A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1997-2007)

Golf 1.6 16V Edition 

Az ítélet értékelése
4,0(10 db)

*Golf IV a legjobb Golf.*

Szöveges ítélet

36000Km-el vettem 2006.04.01.-én rendkívül megkímélve. Úgy nézett ki, mintha új lett volna.
Az első ajtók kilincsét ledugóztam. Így nehezebb feltörni. Kapott még egy indítás gátlót és a riasztó is át lett variáltatva. Elég sok az extra benne, plusz 1-2 apróság azóta került még bele.
Angel-Eyes lámpákat kapott előre (45000Ft), ami sokkal jobb a gyáriaknál! A projektor erőseben, és messzebbre világít! A ködlámpát azért szeretem, mert a lámpába van építve. Passatokban lent van és könnyen sérül! Nekem oda plusz esőlámpa került.
Nem volt törve, a hátsó csomagtér ajtóra került egy pici horpadás, de azt megcsináltattam! A Műanyagok szerencsére nem igazán kopnak, egy picit viszont zörög elöl (nem mindig), de elhanyagolható!
Rendszeresen szervizelni kell és akkor semmi baja!
Tartja az árát ha vigyázol rá! Tökéletes tuning alap, csak nem az 1.6-os motorral! De rengeteg dolgot lehet hozzá kapni,(spojlerek, lámpák stb).
Így hát egy Golfot nem nehéz kicsinosítani.
Elég jól gyorsul, és jól megy! Megpakolva és gyorsan menve, sok emelkedővel, és előzéssel se evett többet 8L-nél. Amúgy légkondival is simán kijövök 7,2 literes átlag fogyasztással.
A futóműve nekem nagyon tetszik, 205/55 R16-os gumik vannak rajta nyáron. Télen 195/65 R15. Több tulajtól viszont azt hallottam, hogy 215 és 225 széles gumikat nem szereti a kormány szervó, és a 17-18coll /45, /40-es magasságút pedig a futómű. Szétüti még akkor is, ha sportfutómű van benne, és le van ültetve. Ezért én nem kockáztattam és 16-os van rajta. Bár tényleg igazán 17-18-al néz ki jól.
A télen használt méretet nem igazán szeretem, mert sokkal jobban dől vele az autó, a magasabb gumi miatt.
A Golfoknál 2002-től magasabb az alapfelszereltség, belül is egy kicsit szépül, 1.6 16v motor ekkor kerül bele és a króm belső kiegészítők. Ez már olyan.
Sokaknak nincs benne CD-lejátszó gyárilag, azoknak jó hír, hogy a Pioneer csinált külön a VW-hez lejátszót! (Pioneer 2000 MPB -(ez a jobb), és a 2900 MPB) Kb 20000Ft
Ez már bírja a 8 hangszórót.
A gyári színe baromi jó. Egyszer mély kéknek látszik, egyszer grafit szürkének, attól függ, hogy éri a nap. Én nagyon szeretem, eléggé a szívemhez nőt. Szerintem örökre a családban marad. Nem szeretném lelakni, nagyon vigyázok rá. Általában egyedül vagy a párommal ülünk benne. A hátsó ülések nem nagyon vannak használva. Minden héten kivan teljesen takarítva belülről, és 1-2-szer lemosva.
Sajnos már van rajta néhány karcolás, jó magyar emberek szeretik rányitni az ajtót. Véletlenül nekigurítani a bevásárlókocsit, és rátolatni vonóhoroggal. Egyszerűen nem lehet elég messze úgy leparkolni egy bevásárló áruháznál, hogy fél évben egyszer valami hülye ne parkoljon mellénk, és ne tegyen valami karcot a kocsira. Ezeket a karcokat igyekszem mindig eltüntetni.
Vezettem már 5-ös Golfot, nem sokban különbözik ettől. Nekem annyira nem tetszik külsőre, főleg a hátulja. Viszont jobban felszereltek.
A 6-os Golf egy ráncfelvarrott 5-ös, csak sokkal drágább.
Mentem egy 6-os Golf 1,4turbóval ami 122lóavs volt. 5miliós autó volt, és az ESP-n kívül semmivel se volt benne több extra, sőt.
A turbó motor alacsony fordulaton jobban húzott, viszont hamarabb el is fogyott. Nagypapás tempónál ki lehet belőle hozni 6literes átlagfogyasztást, viszont tempósabb, lendületesebb vezetésnél könnyen felmegy 9-10literre. Szemben az én golfommal ami 7-8között eszik, vezetéstől függően. Így hát mindenki eltudja dönteni, hogy mennyire jó a kis köbcentis turbó motor a vezetési stílusához. Nekem nem jött be.
Szerintem az már irreálisan drága. Ezért én szerintem ár/érték arányban a Golf 4 a legjobb Golf.
Amikor vettem nagyon jó vétel volt, és a konkurenciát verte. Ha ma akarnék 8-10éves autó venni (2012) 1-1,5milla környékén akkor most is Golf 4-et vennék. De ha új vagy ha pár éves autóban gondolkoznék, már szembe se jutna Golfot venni.
Pár éve elég sok tapasztalatom gyűlt össze a Kia márka terén. Azon belül is Ceed-et és az új Sportage-t ismerem testközelből, így ha ma vennék akkor a pénztől függően ez a kettő közül választanék egy jól felszereltet.
Egy jól felszerelt Ceed jóval olcsóbb mint egy vele egy szinten lévő 6-os Golf. Jobbak benne az anyagok, és sokkal kevesebb a probléma vele. Ráadásul kap 7év garit és 7év assistance-t.

Észrevételek:
Télen már 3szor felvillant az ABS jeladó lámpa, miután sokat mentem a kocsival nagy latyakban, és annak volt utána ideje ráfagyni.
Kerék mosás után egyből megjavul.
Elég könnyen leér a kocsi alja, ha nem vigyáznak rá.
Shell benzint szereti legjobban. Teli tanknál 50km-rel többet elmegy vele, mint akármi mással. Néha volt benne MOL benzin, azt nem szerette. Hangosabb volt, és erőtlenebb.
Nekem volt rajta elől hátul műanyag sárfogó. Sajnos már használtam pár éve az autót mikor levettem. Az a baj vele hogy van egy nagy pereme belül. Ahogy dobálja a gumi rá a sarat, az ott összegyűlik. Annak így megnő a súlya, ettől mozogni kezd egy picit. Ettől a mozgástól dörzsölődik a festék. Szerencsére nekem sűrűn van mosva a kocsi, így nem dörzsölte le a festéket, csak megkarcolta.

Az autóról letelt a hitel. Mérlegeltem hogy mi legyen vele. Még jó állapotban van, km se vészesen sok benne. Vagy most eladom, és nem bukok rajta sokat, vagy használom még jó pár évig, de addigra szinte nem lesz ára. Aztán egy ismerősöm elkezdte árulni az autóját, ami nekem nagy szerelem volt, így hát úgy döntöttem eladom, és megveszem azt.
Elkezdtem hirdetni és 16nap után, 2012.03.23-án lefoglalózták. Három órára rá, én is lefoglalóztam a kinézett kocsit.
2012.04.07-én meg elvitték tőlem. Még aznap megvettem az utódját.
1.400.000Ft-ért sikerült eladnom. Adtam hozzá a téli-nyári kerék szettet, tetőcsomagtartót, gyári lámpákat, gyári magnót, és 1-2alkatrészt.
Remélem még sokáig fog gurulni és nem törik össze.

Azért amikor elvitték megkönnyeztem...
Lehet hülye vagyok, de 6év alatt eggyé vált velem, és soha nem hagyott ott az út szélén.

Most Kia Pro Cee'd 1,6Crdi van helyette. De ez már egy másik történet...

Hibalista

- Szervizkönyv szerint előző tulajnál semmi! - - Nálam: - - Hátsó ablaktörlő motor 65.000Km-nél. 7000Ft bontott. - - Jobb első ablakemelőnél valami eltört 80.000Km.nél. 12.000Ft új. - - A 3-as gyújtótrafó 87.000Km-nél, akkor ki lett cserélve mind a négy. 10.000Ft/db új. - - Tetőantenna belseje 93.000Km-nél. 2.000Ft bontott. - - Jeladó gomba 96.000Km-nél 5000Ft(új) - - Motortartó gumibak a váltó felől 104.000km-nél csere. 10.000Ft (új) - - Kipufogónál elöl van egy gumiba ágyazott vas tartó ami egy idő után szétmegy a hőtől. 111.000km-nél csere. 5.000Ft (új) - - Bal első ajtónál az ablakemelő szerkezetében a műanyagok eltörtek. 113.000Km-nél. 15.000Ft csere (új) - - Kipufogónál a Flexibilis cső elkezdett hangosodni így azt cserélni kellett. Dinamit Dobnál kicserélték fél óra alatt. 18.000Ft 2év garanciával. - 126.000km-nél. - - Kötelező dolgok: - - Vezérműszíj szett és vízpumpa csere (eredeti vw) összesen:65.000Ft+munkadíj. - - A vízpumpa csereszavatos, a régit 10.000Ft-ért veszik vissza. - - Plusz módosítások: - - 107.000Km-nél lecseréltem a 4féktárcsát és betéteket. - Brembo Max bemarásos féktárcsákat kapott, hozzá Textar betéteket. - Sokkal jobb lett a fék a gyárinál!!! - - Vettem bele előre könyöklőt, amivel sokkal kényelmesebb a vezetés. (14.000Ft) - Lebőröztettem a kormányt (14.000Ft) és a váltózsákot (4.000Ft), így sokkal esztétikusabb az autó. Kormány jobb fogású, és télen nem olyan hideg. - Raktam az lökhárítóba egy esőlámpát. Nagyon jól világít, és sötétben, esőben vagy vizes aszfaltnál rettentő jó. Külön kapcsolható a műszerfalról, gyári VW kapcsolóval, így ez is esztétikus lett. Lámpa 15.000Ft + kapcsoló 4.000FT. - Hátra bekerült egy Ledes lámpa, és a jobb oldalra is be lett kötve a ködlámpa. 32.000Ft

Ide hordtam szervizbe

Van két szerelő ismerősöm akik Volkswagenben nagyon otthon vannak. Gyári programoktól kezdve minden van nekik. Mindent megtudnak csinálni a kocsin, ha gond van vele.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Wolkswagen, Norauto,

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 35900
Megbízhatóság (9) Vezetett km 103058
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? - Következő autója? Kia Ceed SW, Pro ceed, Kia Sportage
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1997 (2004 - 2007)

További ítéletek (353 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)