A vödör csavar
Szöveges ítélet
Az autó lehetett volna jó is mert sokan szeritk és állítják hogy az isuzu blokkos g astra nagyon jó. Hát én egy nagyon szart fogtam ki. Folyamatos szívás volt vele. Mindig szerelni kellett de sose ment normálisan. Viszonylag kényelmes autó és vezetni se rossz de én nagyon sokat költöttem rá ahhoz képest, hogy mennyit autóztam vele, illetve történt olyan hogy 200 kilóméterre otthonról robbantam le vele, szóval sok apró kellemetlen élményem volt az autóval. Fogyasztása egész jónak mondható de általába világított egy sárga szervizkulcs a műszerfalon és lekorlátozott az elektronika és alig 100km/h -val lehetett vele közlekedni. Nekem összességébe csalódás volt az autó mert arra számítottam hogy ez egy megbízható konstrukció. Lehet hogy általában az is de az enyém az egy vödör csavar volt. Két évig volt meg, abból körülbelül fél évet állt, a maradék időben pedig lehetett vele autózni de rövid időn belül mindig volt valami baja. Nem szerettem meg a típust, ennek ellenére biztos vannak belőle olyanok amik jól karban voltak tartva és jól működnek.
Hibalista
- Folyamatosan elromlott. Előtöltésszabályozó szelep lett romlott el, mennyiségszabályozó szelep romlott el, motorvezérlést kellett felújítani, adagolóvezérlőt kellett egyszer felújítani, majd mégegyszer tönkrement de akkor már nem lehetett javítani és másik lett beszerelve. 2-300e forintot költöttem rá két év alatt de tartósan jó soha nem lett az autó.
Ide hordtam szervizbe
A vezérlőket Gyulára küldtem javítani. A motorvezérlő jó lett de az adagolóvezérlő javítása 40000ft volt és másfél évet bírt ki.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 281000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 310000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 320i | Következő autója? | Altea 1.9 pdtdi |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |