A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1,4 Classic II - Twinport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A fapados mindenes

Szöveges ítélet

Pont azt nyújtotta, amit ígért.
Faék egyszerűségű, de legalább az ár/érték aránya jó, és megbízható volt.
Olajat nem ette, igaz 8000 kilóméterenként cserélve volt. Volt hogy nem minden indításra indult be a motor, ezt főleg üzemmelegen produkálta. Kis fordulaton néha leesett a fordulat gázadásra, illetve érezhetően megtorpant a motor. Amig nem melegedett be a váltóolaj, addig kínszenvedés volt kettes fokozatba kapcsolni.
Előzni csak a "turbo boost" gombbal lehetett - ki kellett kapcsolni a klímát. A standard típushibákat hozta, de ezek időben fel lettek ismerve, és javítva lettek.
Alapvetően elégedett voltam vele, persze minden előzést háromszor is meg kellett fontolni, mert gyorsulni nem tudott.
Nem tudom milyen okból, de gyárilag utángyártott olasz hátsó lámpatestek voltak benne, pedig újonnan és sérülésmentesen vettem.
Gyárilag félholtra merült GM cimkéjű akkumulár volt benne, mert a felkapcsolt tompított fényszóró hunyurgott az ablakemelő működtetésekor. Ez akkumulátor csere után megszűnt.
Az autóvásárláskori Dunlop nyári gumiabroncs 4 év után úgy nézett ki, mint egy 20 éve az út szélen heverő gumi. Szétrepedezett a futófelület, és olyan vágások borították, mintha csak kardpengéken jártam volna vele, mindemellett kisujjnyi darabok hiányoztak a futófelület mintázatból.

Hibalista

- -fűtésház külső/belső levegő keringtetés csappantyú eltötrött 7 évesen - -első szélvédő alsó vízvetője már 3 évesen elvált a szélvédőtől és a levélrácstól - -a csomagtartó ajtó zsanér kasztnihoz hegesztett része már 3 évesen korrodálni kezdett - -csomagtartó zárja sokszor nem nyílt ki - -lakkozás nélküli indigókék fényezés katasztrófa, minden kavicsfeleverődéstől hámlott-mállott, mindentől is karcolódott - -a gyújtáskapcsolóból kihúzott kulccsal nem ugrott ki a gyújtáskapcsoló zárbetét, vagyis az autón rajta maradt a gyújtás, miközben a gyújtáskapcsolóban már nem volt benne a kulcs. Így a klíma minden probléma nékül üzemelt, és tolta a hideget, miközben a kulcs már a farzsebemben volt

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Kövesdán (Budafok): folyton le akartak húzni valami fiktív hibával

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Opel Tóth (Kispest): itt is megpróbáltak lehúzni, bár a munkát alapvetően rendesen elvégezték

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 1,3 GLX Következő autója? Ceed 1,4 MPI
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (427 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)