Sose legyen rosszabb autóm!
Szöveges ítélet
4 évig birtokoltam, nagyon szerettem. Az együtt töltött 80 e km alatt csak egyszer állt meg alattam: a benzinpumpa megadta magát. Ezen kivül csak a kötelező dolgok: olaj, szűrők, egyszer kipufogódob hegesztés.
Kivülről: szép kasztni, időtálló forma (bár tömegautó, de azért jó ránézni).
Belülről egyszerű de funkcióiban megfelelő elrendezésű gombok.
A Club felszereltség a 2000-es évjárathoz képest szerintem elég jó: kp. zár, villanyablak, szervo, riasztó, klíma, plüs kárpit, fűthető tükrök, állítható kormány. Egyedül az ABS-t hiányoltam belőle.
Az 1.4-es 90 lovas motor takarékosnak mondható, ereje pedig középszerü. A váltója jó, néha a rükverc nem tetszett neki, de egy újrakuplungolás mindig megoldotta a problémát.
Nálam 5 ajtós változat volt, ezért lehetett bele pakolni rengeteg mindent. Ülésledöntéssel pedig még extrém nagy dolgokat is.
Mindent összevetve semmi rosszat nem tudok rá mondani, a szokásos német egyszerű-megbízható autó, csak nagyobbra váltás miatt lett lecserélve.
Hibalista
- Benzinpumpa kb 30e Ft (utángyártott) szereléssel együtt
Ide hordtam szervizbe
Magán szaki érti a dolgát
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Corsa | Következő autója? | Mazda 6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
