A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1.4 T Gl+ 2019 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádtam és utáltam mindennap

Szöveges ítélet

Újonnan vettem meg 2019 februárjában. 5 hónapot bírtam vele.Egy 12 éves Golfból ültem át...
Egyszerre imádtam és gyűlöltem.
Külső:Eleje szerintem és és esztétikus,a hátsó lámpák a facelifttel borzalmasan el lettek rontva.Nagy autónak látni ,de nem az.
Belső:A design számomra fogható,az anyagminőség botrányos.Kemény műanyag mindenhol és vékony lemezek mindenhol is.A kormányt jó fogni az ülések is elég jók voltak új korában.
Szerettem mert:Nagyon jól megy,élmény vezetni,magasan ülsz,viszonylag jó a helykínálat is.
Ami miatt eladtam:
Nem titok, az ár/érték aránya miatt győzött az 1.0-as Seat Aronával szemben.Megbántam,hogy megvettem.
A fényezése a pocséknál is pocsékabb.Karcolódik és gyárilag borzalmasan van fújva.
A fejegység és a hangtechnika a szokol rádió színvonalán van.
A váltó új korától kezdve akad,erre a szervizben azt mondták,hogy ez természetes,be kell kopnia.Ez 7-8 ezer km után majdnem így lett.Azóta csak a 4.be kell úgy berántani a váltókart mint egy Ifában.
Ha nagyon megsütötte a nap a műszerfalat,nyöszörgött.Hidegen meg itt-ott zörgött.
Az első díszrács krómozásának a lakkrétege elkezdett lepattogni.

Ezidőtájt beléptem a FB-on. a vitara csoportba,ahol ezt tapasztaltam:
Minden héten újabb és újabb tulajok panaszkodtak valami hiba miatt.Ekkor elkezdtem gyanakodni ,hogy nem egyedi problémákról van szó.
Ezután jöttek az újabb pofonok
Pár hónap és pár ezer km. után elkezdett a lökhárítóról peregni a festék az alsó részén.Vezető ülést a 83 kg-ommal gyakorlatilag kiültem.Kormány bőrözése elkezdett hámlani.

Ekkor mondtam azt,hogy elég volt belőle.Eladtam

Összességebén az autó iszonyat gyorsan pusztul.Lehetett volna ebből jó kocsit csinálni,mert a konstrukció jó lenne.Csak az összeszereléssel, anyaghasználattal vannak gondok.

Visszaültem egy új Golfba...1,5 millióval drágább ,de össze sem lehet mérni a 2.-őt.

Hibalista

- Lökhárítók festése. - Vezető ülés - Kormány

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2019
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 4
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf Következő autója? Golf VII
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)