VándorLó nomád
Szöveges ítélet
Elfogódott vélemény következik. Régóta vágyaim tárgya volt, beteljesülésre a kifutó széria kedvezményes akciói adtak lehetőséget mivel az árak találkoztak anyagi lehetőségeim felső határával. Igen, sznob vagyok, mert nekem tetszik a kék műszerfal megvilágítás ( és ahogy olvasom az újságírói teszteket a cikkíróknak csak a vw-kék nem tetszeik, de a honda-kék pl. igen.. :)
Ami viszont nem tetszett az a váltó 1-es fokozatba betételének hajlandósága, ez méltatlan. Valszeg nem a váltó, hanem a rudazat megvezetésénél lehet gond, mert rendszeres zsírozgatással idővel jobb lett, de váltókar csere után megint olyan volt mint az új, tehát nehezen akart bemeni.
A tompított és helyzetjelző izzók szeretnek kiégni, ami azért rossz, mert szűk a hely cserélni, de legalább lehet. Nagyon rühellném ha csak szervízbe lehetne cserélni mint egy két új csilivili autótipusnál. Apropó szervíz mivel az első igazi meghibásodás 162 ezernél szombat délben történt gyújtótrafó formájában amikor sielni mentünk, ezért a mobilitásgaranciát csak áldani tudom, mert két óra múlva gyí tovább.
Fogyasztás átlag első 116000 kilóméteren perverz módon excelbe vezetve kereken 8 liter, 80% országút, pálya 20% város. Egyébként elsősorban lábfüggő.
Belső tér, nekem speciál nem zörög.
Kamionoknak hála, az 5. szélvédőnél és a 2. reflektornál tartok, tehát ha valaki vándorló nomád létmódot folytat és az autóban él, annak Cascó kötelezően ajánlott tartozék.
Érzésre nagyon egyben van,kidolgozás terén sok hasznos apróság van ami használat közben mutatkozik meg. Itt még nem látszódott az a spórolásra való törekvés ami a napjainkban megjelenő autóknál van; design kívűl, gagyi ahol nem látszik.
Hibalista
- 116 000- nél tempomat kapcsoló
- 1xx 000 -nél váltó kar, mert a műanyag gömb nyiszorgot ha V-be tettem
- 162 000- nél gyújtótrafó
- 210 000 -nél gyújtótrafó
-
- --- ami nem VW és elromlott benne
- sebváltózár takarólemeze zörgött mert elengedte a heggesztés
- utólagos svéd ülésfűtés nem gyári, de szerencsére gari időn belül nyiffant ki
Ide hordtam szervizbe
Franco Kft. Hajdúszoboszló (rendszeres), csak ajánlani tudom, főleg olvasva a többit.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Porsche Buda(1 alkalom ) , nagyon kedves, segítőkész recepciós hölgy
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 213000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf III | Következő autója? | Golf V v. Audi A3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
