Csal az óra, így megvan a száguldási feeling
Szöveges ítélet
Az enyém már a harmadik Astra Classic I-es a családban. Volt sportváltozatunk, volt 1.4-esünk, aztán nekem lett a diesel... Szóval van mihez hasonlítanom típuson belül is.
Összességében teljesen elégedett vagyok vele, még soha sehol nem hagyott cserben, és a vásárlás után kötelez? kiadásokon kívül (vezérm?szíj-csere, olajcsere, sz?r?cserék) nem kellett költeni rá.
Igaz, hogy kicsit (?) lomha, de hát nem is versenyzésre vettem, viszont az el?z? tulaj rárakott egy hátsó spoilert, amit?l olyan, mintha gyors lenne - amíg el nem indul. De ezt is meg lehet szokni. Tudom, hogy mire képes, milyen el?zésbe nem szabad belemenni.
Az ülések kemények, de nagyon kényelmesek, a 12 éves autóban olyan a kárpit, mintha új lenne, kivéve néhány apróbb kopást például a vezet?ülés beszállási pontján...
A kilóméteróra külön tanulmány: annyit csal, mint Rodolfó! 50-nél 80-at mutat, 80-nál 120-at... de már bel?ttem magamnak, így ez sem zavar. S?t, fokozza a sebességélményt... :O)
A szokásos rozsdafoltok sajnos megvannak rajta: a tanksapkánál és a hátsó sárhányón, a küszöbön viszont egy pötty sincs!
Összességében nagyon megszerettem, és szeretném még jónéhány évig nyüstölni - úgy látszik, ennek semmi sem árt. A Budapest-Prága-Budapest útvonalat kicsit több, mint egy tankkal tette meg...
Hibalista
- A hátsó ablaktörl? megadta magát, de ezen kívül semmi...
Ide hordtam szervizbe
Sajnos néha márkaszervízba. Korrekt, de drága.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Na meg a sufnitunning... :O)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Brava | Következő autója? | nem áll szándékomban lecserélni. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
