A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara GL+ 2WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó kis városi kocsi

Szöveges ítélet

Új autóként vettem, nagyom megtetszett a kétszínű fényezése és a relative olcsó ára. Azóta hajtom, soha nem hagyott cserben. A legutóbbi 2500 km-es nyaralást 6,5 literes átlagfogyasztással teljesítette, megpakolva, tetőcsomagtartóval. A karosszéria kicsit rövid, ha a tengelytávját megtoldanák vagy 10-15 cm-vel, még akkor sem volna túl hosszú az autó, viszont becsületes utastere és egy egész családnak alkalmas csomagtere volna. Így viszont könnyű parkolni és biztosan jól megy terepen is, de a többség nem ezért veszi. Elöl kényelmes, hátul viszont csak 2 ember fér el és bizony a lábtér sem "fejedelmi". Futóműve, rugózása rendben van. A motor gázreakciója nagyon jó, a nyomatéka viszont kevés, városban jó közlekedni vele, egyébként meg pörgetni kell hogy valamennyire menjen. Németországban a Kassel környéki dombokon felfelé - ez nem az Alpok ugye - a 110-et csak 3. sebességben tudta tartani. Mondjuk 130-ig is el lehet pörgetni harmadikban, de 3-4ezres fordulat fölött már olyan keservesen üvölt a motor, hogy megsajnálom. Magamat és az utastársamat is. Ilyenkor visszagondolok a 156-os Alfámra, azt már csak a hangjáért is érdemes volt 5000 fölé pörgetni. A Vitaráról szóló cikkekben azt írják, 4000 fölött válik erőssé, de ez azért nagyon relatív a tapasztalataim szerint. A váltó a hátramenetet vagy beveszi vagy nem, ez tényleg kb. 50-50%-ot jelent, a szervizben meg sem próbálkoznak a javításával. A hátramenetet egyébként semmivel nem határolták el a többi sebességtől, úgyhogy aki 6 sebességes kocsiból ül át az vigyázzon, mert ötödik után párszor rückverzbe fogja tenni még a váltót. Merthogy a 6. sebesség meg kívánkozna a kocsi hangja alapján. Volt pár francia kocsim, de a Suzuki váltója mindet alulmúlja. A hangszórók (hi-fit nem mondanék) leginkább a megboldogult Sokol rádióra emlékeztetnek, akinek nem volt ilyen, az ne gondoljon valami csúcsminőségre. A TV műfajában viszont már sokkal jobbak a Suzukinál, mert a tolatókamera szuper. Városi közlekedésre nagyon jó a kocsi, családi autónak már kicsi, autópályán elmegy, de ott meg kijön hogy nem egy erőgép. Gondoltam veszek egy erősebb, 1,4-es turbót a családba, de kipróbáltam és letettem róla. A váltó ugyan ott már 6 sebességes, a rückverzet viszont nem emberi kézre szabták, a rövid próbaúton is megfájdult a csuklóm. Aki nem hiszi, próbálja ki.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Kecskemét Suzuki Tormási

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? X-trail Következő autója? T-Roc
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)