A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1.6 GL+ AT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó, nem hivalkodó, minden más sokkal drágább.

Szöveges ítélet

Amíg nem létezett ez a SUV kategória, addig soha nem vettem volna Suzukit. Most nagyon elégedett vagyok, pozitívan csalódtam. Aki egy ványadt Swiftből ül át annak valószínűleg a megváltás lesz. Aki egy magasabb kategóriából, mint én is, annak azért keményen kell tűrnie a kompromisszumokat. Néhány hét alatt kiderül miért is ilyen olcsó. Ennek ellenére nem csalódtam. Ezért az árért nagyon jó értéket kapunk. A műszerfal kemény műanyagja nem zavar, mert nem szoktam kopogtatni. A középső szellőzők közötti gusztustalan műanyag takaró, ami az analóg óra helyét hivatott eltakarni, az már igen. Szerencsére az óra utólag is megvásárolható és 15 másodperc alatt beépíthető. Ez sokat dob a belsőn és nem kell külön állítgatni sem, a műszeregység órája vezérli. A múlt századot idéző 10 cm-s indítókulcs, hát?? Ere is van megoldás. Pár dolcsiért beszerezhető bicskakulcs helyreteszi az ember érzéseit. Előzésnél kicsit zajos a motor, lehetne benne több hangszigetelő anyag, de az automata hamar újra felvált így csak rövid ideig bőg. Az automata váltó működését, gyorsaságát és kényelmét tekintve tökéletes választás. Ez a második automatám, de már soha többé nem kell kézi váltós. Alapvetően kényelmes, az állítható deréktámasz azért elférne benne. A karosszéria ugyan ezen a padlón lehetne 20 cm-l nagyobb (még kétszer ennyien vennék, pl. a kétgyerekesek is). Kényelmesebb lenne az utastér és nagyobb a csomagtartó. Hátul nincs nagy lábtér és a gardán alagút a 2WD-s ben is foglalja a helyet. Az ülésről tudni kell, hogy a magasság állító kar és a támla állító kar nagyon egyforma és így menet közben veszélyes állítani, mert ha mellényúlsz könnyen hanyatt esel. Sajnos van még egy két potenciálisan életveszélyes dolog benne. Pl a központi kijelző kicsit alacsonyan van, ezért vagy az utat nézed vagy a térképet, a kettő együtt nem megy. Főleg, ha 185 cm vagy. A térkép alsó és felső részén van egy-egy ostoba 2 cm-s fekete sáv, ami kitakarja a térkép 30%-t, vajon miért? Ja és, hogy nincs magyar hang? Ja kérem ennyiért? A klíma vezérlés nagyon-nagyon alacsonyan van és a gombok kézzel nem kitapogathatók, a kijelzett piktogramok nem leolvashatók, ezért ha menet közben szeretnél állítani valamit, akkor jobb ha félreállsz, mert könnyen neki mehetsz az előtted lévőnek.
A fogyasztásom 5,7 bár országúton járok 90%-ban. Pályán se megy nagyon 6 fölé.
Nyáron a hideg levegő automata szétosztása az eddigi legjobb az autóim közül, mondhatni tökéletes. Összességében elégedett vagyok. A 3 év garancia és assistance szolgáltatás, azért megnyugtató.

Hibalista

- Az automata váltó egy év alatt 3x felvillantotta a sárga hibajelzőjét. Első alakalommal szervizben törölték a hibát és kész. A második kettő két nap autózás után magától elmúlt. - A jobboldali ülésben zörög egy valószínűleg egyik felén elszabadult merevítő. Csak alapjáraton, na meg rossz úton. Utassal természetesen nem.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Vác

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Suzuki Seleczky

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2016
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Grand Picasso Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A Suzuki felemelkedése

Vitara 1,6 GLX AllGrip Automatic Panorama - 2016
2016.04.15 4000   -

A bazi nagy átverés

Vitara 1.6 - 2017
2021.02.11 35000   -

A korábbi Vitarához képest sokkal dinamikusabb

Vitara 1,4 Hybrid GLX AT - 2021
2021.07.03 30000   -

A mi autónk, a mi falunkba

Vitara GLX 1.6 4WD - 2016
2017.09.23 32000   -

A ti autótok.

Vitara 1.4T kisvillanyos GLX 2 WD - 2020
2021.02.03 4000   -

Az unalmas nyugalmas

Vitara 1.6 GL+ (AT) - 2018
2023.04.11 30000   -

Belopta magát a szívünkbe

Vitara 1.6 GL+ - 2018
2021.02.25 65000   -

Bosszantó drágaságom

Vitara 1,6GL+ - 2016
2017.03.15 4000   -

Egy új szerelem!

Vitara GL+ - 2016
2016.05.04 4000   -

Egyszerűen jó

Vitara 1.6 GL+ 2WD - 2015
2015.07.22 8800   4,5

Elektronizált szerelem?

Vitara 1.5 GL+ Hybrid - 2020
2021.02.25 4300   -

Elfogadható kompromisszum

Vitara 1,4T GLX AWD AUT Panorama - 2018
2023.04.10 122000   -

Elszalasztott lehetőség, pedig a tudás ott van benne

Vitara 1.6 GL+ - 2017
2017.06.07 4002   -

Első Suzukim

Vitara 1.6 GL+ 2WD - 2018
2020.09.08 22000   -

Ennyit, ennyiért még mindig nem kapsz máshol

Vitara 1.4GLX Hybrid 4WD Panorama - 2021
2021.06.15 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)