Nehezen felejthető negatív élmény
Szöveges ítélet
Cégesautóként használtam a drágát. Nem kedveltem, előző és követő autóimmal összesen nem volt ennyi gond, mint ezzel 1 év alatt. Nem volt felemelő élmény a vezetése. A naptól is néha elvette a kedvem a puritán belső és a német funkcionalitás. Választani nem választhattam, ez jutott. A keményburkolatról 2 alkalommal tévedtem le, minimális felázás esetén is majdnem tehetetlen vol a kis kedves. Éhes megfelelően nagy, de kényelmetlen jószág. 4 alkalommal hagyott cserbe. Ebből egyszer ment a saját a lábán a szervízbe. Folyamatosan visszatérő problémák között szerepelt az első lámpák tönkremenetele, fékrendszer, olajfogyasztás, belső párásodás, szigetelési problémák, beázások és első helyen a fogyasztás. Folyamatos ap használat, 130-140 km/h sebesség légkondival jobb esetben 11, de inkább 12 liter. Pest keleti feléből Debrecent nem jártam meg 1 tankolásból. Kényelmetlen és puritán, emlékezetetett az első vektrákra. Kemény rúgózás, elöl-hátul kényelmetlen űlések.
Amit kedveltem benne: nagy raktér, aránylag nagy lóerő(amíg el nem fáradt), és összeségében jól lehetett az úton tartani.
Takarítani nagyon szörnyű volt!!
Hibalista
- légkondi 3x
- légzsák
- kerékcsapágyak évi 1 gari
- fékrerdszer sokszor
- szervo
- generátor 3x
- 90.000 km-től 5000 km/1l olaj
- 160.000 km-től 3000 km/1l olaj
- fűtéskapcsoló gomb
- műszerfalvilágítás
- bal oldali ajtóhatároló
- beázás alváz felöl
- beázás tető felöl
- első tompított izzók átlag 3 havonta párban szálltak
- gyári rádiósmagnó önálló életet élt
- folyamatosan nyikorgó csomagtérajtó
- folyamatos párásodás
- száraz időszakban a nyílászárók tőmítéseinél folymatosan áramlott a por befelé
- 200.000 után váltóproblémák
-
Ide hordtam szervizbe
4 helyen megfordultam vele
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 268000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Megane | Következő autója? | azóta egy wagonR, majd egy vitara, utána pedig meriva, most következik a 307sw |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
