A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2004-2011)

Focus RS 2009 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A büntető !!!

Szöveges ítélet

2009-ben egy nagyon régen várt álom vált valóra amikor októberben átvehettem egy teljesen új 2.5-ös turbós igazi gyári sportmodellt,a valaha gyártott (akkor még) legerősebb európai fordot az RS-t! 305LE és 440Nm nyomaték.Ami több mint az Mitsu EVO vagy Subaru STI teljesítménye.Természetesen gyárilag... Volt viszonyítási alapom,mindig is imádtam a sportos autókat. Több ilyen autóm is volt,Camaro 5.0,Calibra 4×4 turbo,de ez teljesen más világ.....
Összkerék hajtás híján természetesen nem egy gyorsuló bajnok 0-ról (5.9mp a gyári adat) viszont 60-70-től már igen meggyőző! Igy japán "ellenfelei" hiába tudnak 0-100-ra jobb sprintet,de 0-200-ra már az RS-é az elsőség. Ez 21mp-et jelent! Így az utcán,minden napokban nagyon jól használható volt,fogyasztása is kimondottan baráti.Vezetéstől függően 10-19 között. A 19 állandó gyorsításokkal teli városi adat.Gyorsulásától és rugalmasságától csak a fékhatása tetszett jobban! Az autós oldalakon leírt fék gyengülési problémákat én soha nem tapasztaltam,sőt maximálisan elégedett voltam azzal!
Tetszett a gyárilag minden extrával felszerelt belső (bixenon,kulcs nélk.indítás,19-es felni stb.)és a nagyon egyedi,ütős megjelenés. Sokszor utána fordultak az utcán,kivétel nélkül akivel beszéltem nagyon szépnek és sportosnak titulálta! Nekem japán sportgépekkel szemben sokkal jobban tetszett kívülről és belülről is, persze ez mindenkinek maga kell eldöntenie! Tehát még ami nagyon jó volt benne a gázelvételnél lefújó szelep hangja(gyári),a durrogó kipufogó,az öthengeres motor dübörgése. Normál gázpedál használatnál teljesen mindennapos használatra képes autó! Futóműve elég kemény a magyar utakra,jó úton ,kanyarokban viszont nagyon jó!
Főleg tiszta ,száraz időben használtam,de kanyarokban kigyorsításnál az önzáró mechanikus difizár is nagy segítségre volt! Már ha itt tartunk talán ez volt az egyetlen gyenge pontja az RS-nek! A mérnökök akár mennyire is akarták be kell vallani,hogy ekkora teljesítmény nem való első kerék hajtásra! Ha maximálisan ki akarjuk használni az autó menet teljesítményeit akkor nagyon optimális feltételek kellenek ahhoz,hogy az elektronika 1-2-ben ne szabályozzon! Persze egyenes száraz úton rövid pálya futásom alatt nem találkoztam csak egyetlen "igazi" ellenféllel!Pedig nagyon sokan bepróbálkoztak vele.Talán a külseje miatt,talán aki ért hozzá azért mert kíváncsi volt rá mit tud.Aki nem az pedig azt hitte a spoilerek csak viccből vannak rajta.A passat tdi,audi 2.0 tfsi,BMW 530d,astra GSI és még sorolhatnám. De ezek nagyon nem egy kategória az RS-el.Amikor volt kedvem akkor azért helyre tettem Őket! Egyedül egy Q7 v12 TDI (500Le és 1000Nm)volt igazi ellenfél! Bár nem mondhatnám ,hogy sok különbség lett volna a két autó között,de talán picit az RS jobb volt! Közúton nehéz volt az RS-el lassan menni,még 180-nál is nagyon meggyőzően gyorsított,230-at ment 5-ik ben.Sajnos a végsebességét nem volt alkalmam kipróbálni,óra szerint 260-at mentem vele ami 10-et csalt GPS-hez képest fölfelé.Szerintem a gyári 263-at kb. tudta!
Tehát összefoglalva: az elindulási nehézségeket leszámítva egy iszonyatosan jó sportautó,amit gyárilag úgy építettek,hogy minden együtt van az élményekkel teli autózásra:a teljesítmény,kinézet,fék,futómű és extrák! Nem utólagosan tuningolva,hanem minden gyárilag ehhez a teljesítményhez kifejlesztve! Egyszerűen fantasztikus autó,ha újra ott lennék akkor újra megvenném.Felejthetetlen élményt ad,nagyon használható módon.Mindenkinek csak ajánlani tudom! Persze nem azt mondom,hogy egy sti vagy egy evo nem lehet ugyan olyan jó ,de szerintem semmiképpen nem jobb !!! Ki kell próbálni!

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

For-Top

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Focus 2.0 TDCi Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2004 (2005)

További ítéletek (395 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A CSAJOZÓS VERDA

Focus Coupe Cabrio 2,0 tdci - 2008
2008.11.08 30000   1,7

"Kemény" szállító

Focus 1,6tdci - 2008
2009.05.16 36000   1,0

"Korektek"!

Focus 1.6 - 2007
2008.02.25 5000   3,0

1.6 a tökéletes közép kategória

Focus 1,6 100LE 4 ajtó - 2005
2009.09.23 40000   4,0

1.6 benzin cégautó

Focus 1.6 TI VCT kombi - 2010
2011.10.20 42000   -

188 cm felett ne ülj hátra

Focus 1.6 Ghia Sedan - 2008
2008.08.01 50   -

4 ajtós fóka

Focus 1,4 Trend Sedan - 2006
1999.11.30 39000   2,0

7 év,74 ezer km után

Focus 1.6 trend plus 100 le - 2006
2013.05.18 74000   5,0

A 2. Ő

Focus 1.6 Ti-Vct - 2005
2008.04.23 73000   1,5

A 4-kerekű Doxa óra

Focus Fresh 1.6 TDCI 90LE kombi - 2010
2020.01.20 80000   -

A Konzervatív

Focus 1,4 Trend - 2006
1999.11.30 7800   -

A Mi Fókánk

Focus 1.6 Trend 74KW 100LE 5DR - 2006
2013.01.29 54796   -

A SOKKok hada!

Focus 1.4 - 2005
1999.11.30 800   1,5

A barát

Focus 2008 1.8 TDCI GHIA 115LE - 2008
2010.09.07 78800   5,0

A család fekete fantomja

Focus 1,6i tournier Trend - 2006
2009.01.12 57000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 27

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)