Bajor gőzös
Szöveges ítélet
Azzal kezdem, hogy 14 éves korom óta megszállott rajongója vagyok a márkának (de mint kiderült, nem ok nélkül...).
Hosszas nézelődés után találtam egy megfelelő állapotú kombi 320d-t. Csatlakoznék én is az előttem szólóhoz: Németországból behozott autó valószínűleg sokkal jobb állapotban van, mint a magyarországi (a futóműve mindenképpen!). Persze a kilométeróra tekergetéstől eltekintve.
Az autóról: egy nagyon dinamikus, emellett kifejezetten takarékos kívállóan megépített autó. Ebben van anyag (üresen 1505kg.) és mégis alacsonyan tartható a fogyasztása. Ha valaki meg tudja állni, hogy 130-nál nem megy vele gyorsabban és nem pörgeti állandóan a motort 6liter alatt tartható.
A kopó alkatrészeken (olajcsere, fékbetétek, szűrők, stb.) kívül "csak" a középnyomású szivattyút kellett cserélni egy bizonyos kelet-európai üzemanyagtöltő hálózatnak köszönhetően: felszívott valami szutykot a tartály aljáról. Konklúzió: Egy kiválló prémium-kategóriás autó, alacsony fogyasztással, remek menetteljesítménnyel.
Meg egy gondolat a menetteljesítményről: rugalmasságban néhány "sportkocsinak tűnő" francia romhalmaznak okozott kellemetlen pillanatokat 150-160 körüli előzéskor. :-)
Hibalista
- Középnyomású szivattyú 90.000-
-
Ide hordtam szervizbe
Márkafüggetlen szervíz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 71000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
