A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1998)

Astra 1.2 GCC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Opel, mégis elkop. Nem kicsit.

Szöveges ítélet

Sokan mondják, hogy olyan autót kell venni, amire vigyáztak.
Én azt mondom, az a jó autó, aminél nem kell a nap 24 órájában görcsben ülni, hogy épp mi fog beszarni rajta.
A fórumokon fellelhető rengeteg laikus tanácsadót, akik istenítik a mai technikákat, kb az összeset tudnám becelluxozni egy ilyen hulladékba, mint pl ez az opel. Életük végéig.
261 ezer km-nél a következőt tudta ez az autónak látszó tárgy:
Olyan szinten zabálta már a motorolajat, hogy a karternyomás úgy nyomta ki az olajat, hogy az ment rá egyenesen a kuplungra, amitől az csúszott.
Itt vált használhatatlanná az autó.
Olajat vizet összeengedte, hengerfej típushiba.
Csakis acéllemez tömítést lehet hozzá kapni.
Hogy mi volt a baj az azbeszt tömítéssel?
Az, hogy az jó, és tömít.
Ez nem, még ha agyonsíkolod is a hengerfejet.
Vezérműláncról hinné az ember, hogy örök darab, és tovább tart mindennél.
Hát ennél nem. Sőt, olyan csörömpöléseket képes rendezni, hogy egy 1200-es lada is hatalmasakat röhögne, ha tudna. Gagyi, gyenge, bóvli.

A modern autógyártás elérte azt a szintet, hogy elkezdték az önmegsemmisítő vackokat gyártani, és a laikus autóimádó szentül hiszi, hogy a nem kevés pénzéért a réginél egy modernebb, jobb, strapabíróbb, megbízhatóbb autót kap.

És eldobja a régit, ami még 350 ezer km-nél se ette az olajat semennyire, meg se kellett bontani a motorját, összes bűne annyi volt, hogy a karosszéria nem rendelkezett még egy modern védelemmel, és így szép csendben elrohadt.

De komolyan mondom, jobban megéri a régi technikákat életben tartani, mint egy ilyen megbízhatatlan, tervezett elavulásos szemetet fenntartani.

És akkor van még a másik 1 bites réteg, a beidegződésekkel: a német ótó az a jó.
A franszia az szar.

KB ha összehasonlítanám ezt a hulladékot egy nevetségesnek titulált Renault Thaliaval, mondhatnám, hogy ég és föld a különbség a Thalia javára.

De az emberi butaság határtalan, a sznobizmus, meg a szép forma győz.

Hibalista

- A komplett motor, kuplung, elektronikák, ablaktörlő, gyújtáskapcsoló, stbstbstb.

Ide hordtam szervizbe

én

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

ez is én.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 261000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra F 1.7td Következő autója? Bármi, csak nem német gagyi.
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1998 (1998)

További ítéletek (814 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)