A globalizáció mellékhatása
Szöveges ítélet
Összességében a közepesnél kicsit rosszabb. Menettulajdonságaiban stabil, de rendkívül lusta. Előzést csak lendületből vagy két fokozatot visszakapcsolva lehet vele megcsinálni.
Az első 2 évben inkább bosszantó mint komoly hibák a teleszkopok leamortizációján kívül. Aztán egyre több olyan hiba is ami nem igazán elfogadható, pl lambda-szonda és aktív szénszűrű rendszer, fedélzeti sz-gép.
Viszonylag kényelmes de szűk.
Hibalista
- benzinpumpa leszorító gyűrű tört el, ömlött az üza az utastérbe - garanciális javítás
- teljes ajtózár elektrónika csere - garanciális javítás
- 40000 km-nél teleszkóp csere - 100000 Ft
- jobb és balelső sárvédő csere, festés, fényezés - 500000 Ft
- fedélzeti számítógép meghibásodás - 50000 Ft
- Lambda-szonda sorban egymásután 2x - alk 35000 Ft
- aktív szénszűrő rendszer meghíbásodás 3x egymás után - alk 25000 Ft
- jobb oldali fényszóró csere - 100000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Roag autóház Debrecen
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 216 GTI | Következő autója? | Ford Mondeo combi vagy Toyota Corola Verso |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
