Hétköznapi utitárs bosszantó elektromos hibákkal
Szöveges ítélet
Alapvetően ez egy népautó. Mikor rendbe van téve jól megy. A motorjára semmi panaszom nincs. Teszi a dolgát. Az olajszintet nem árt néha megnézni, mert van enyhe olajfogyasztása. Elfogadható a fogyasztása.(Előtte 45 lovas Corsám volt) A sok hiba ellenére szerethető autó. 100 ezer kilométer után nem kell csodára számítani. Minden autó elromlik. Nem hiszek a "nekem japán autóm van, abban olajat sem kell cserélni" dologban. Meg a BMW-ben is Bosch cuccok vannak. Az is elromlik. A mechanikus hibákkal semmi bajom nem volt, ami kopott cseréltük.
Amit nem szeretek:
Az elektronika meg tudja viccelni a szerelőket is, nekem meg a pénztárcámat. Igazából ezeket utáltam benne. A biztonsági szelep elromlott az üzemanyag ellátó rendszerben, emiatt túlnyomás jött létre, kereszteződésben folyton leállt az autó. Sajnos egy nem hozzá értőhöz vittem először és lambda szondát cserélt.Aztán kicserélték a szelepet. Mivel ezzel egyidőben indítási gondok is voltak, indítómotor is lett cserélve. Nem érte meg javítani, legalábbis jó árban tettek bele másikat. Mikor a hűtő ventilátorban elromlott az előtét ellenállás, itt is hozzá nem értőnél sikerült javíttatni. Egy helytelen bekötés tönkretette a computert.(Neves műhelyekben többnyire nem a mester javít, ja és a számla, na azt csak hivatalos szervizben kaphatsz.)
Összeadva: 960 ezerért vettem a kocsit, most 5 év után kb 600 ezer volt rá költve, ebből 100 ezer kontár javításból adódott. Jó lecke volt, hogy hova ne vigyem elektromos hibával.
Hibalista
- Stabilizátor 1 pár,toronycsapágyak, 1 db első csavarrugó, vezérműszíj szett 2x 60 ezrenként, vonalszíj szett 1x, fesz szabályozó, öninddító csere, biztonsági szelep az üzemanyagrendszerben, hátsó teleszkóp pár, első kerékcsapágy 1db, computer javítás 50 ezerért + egyszer csere 75 ezerért kontár munka miatt, kézifékkötél,a katalizátor összetört ez nem lett pótolva, fékbetétek, csomagtartó teleszkóp pár, hűtő ventilátor előtét ellenállás, hátsó kerékcsapágy 1 db, ablaktörlő mechanika széthullott, bontottból javítva.
Ide hordtam szervizbe
Hbösz, Hadházi Sándor (LULU műhely) Mechanikus hibával ide érdemes menni.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Kányási László Opel szerelő mester Debrecen. Várni kell rá, de ért hozzá.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 103000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corsa B 1.2 45 LE | Következő autója? | Golf V 1,6 FSI |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
