A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic (2006-2011)

Civic 1,8 ES négy ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Honda Civic 1,8 ES, a Sárkány

Szöveges ítélet

CIVIC 1.8 ES 4 ajtós

2008 májusban vettem át az új autót. Az azóta megtett 6100 km-en semmilyen hibajelenség nem fordult elő.
Ez az első 140 LE teljesítményű autóm. Előtte Toyota Avensis 1,6 – 110 LE, ill. Golf V. 1,6 – 102 LE. Mindkét előző autó hibamentesen működött, de a Honda nem csak teljesítményben múlja felül őket, hanem abban is, hogy már egészen alacsony fordulatszámnál komolyan lehet számítani az erős nyomatékra. Nagyon jó a gyorsító képessége és e mellett az átlag fogyasztása kb. 1 literrel kevesebb, mint pl. a 38 LE-vel gyengébb Golf V.-é.
Példa:
 Az országot átszelő hosszúságú úton (Keszthely – Miskolc) Bpest kivételével tiszta autópálya, a Golf V. 130 - 140 km-es tempónál a saját fogyasztás kijelzője szerint átlag 8,2 – 8,3 litert fogyasztott.
 Ugyan ezen az úton a 38 LE-vel erősebb Honda szintén a saját kijelzője alapján 6,5 – 6,8 átlaggal beérte.
 Egyéb országúton 90 km/ó tartása mellett képes a fogyasztás 5,3 – 5,5 literig lemenni.
 Ezek nagyon jó értékek, és várható, hogy még javulnak, hiszen egy autó motorja nem majdnem null kilométeresen teljesít a legjobban.
Azt azért hozzá kell tennem őszintén, hogy mindkét autó típusnak a saját fogyasztás mérője kb. 0,5 literrel kevesebbet mér, mint aztán amit a tankolt benzin mennyiség mutat. (hogy hol a hiba? lehet, hogy a benzinkutak csalnak??)
Példaszerű a futómű stabilitása, nagyon komoly tempóval lehet erős kanyarokban is autózni vele.
A kormány mérete, állíthatósága, fogása kitűnő, az elektronikus szervo példaszerűen teszi a dolgát.
A kormányról kezelhető audió rendszer és a tempomat gombjai jól kézre esnek.
A belső komfort miden igényt kielégít.
Tolató radart és Bluetooth telefon kihangosítót utólag tetettem bele. Ez mondjuk lehetett volna gyári tartozék is.
Hogy negatívumot is írjak, talán négy dolog említhető meg:
1. A központi zár belülről történő működtetéséhez a nyomógombnak csak a helye van meg. (Az „Ufo”-ban van.)
2. A csomagtartó belmagassága elég kicsire sikerült. (Alatta a teljes értékű pótkerék + jó vaskos nikecel szerszámtartó elveszi a helyet)
3. A benzintank csak kb. 50 literes. Igaz, kedvező a fogyasztás, de ettől kisebb autókban is 60 literes tankok vannak.
4. A csomagtartó csak belülről nyitható, vagy kulccsal. Kicsit nehezen szokom meg, pedig volt már ilyen autóm (Mazda).

Reagálni szeretnék annak a márkatársamnak az „ítéletére”, aki „140 hófehér vadló a távolkeletről” címmel írt a hibákról.

„Félelmetes, hogy a kocsi egy idő után bezárja magát.”
 Nekem ezzel az autóval még ilyen nem fordult elő, de a kulcs benne hagyásával elővigyázatos vagyok, mert a Toyota Avensis-el viszont előfordult, hogy járó motornál az autóból kiszállva, majd az ajtót bezárva a rendszer bezárta a központi zárakat. Szerencse, hogy a lakásom előtt történt és közel volt a pótkulcs. Vagyis ez a jelenség nem feltétlenül márka függő. A mai „minden távirányítóval működik” világban ki tudja, hol milyen jelet szed össze az autó. Amúgy az ablakot tényleg felhúzhatná.

