Régi, de ki van fizetve
Szöveges ítélet
Első autóm volt ez az 1.7-es, Isuzu-motoros, turbódízel Astra, amely öt évig volt a családban, ez idő alatt 100 ezer km-t mentünk vele. Kisebb meghibásodásoktól eltekintve megbízhatóan üzemelt, mindig kiszolgált, elvitt A-ból B-be, bár korából adódóan úgy kellett vigyázni rá, mint a hímestojásra. Kiváló volt a fogyasztása, akárhogy tapostam, nem ment 6 liter fölé, 90-100-as utazóval országútiban 5 liter alatt. A kényelmi funkcióktól el kell tekinteni ennél a modellnél, az enyémben sem elektromos ablak, sem légkondi nem volt, központi zárat is csak utólag tettünk bele, ellenben napfénytetőt és indításgátlót gyárilag tartalmazott a cucc. 15-ös alufelnivel rohadt jól nézett ki a verda, és a friss nyári papucsokon az úttartása is egész jó volt. A kisebb-nagyobb hibáktól eltekintve én nagyon szerettem, fájó szívvel váltam meg tőle. Rendeltetésszerű használat mellett, a megfelelő karbantartásokat megadva neki motorikusan a világból kiment volna, ebben biztos vagyok, de hát sajnos az időt nem lehet megállítani.
Hibalista
- A vízcsövek nagyon ramaty állapotban voltak, egyszer a Mátrában az egyik szét is durrant, haza kellett húzni a vasat. - - Később rendszeresen kigyulladt a töltéslámpa, az autó állandóan lefulladt és nem indult újra, emiatt is kellett külső segítséget igénybe venni. Nem működött a fordulatszámmérő sem ezután már. Egyébként a generátor el lett küldve villamossági szakembernek, de nem találtak rajta hibát. - - A sárvédőívek és a küszöb elég rendesen korrodált, bár az enyém pont a szebb példányok közül való volt.
Ide hordtam szervizbe
Rokon, ismerős szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 188000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 98000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Corolla E12U 2.0 D-4D |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |