A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2006-2011)

Civic 1.8 sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán katasztrófa

Szöveges ítélet

Az autót újonnan 0 kilométeresen, márkakereskedésből vettem. Első körben nagyon boldog voltam, mivel ez volt az első új autóm. Tetszett az 1.8 as 140le motor dinamikája, menettulajdonsága, szép beltér, sportos stb.
Ez a lelkesedés kb 1 évvel később fokozatosan alábbhagyott. Első körben kicsivel több mint 1 évesen, és kb 15 ezer km után a jobb hátsó féknyereg úgy döntött, hogy berohad... megjegyzem a kocsi napi használatban volt, sosem állt 1-2 napnál többet, azt is főleg garázsban. Na mindegy, garanciában kicserélték a féknyerget, meg vele a tárcsákat betéteket mert hullára gyilkolta jobboldalt azt is. Megjegyzem ez a féknyereg probléma kb 3 évente előjött, csak onnantól saját költségen cserélgetve mindent. Márkaszerviz nem tudott rá megoldást... fékolaj, fékcsövek is cserélve lettek azóta többször. MOst járunk a 3. féknyeregnél, és azóta is jobb oldalon jobban kopik a fék. 2 éves korában elkezdtek a műanyagok lötyögni, majd zörögni, kopogni. Márkaszerviz annyit tudott rá mondani, hogy mivel "sport" ezért keményebb a futómű és a rossz utak szétvágják az illesztéseket... Kb ez idő tájt már a váltógombról és a bal első ajtó festett részeiről szépen lekopott a festék... 2 éves autóról beszélünk amiben 30 ezer km van!! azóta a helyzet nem hogy siralmas, hanem egyenesen visszataszító.. Eladás előtt nem úszom meg a váltógomb cserét, balos ajtókárpit cserét, és kormány bőrözést, mert így senki nem hiszi el, hogy 180ezer van benne.. Olyan mintha 380 ezer lenne kb. Szóval kijelenthetjük, hogy a beltér anyaghasználata összeszerelése egy 0. Van a családba suzuki, az nem néz így ki belül... na de térjünk vissza. 3 éves kora óta a klíma kb minden éven szar. Van hogy egy relé kell bele, van hogy gáz megy el, van hogy a vezérlője szarik be, van hogy a nyomáskapcsoló, legutóbb a klíma kompresszort kellett felújíttatni mert szétment a kuplung része. Azt viszont hozzáteszem, hogy 2008-2018 ig sehol nem hagyott ott minket. Viszont a fekete leves csak ez éven kezdődött, Amikor elérte a 10 éves kort és a mostani 180 ezer km-t. Elsőre beszart a központi zár és a riasztó. Nyitotta zárta magát kedvére. Volt hogy bezártam, mire vissza mentem a vásárlásból már nyitva volt :D vagy nem nyílt ki. Volt hogy menet közben, 50 es tempónál elkezdett riasztózni... Ez odáig jutott pár nap alatt, hogy a kocsi letiltott. Nem indult el. Tréler, be a márkaszervizbe. 3 hétig volt ott, 200 ezer ft megint mínusz... kellett bele 1 zár meg vezeték szakadás is volt valahol. Oké semmi gond, ez még mindig belefér. Rá 1 hétre beszart a jobb első ablakemelő is. Még nem vittem el megnézetni, gondolom ha csere akkor az is 100 ezertől felfele indul... Ma reggel lemerült az aksi. BOSCH 5 éves volt mondom itt az ideje cseréljük egye fene. Csak a gond az volt mivel a kis rizsevő ízeltlábúak úgy tervezték meg ezt a rakás sz*rt, hogy ha nincs áram, hiába forgatod te az ajtóba a kulcsot, vagy nyomogatod a gombokat az istenért se bírod kinyitni a kocsit.. Felhívtam a márkaszervízt hogy most mi van ilyenkor... mondták, hogy mivel minden elektromos, a kilincsek mikro kapcsolósak, így nem fogom tudni kinyitni kulccsal se... végül egy traileres ismerősöm nyitotta ki fél óra alatt, úgy hogy benyúlt pálcával az ablakkeretnél mint a kocsitolvajok :D és kipattintotta a motorház tetőt, mivel a belső kilincsek rángatására se reagált mert az is mikro kapcsolós :D :D jól ki van találva... utána már rá tudtunk bikázni és kinyitott, aksit kicseréltük.... Már itt a városban is félve merek vele elindulni, hátha letilt vagy lemerül vagy valami, vagy az ablakot lehúzz spontán. Szóval amilyen jól indult a kapcsolatunk olyan borzalmasan kezd véget érni. Már nézzük az utódot, alig várjuk, hogy elköszönjünk tőle, nem fogjuk megsiratni az biztos :D

Hibalista

- Klíma, hátsó féknyereg, ablakemelő, központi zár, beltér alkatrészei, futómű alkatrészei, kuplung, váltó.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviz.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Független szerviz.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (4) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 180000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Bora Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2006 (2006)

További ítéletek (214 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)