„A 6. sebességet nehezem szokom meg”
 Oda figyelés kérdése. Nekem nagyon bejön a 6 fokozat.

„A belsőben nagyon hülyén néz ki a műszerfal. Iszonyatosan erőltetett a formavilág. Az egész olyan távolkeletiesen esetlen. A digitális sebességmérő a fordulatszámmérőtől elszakítva a formatervezői sarlatánság magasiskolája.”
 Érdekes megállapítások. Ismerőseim, akiknek nem Hondájuk van, amikor először meglátták a műszerfalat, csak azt tudták mondani (velem együtt), hogy ez gyönyörű. De hát nem vagyunk egyformák.
 A digitális sebességkijelző nagyon kedvemre való. Egyáltalán nem zavaró, hogy a fordulatmérőtől „elszakítva” található. A kormánypozíció a jó állíthatóságnak köszönhetően bárki számára úgy állítható, hogy jól lássa mindkét műszert. Az a tény, hogy nem egymás mellett van a két műszer, hanem egymás alatt, szerintem teljesen mindegy. A hagyományos elrendezésben is tekintetet kell módosítani, ha az egyik, vagy másik műszert akarom intenzívebben figyelni.

„A külsővel se vagyok kibékülve. Oldalról nézve egy lendületes, sportautót látok, azonban szemből olyan, mint egy valamikor jól kinéző autó viaszszobra, ami éppen olvadozik a melegben.”
 Ez a szöveg olyan, mint ha a saját autóját becsmérelné valaki. Lehet, hogy a fehér színe miatt látja ilyennek. A fehér nekem sem tetszik annyira. Ebben a típusban a legszebb formáját az autó a Galaxy Grei Metalic színben mutatja. Nekem ilyen van. Igaz, várni kellett rá több hónapot, de megérte.
 Én többek között azért ezt az autót választottam, mert tetszett elölről, hátulról és oldalról is. Rendkívül Jól néz ki a rövid motorház tetőből folytatólagosan, szinte törés nélkül induló óriási szélvédő. Az meg csak előny egy esetleges balesetnél, hogy a vezető kellően távol van a motortól.

„A hátsó lámpák pedig borzalmasak.”
Ugyan miért?

Hibalista

- Még nem történt meghibásodás

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6100
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf 5 Következő autója? Még nemtudom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic 2006 (2006)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

(Nem csak) a fiunk kedvence

Civic 1.8 Sport - 2007
2009.01.03 8500   1,0

1 csepp benzin is elég

Civic 1.3 i-DSi Hybrid - 2006
1999.11.30 6000   3,0

1-szer egy ilyet vezetni

Civic 1.8 Sport - 2007
1999.11.30 2500   -

126 Honda-Ló

Civic 1,6ES - 2007
2008.09.26 21100   -

140 hófehér vadló a távolkeletről

Civic 1.8 ES 4 ajtós - 2008
1999.11.30 20000   -

2 év kedvező tapasztalatai

Civic 1.8 sport - 2006
2008.02.19 25000   -

21.századi külső 20.századi technika

Civic 1.8 Sport - 2005
1999.11.30 9100   2,0

A Bestia

Civic 1,8 Sport - 2009
2010.02.16 5000   -

A Hondám mellett még fiatalabbnak érzem magam

Civic 1.8 ES szedan - 2006
2007.10.03 15000   2,0

A hipercool gépsárkány!

Civic 1,8 Sport - 2006
1999.11.30 21000   4,0

A jövő egy nagy csalódás

Civic 1,8 - 2005
1999.11.30 27000   2,3

A kedvencem

Civic 1,8 Type-S - 2007
1999.11.30 8000   -

A kis pöpec gép!

Civic 1.8 Sport - 2006
1999.11.30 13500   -

A legjobb ufó

Civic 1.8 Executive - 2007
2022.01.14 16000   -

A legrosszabb honda

Civic 1.8 - 2006
1999.11.30 13000   2,8
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)