A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1,4 - 5 ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható Germán

Szöveges ítélet

2008 Januárjában került hozzám egy Trabant 1.1 kombi után, hát mondanom sem kell hatalmas a különbség. Bár nem panaszkodom mert a Trabival is jól kijöttem, el lehet olvasni "Ő nekem az első" címmel a Trabiknál. :o)

Na de nézzük az Opel Astra F, 5 ajtós tipust.
Elsőre azt éreztem, hogy ez milyen tágas autó, és ez nem is változott, mert valóban az (haverom Skoda Fábiájához képest is), szóval ezzel nincs gond, mivel 5 ajtós jó nagy "lyukon" keresztül lehet seggberakni a gépet. :o) Az ülések lehajthatóak és így a tér valóban óriásivá válik. Kipróbáltam a hátsó üléseket is miután beállítottam magamnak az ülést elöl, meglepetésemre szintén hatalmas hely maradt mögöttem, pedig 181 cm-rel nem tartozom az alacsony emberek közzé, és mondanom sem kell kényelmes mindkettő. Szóval hely az bőven van, igazából elölről hiányolom is emiatt a könyöktámaszt, de majd magam pótolom, hiszen ez egy alap modell, a szervón és a központin kívül semmi extra nincs benne.

Kényelmesen, könnyen vezethető(hajós érzés), ebben még lehet érezni a kuplungot, a fékek is nagyon jók, a gáz.....na azt nyomni kell ha gyorsulni akar az illető, mert nem mondható túl fürgének, de könnyedén veszi a 100-as tempót, zaj is 110 felett van, de ez inkább a téligumi miatt lehet(sajnos még nem tudtam lecserélni), lámpánál viszont nem az opel a legjobb a Trabi gyorsabb volt azt utánna hagyták le. :o) Az 1,4 sztem elég ehhez a kasznihoz, a fogyasztás nem lesz kisebb ha nagyobb a motorja (ez központi befecskendezéses 8 szelepes). A váltója viszont nekem kicsit "pattogós", nehezen veszi a sebességet (meg kell nyomni, hogy bemenjen) de kifelé könnyen, bár ez lehet csak nekem fura, ugyanígy vagyok a gázpedállal, hosszabb úton elfárad a bokám, lehet nem vagyok "konfekcíós méret" :o) Ja és szerintem ebben is kicsit jobbra esnek a pedálok, mint a keleti autókban :o)

A belső tér szép világos, az anyagok puhák és könnyen tisztíthatóak, de az ajtókárpit szereti a szöszt és könnyen vonza is. A kesztyűtartó ajtaja kicsit kopogós, de a célnak megfelel, és nagyon jó, hogy alá is tettek egy plusz fiókot a szélvédő előtti vízszintes részről nem is beszélve, és ha valaki nem dohányzik akkor ki tudja használni a középkonzolban is az összes helyet.

A bajuszkapcsoló az ugye magyar, én meg vagyok elégedve vele, nagyon jól el vannak osztva a feladatok rajta (igen-igen főleg a Trabi után), illetve a többi is jól kitalált a belső világítás a fényszóró kapcsoló kihúzásával, és a hátsóablak fűtés a ventillátor kapcsolóéval. Ezek az okos dolgok nagyon pozitív benyomást keltenek bennem, bár gondolom akinek ennél jobb kocsija van alapból, annak ez nem nagy újság. :o)

Alapjában véve úgy gondolom akár első, akár utolsó kocsinak is kiváló, megbízható, tágas, utazásra is alkalmas akár egy családnak is, a fenntartása kibírható a Trabant után a költségeim kb 9e-rel nőttek éves szinten, de ez a nagy többségnek inkább kevesebb. Megéri a pénzét, 1Mill. extra nélkül 6 évesen új téli gumival, friss műszakival. Ezek után ha karbantartják még sokáig elmegy, ha már a Trabi is kibírta nálam 17 évesen, de többet ne adjatok érte mert a kevés kilómétereseket nem akarják 1,3 alatt adni extra nélkül, de annyiért már légzsákos légkondisat veszel. ;o)

Hibalista

- Nem volt jó a bal fényszóróemelő mikor vettem, és ezt nem vettem észre, illetve a duda sem, de mindkettő elhanyagolható. Végülis az előbbi 5000 bontva, az utóbbit Bandi szétszedte, összerakta és most jó, de amúgy 2000 lenne bontva.

Ide hordtam szervizbe

Még mindig Bandika a család autószerelője. :o)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Trabant 1.1 kombi Következő autója? Valami terepjáró, magyarországra az kell.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

5évig 1.4 8 szelepes utána 1 éve 1.6 16 szelepes

Astra 1.4 8v VS 1.6 16V - 1995
2010.11.26 70000   3,3

Az elpusztíthatatlan caraván!

Astra 1.6 8v caraván - 1997
2008.11.19 80000   2,5

Eff Astra :)

Astra 1.4 GL - 1994
2014.06.26 22000   4,0

ÁR -ÉRTÉK ARÁNY BAJNOK

Astra 1.4 classic - 2002
2008.12.01 180000   3,5

"Forró" kívül-belul...

Astra 1.4 - 2001
1999.11.30 10000   1,0

"Idős", de nagyon jó autó!

Astra 1.4 GL - 1993
1999.11.30 30000   3,0

"Rozsdás" igavonó - visszasírom!

Astra 1.6i 8V 71LE - 1995
2012.11.03 160000   4,0

"A zastra" :)

Astra 1,4 44kw - 1998
2009.03.02 55000   3,0

"Volkswagen"

Astra 1.6 GL - 1993
1999.11.30 102000   3,0

(nem) "megbizható", unalmas, szerethetetlen

Astra C14NZ - 1993
1999.11.30 30000   2,2

1,6 ecotec avagy, ~3200 és megindul...

Astra 1,6 Ecotec X16XEL - 1996
1999.11.30 12000   3,5

1.4 GL c14nz

Astra 1.4i - 1995
1999.11.30 20000   1,0

1.6 GT - A tökéletes első autó

Astra 1,6 GT - 1992
1999.11.30 43000   -

1.6i GT - 4 henger, 8 szelep, de jó!

Astra 1.6 GT - FCC C16NZ - 1992
1999.11.30 30000   3,0

1.7 Dinamit

Astra 1.7 D GL - 1993
1999.11.30 82000   2,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 55

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)