet

Nem is tudom hogyan kezdjem.... az első autóm volt. 2005.11-hó, 5 ajtós G astra. Használtan 9 évesen vettem, első tulajdonostól, opel márkaszervizbe beszámított autóként. Az előző tulajdonos nem igazán tudott vezetni, ez látszott is a külsején. Lepadkázott dísztárcsák, több fényezett elem. A javításokat márkaszervizre bízta, akkor is, amikor összetörte az elejét. Emiatt mertem megvenni. Hogy hiba volt-e? nem tudom. Mindenesetre többet vártam tőle és nem is volt túl megbízható. Nem hagyott ott sehol, de mindig volt valami nyűgje. Hol az ékszíj nyekergett (csere megoldotta), hol csöpögött a hűtővíz, vagy éppen indulni nem akart. (önindító) Az alkatrész árak átlagosak, nem mondanám olcsónak. Bontottan sok az alkatrész, de kevés a valóban használható, megkímélt darab, ami meg jó lett volna annó, azt majdnem új árban akarta adni a bontós. 1,4 Twinport 90 LE, valóban dinamikusan vezethető. Jól eltalált motor + váltó páros ebből a szempontból. A tömítések igen gyengére sikeredtek. Ilyen kevés (valós) kilométer mellett 12 évesen már itt-ott szivárgott az olaj,a főtengely szimering is lassan cserés lett volna. A vezérműtengely helyzetjeladóra állandóan hibát dobott, szerencsére csak a hibatárolóba. Check Engine, vagy hasonló hibajelzés nem volt, tette a dolgát, még ha betegeskedett is. Az önindító hiba egy nyaraláson is elkísért.... szerencsére hidegen indult. A hazaút során majdnem az összes hűtővizet elcsöpögtette, de nem reklamált, hogy melege lenne. 55 ezer forintba fájt az önindító felújítás + fűtéscső csere. Ezen kívül volt vízpumpa csere + hosszbordás szíj csere. (szintén hűtővíz szivárgás miatt.) A kontakthibás lámpakapcsoló nagyon az agyamra ment, hol a műszerfal nem világított, hol a lámpák nem kapcsoltak. Szétszedtem, kipucoltam, egy ideig jó volt, aztán kezdhettem előröl. Az olajcsere nálam 1év, vagy 10.000 km volt, + szűrők. 5W-40 Castrol, Total, amiket kipróbáltam benne. Kizárólag Dexos 2. Első autónak jó volt, de közel nem olyan megbízható, mint az F astra a 8 szelepes motorral. Az még sose kop el.

Hibalista

- Stabilizátor pálcák, önindító, gyújtáskapcsoló, vízpumpa, fűtéscső repedés, lámpa kapcsoló kontakthibás

Ide hordtam szervizbe

Falubeli szerelő

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Szomszéd falusi szerelő

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 112000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Astra H 1.6 Classic III.
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (427 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)