Szoknyavadász
Szöveges ítélet
Ez az autó az utcán élvezett óriási presztízs mellett az igazi puncimágnes! Nem vicc, tapasztalat, hölgy nemű társaink beesnek az autóba, hihetetlen. Mindig hatalmas feltűnést kelt, csak olyanoknak ajánlom, akik nem bánják a feltűnést, az összebeszélést amikor ezzel jár, és nagyon jó párkapcsolata van, vagy nincs: )
Mindig is szerettem a 3-mas E46-os BMW-ket. Immár 2003 óta vagyunk tulajdonosai egy 2001-es 320d touringnak. (136-lóerős, adagolós turbódízel)
Azonban saját célra mindig is kupét szerettem volna. Régebben próbáltam egy M-packet 320cd cabriót így már volt fogalmam róla mekkora egy csúcs autó ez.
Az autóért 2014 Májusában mentem le vonattal Pécsre, és bevallom nagyon megörültem mikor ezzel gurultak ki elém az állomásra. Vagány Ezüst metál külső, 17"-es alufelnik, dögös fekete teli bőr belsővel. Kellemes illat fogadott és finom járású nyomatékos motor. Az üléspozíció egy Limuzinhoz, Touringhoz képest lejjebb van, gokartosabb, és külön pozitívum, a párnázott ajtókapaszkodó. A fóliát később levettem a B-oszlopról.
Eleinte tartottam a jobbkormánytól, de ebből a pénzből bal kormányosba saláta 99-es vagy 2000-es példányokat adtak volna. Így félév után azt mondom most már át se rakatnám. Teljesen megszoktam. Egy jó vétel volt. Az előzés se gond és rengetegen megbámulják.
A motor rendben van (N46B20A) 4 henger, 16 szelep, 1995 cm3, 150 lóerő, 200/3750 Nm.
Országúton 7-literes, városban 9.5 literes fogyasztás., vegyesbe 8. Az 5 fokozatú steptronic automata váltó finoman vált, és tudja mikor kell visszakapcsolni. Sport/Manuál módban, kikapcsolt kipörgésgátlóval külön élvezet kapcsolgatni neki.
Az autó 9.3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, max sebessége 214 km/h.
Nem a legerősebb modell, de viszont ehhez képest teljesen elég a hétköznapokra és a gatyádat se eszi meg. A 2 mínusz henger megmutatkozik az alacsonyabb fogyasztásban.
Ez az autó praktikus is. 5 személyt képes befogadni és a hátsó támlák dönthetőek. Hátul; könyöklő, pohártartó, üléstámla rekesz és fogas is jut az utasoknak. Szinte bölcső szerűen ölel közre a hátsó fotel. Az első ülésekre sem lehet panasz, van hely bőven, bár én jobban szeretem az M-es kagylóüléseket. Végül 2005-től egyedi, gyárilag Mp3 kompatibilis CD rádió, M-sportkormány.
A futómű feszes, de a legrosszabb huplikon is komfortosan átmegy. A kormányzás közvetlen, a fékek kiválóan harapnak (texar betét), minőségi összeszerelés.
Kiváló autópálya autó, a logikusan elhelyezett kapcsolók és a zaj szigetelt kabin gondoskodik a hosszabb utak kényelméről. A dizájn nagyon hasonlít az E46 limuzinhoz, de azért nem ugyanaz. Kőkemény összeszerelési minőség, strapabíró, tartós anyagok kívül belül és a legjobb szín szerintem a titán ezüst ennek a kocsinak. A csomagtartó átlagos méretű, de a lehajtott ülések esetén nagyon praktikus. Mindegy melyik motorral / váltóval veszed, nagyon szeretni fogod! E46 coupe!
Egy jó tanács: 17-nél nagyobb kereket ne rakjatok rá! Ezzel még pont jó! Az M-paket meg minden padkába beleakad és könnyen sérül!
Videó az autóról: http://youtu.be/NyUm_oRmru4
Hibalista
- - Csipegeti az olajat, lehet szivárog is (1500-2000 km/ 1 liter) - - Vanos szelep gumitömítések cserélve - - Jobboldali lapát nem töröl jól, kar csere - - után gyártott DEPO márkájú lámpát raktak bele, sz*rt se látni - - letört az egyik ablakemelő gomb, csere (2000ft) - - rozsda, buborék nyomok 2-3 helyen (Angol import ugye) - - sofőr oldali ajtóba rezeg valami, meg kell nézni - - sofőr oldali ajtóba az ajtózár tökölődik, ajtónyitáskor lehúzza teljesen az ablakot. (Zárcsere szükséges)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 278000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | BMW E46 320d touring (Aut.) | Következő autója? | BMW 645Ci |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |