A mindenes
Szöveges ítélet
Az autó előzőleg édesapám keze alatt szolgált. Hetven ezer kilométerrel ért haza némethonból, hogy reális vagy sem azt csak a fennvaló tudja, viszont én elhittem róla. Ez 2003ban volt. Akkoriban nagyon ritka volt még ezzel a motorral, inkább az 1,7-esek rótták az utakat. Így hát jó pár versenyezni szándékozó atyafinak "beletört" a foga.
Én 190000ben vettem át és azóta két év alatt ment még alattam is jó 85000et.
Igazi átlagautónak tartom. Keveset fogyaszt még városban is, viszonylag erős a motor és a stabilitással sincsenek gondok az ésszerűség határain belűl. Temperamentumos vezető vagyok, nem szeretek és nem is nagyon tudok lassan járni. De még nem kellett soha meghunyászkodnom az autóval. Példának okáért Bécs - Székelyudvarhely majd ezer kilométer 12 óra alatt másfél órás pesti kávézással és pályát leszámítva nem előzőtt meg senki. És az esetek nagy többségében ez így van.:)
Bírja a strapát is, bár az utángyártott alkatrészek élettartama lényegesen kisebb a gyáriakénál, de hát az olcsó húsnak is híg a leve. Komolyabb hiba nem volt, a rendszeres olajcsere meg két olajcsere közti plusz kis olaj jár neki. Becsben van tartva és úgy néz ki meg is hálálja. Nem szívesen adom el pedig már nagyon itt lenne az ideje.
Hibalista
- kopó alkatrészeken kívűl semmi (!)
Ide hordtam szervizbe
magánszervíz
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | TICO | Következő autója? | Mercedes Benz E270 CDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
