A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2006-2011)

Civic 2.2 CTD-i Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pályán király, máshol hitvány

Szöveges ítélet

Szóval 2020 elején került hozzám. Nézegettem a használtautó piacot hónapokig... Aztán egyik ismerősöm mondta hogy vegyek egy ufó civicet én meg kiröhögtem hogy nekem erre nincs pénzem(másfél millió volt a limit). Aztán láss csodát már 1.3 tól kapni, hiába néz ki úgy az autó mint ami jövőre jön ki. Valami olyan autót akartam ami fiatalos, vannak benne extrák, nem eszik sokat, de azért megy is. Honda elött egy fatertól örökölt w210 es 1997 es E mercim volt(mai napig meg lenne ha nem lenne az a kurva rozsda). Na ennek a ufo minden szempontból megfelelt. alap extrák: tempomat, üllés magasság, kormány állítás, esőszenzor, fűthető, állítható és behajtható tükrök. Szóval megnéztem egy párat és ez lett a kiszemelt, megvolt a próbakör és el is vittük. Kereskedőtől sajnos aki látta rajtam hogy első autóvásárlásom és át is kúrt ahogy lehetett, de erre még kitérek. Elvittük az autót, a merci után fura volt...NAGYON. Sportos futómű...ha a légyszaron átmész azt is érzed, a fekvőrendőröknél gyök2es tempó. Viszont iszonyat jó uttartás, gyorsításkor kanyarba és körforgalomba is tartotta az utat. A hangszigetelés valami szörnyű ezért akinek nagyon rááll minden kis zajra a füle ami a motortérből jön az csak 100% os példányt vegyen. A merci után nagyon fura volt, de ez egy honda az meg egy merci, más kategória. Szerintem nincs még egy olyan autó a piacon aminek ennyi típushibája van: tükrök behajtása hiba, rádió piexelesedés, dízeleknék leömlő elrepedés, kuplungpedál ropogás, hátsó lámpa párásodás, első kilincsek műanyagburkolat eltörése. Ezeket nem drága javítani és facebookos Honda civic 8gen csoportban javítják is de ezekre megéri odafigyelni. Szóval vannak alap idegesítő tulajdonságai...de...amint felszabadulsz vele az autópályára az összes baját megbocsájtod neki :D Iszonyat jó élmény vezetni. 1800 nál már elkezd felébredni a turbó, 2500 nál igazán életre kell, nagyon jól gyorsul és sose éreztem egy előznél se azt hogy nem tudom befejezni, viszont oda kell figyelni mert észre se veszed és gyorsan hajtasz :D. ÉS ezért csak 5-6l gázolajat kért 100km en. Ezenkívül én imádtam visszanézni rá a parkolóban. Két fajta van, valakinek nagyon tetszik, valaki meg undorodik tőle.
Amit még tudni kell erről a típusról, hogy egyátalán nem jellemző rá a diesel betegségek(porlasztó, nagynyomású szivattyú, turbó), a kettőstömegű viszont mocsok drága, és ha DPF-est veszel azzal is biztos probléma lesz. De szerintem az egyik legjobb és legmegbízhatobb dízel motor a piacon!
Megvétel után mint kiderült azért volt olcsóbb mert valami leszívta az akksit(persze először akksi csere, de nem segített), 1 hétig kerestem a hibát de semmi. Addig minden este leszereltem a negatív sarut, egyszer csak kattan a klímakompresszor, na ott lesz a baj. Eltört a klímakompesszor relé és ahogy az autó mozgott úgy a relé ki-be kapcsolta a klímakompresszor kuplungját random akksi szopkodást produkálva. Igazából nagyon jó kis autó, de a magyar utakat nem szereti. Aki a sportosságra megy rá az imádni fogja, aki a kompfortot keresi az nem ezt az autót keresi.
Én igazából azért adtam el mert már nem használtam ki a dízel adottságait ezért vettem helyette egy rohangálós benzinest, egy kicsit kompfortosabb autót. :)

Hibalista

- Kipufogó leömlő(típushiba), generátor, akksi, klímakompresszor relé zárlat.

Ide hordtam szervizbe

Jómagam és egy tököli szerelő ismerősöm.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

A biztosítós javításra a Bucsi-autó javítóba vittem Szigetszentmiklósra. Belém tolattak és mivel kis darabokból van összerakva az eleje ezért sok műanyag bizbasz tört az első lökös alatt, még ha kívülről nem is tünt vészesnek. Csak ajánlani tudom őket. :) Mindent elintéztek a biztosítóval, gyorsak voltak és tájékoztattak ha volt valami, okosan megoldottak hogy ne legyen költségem és az autó szebb lett mint volt. Az már csak + hogy úgy kaptam vissza az autót hogy belülről ki volt takarítva.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 260000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mercedes-Benz W210 E300 Avantgarde Következő autója? Opel Vectra C 1.8
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2006 (2006)

További ítéletek (214 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)