Szégyen a köbön
Szöveges ítélet
Állandó, idegesítő zörgések a műszerfaltól-kesztyűtartótól, tetőkárpit felől.
Futómű a Magyarországi útakhoz katasztrófális és elviselhetelenül kemény.
Rossz-gyenge minöségű, karcolékony műanyagok.
130-140km/h óra felett, már elviselhetetlen szinte a motorzaj.
Vihetem a szakszervízbe szervó kormány meghibásodás miatti visszahívásra-(egy Hondát 2006-ban, röhej)!
Csomagtér ajtó nem csukodik rendesen, csapkodni kell.
Hidegben, akár 4-5 foknál is, a klíma a klímakompresszort kapcsolgatja be, ahelyett, hogy a külső levegőt engedné be( 2006-ban egy Japán autótól nem várná el az ember ezt a primitív és gazdaságtalan technikát). Ezzel tovább növelli az amúgy is magas fogyasztását az autónak!
Hasonlóan a pdtdi motorokhoz itt is megfigyelhető a már "természetesen" magas olajfogyasztás(ami eddig a Hondákra soha nem volt jellemző). Eddig közel 2litert kellett utánatölteni.
Olajcsere 20ezrenként, 69%-os frontális töréseredmény, 2006-ban több mint szégyen!
Illesztések, összeszerelési minöség, 20évvel ezelőtti hanyag munkát idéz!
Ez az autó, úgy ahogy össze van csapva!
Inkább csúszott volna a Honda 1/2-1évet, de akkor minöséget adott volna ki a kezei közül, mert igy olyan mint a 80-as években gyártott olasz-francia kocsik.
Hibalista
- Motortartóbak csere, műszerfal plexi csere, olajfogyásra nem reagálnak a szervízben, jobb oldali visszapillantómotor csere...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 12463 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Honda Accord | Következő autója? | Mazda, Toyota |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.7/10) |
