Bár lett volna értelme tovább megtartani!
Szöveges ítélet
Melóhelyemen volt céges kocsi, 3 évesen meg lehetett venni, jó áron, téli gumival. Ráraboltam, mert az astrám már 10 év felett járt.
Érzésre(?) kisebb volt az utastér, mint a g astrában, de az ülések kényelmesek voltak, remek oldaltartással. Imádtam a dízelségét, ahogy tol, nem pörög, finoman csattog. A kombiságát, jó sok cucc befért hátra, pláne az üléseket lehajtva. Hogy csak kötelező szervízre kellett vinni. Persze, nagyon keveset mentünk vele, inkább a fogyasztásra ügyelve vezettem - sportot űztem belőle, hogy 5 L alatt tartsam. Ez persze sose sikerült: 4 év és 10k után 5.2L átlagot mutat az excel. Miközben a computer mindig 4.7-re állt be a közel 1000km-es tankolási fázisokon.
3.5 év használat (ill. nem használat: feleség cégautót kapott sztori...) után 300.000ft bukóval ment el. Plusz a papírozások, a műszakik, a kötelezők, a benya, a biztosítás (eleinte casco is): még 636.324ft! 1km ára: 93-94ft. Vagy havi 22k.
Sajnos sose derül ki, hogy ez is elment volna-e gond nélkül 300ezret, mint ismerősék flottájában megannyi fóka.
Hibalista
- egyik első izzó kiment
Ide hordtam szervizbe
Ford Petrányi
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 58000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Opel Astra G | Következő autója? | Matiz, talán. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
