Egy átlagos kinézetű erőmű- BMW 330i
Szöveges ítélet
A tökéletes autó. Hogy miért?
Egyrészt az E46-os már nem számít különösebben hivalkodó BMW-nek, így az irígységfaktor ezzel az autóval szemben sokkal kisebb, mint az új sorozattal szemben. Ennek köszönhetően vastag pénzkötegek maradnak meg az ember zsebében, és még a festékvastagság is szignifikánsan kisebb lehet egy ilyen autón az idő múltával, mint mondjuk egy új 1-es, vagy 3-as bömin... :-)
Az autó műszakilag hihetetlenül patent, minden a helyén van, egy dolgot nem tudok csupán megszokni, ez pedig az ablakemelő gombjainak elhelyezése a középkonzolon. Ezt még mindig nem találom meg sajnos készségszinten, keresgélnem kell. Biztos ilyenkor a szőke nős agyam dolgozik és azért :-))
Nagyjából a negatívumok sora ki is merült, az autón egyetlen további javítási lehetőség volna, ez pedig a sportülés. Az autóban levő "tepsiülés" az én méreteimhez (180 cm, 60 kg)nem biztosít tökéletes oldaltartást, de mondjuk ez sem érdekel túlzottam, mindjárt le is írom, hogy mi kárpótol az oldaltartás hiányáért, ugyanakkor egy megtermettebb ember számára, mint amilyen a férjem is (2 m, 120 kg), ennél ideálisabb ülést el sem tudnék képzelni, nagyszerűen elfér rajta/benne.
Nos, és akkor térjünk rá a lényegre. Ez az autó lelke, a soros hathengeres háromliteres motor :-)))))))))
Az autó minden egyes indítása felér egy orgazmussal!!! Szavakkal nem is nagyon lehet leírni azt a hangot, ami az autóból távozik :-))) Félelmetesen gyönyörű tónus, enyhén morog, ha kicsit magasabb a fordulatszám, akkor bömböl, de ez egyáltalán nem erőltetett....
Az autó 6,5 másodperc alatt van százon, 200 felett még nagyon durván gyorsul (természetesen ezt csak zárt versenypályán próbáltam ki, mindenkit óvok attól, hogy közúton ilyen sebességgel közlekedjen, nemcsak azért, mert ellenkezik a KRESZ szabályaival, hanem mert nagyon veszélyes is!!!), de a legeslegjobb az egészben, hogy még egy 1300 köbcentis, lóerőben nem szűkölködő naked bike sem tudta tartani vele a lépést, ami azt gondolom, hogyha valaki ült már motoron, elég beszédes dolog :-)))
Szóval az autó úgy tökéletes, ahogy van!!!! Imádnivaló gyöngyszem, megy mint az állat, flottul lehet vele előzni (egy átlag előzés kb. pár másodperc, nem kell "utazni" a szembejövő sávban, csak oda kell lépni a gázra, mindegy, hogy milyen fordulatszámon...), nagyon jók a fékek, tehát közlekedésbiztonság szempontjából jeles! A futóműve álom, nagyon stabil kanyarban, kicsit pattogós ugyan, ami a magyar utak jó minőségének köszönhető, és a nyomvályúk tépik ki a kormányt az ember kezéből, de ez ennél az autónál mind lényegtelen.... :-))
Hibalista
- Hála a magasságos Istennek, meg a soros hathengeresnek még semmi sem romlott el rajta :-) Mondjuk nincs is nálunk régóta, de pont azért tértünk vissza a benzinesekhez, mert előző autónkkal egy 520D-vel kegyetlenül sz...tunk az elmúlt 1 év során (szerintem megírom azt is, okuljatok belőle).
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 520D | Következő autója? | Ez után mit vegyek??? Megtaláltam az igazit :-))) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
