A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1,6 GL+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez egy oszinte auto - megy A-bol B-be

Szöveges ítélet

Sokaig ellenaltam, ment a nemetes vonal... Kozben edesapam utotte, vagta a Suzukikat es nevetett rajtam, hogy micsoda penzeket tolok bele az autoim fenntartasaba.

Tetszettek az osszefoglalok amit az autorol irtak, igy kiprobaltam. Kellemes csalodas volt, minden fele teren. A vezetesi "elmeny", az ules, az anyagminoseg amiket ott hasznalnak ahol fogdosod (puha muszerfal? most oszinten hanyszor tapogatja az ember: mikor megveszi, meg mikor eladja; de a kormany, valto, uleskarpit nagyon is rendben van) sokat javult es megutotte azt a szintet amikor azt mondtam most mar veszek egy Suzukit.

Lehetne sorolni, hogy mi a baj... de igazabol nincs baj... a Japan kocsik ilyenek, kicsit puritanabb minden. De mire kell az auto? Menjen el A-bo B-be es jojjon is haza. Felszereltsegen lehet vitatkozni, de szerintem ma ar-ertek aranyban ez a magyar piac egyik legjobb vetele, GL+... itt megvan mit takar: www.vitara.hu Amit ma egy jozan vasarlassal megszerzett auto eseteben elvar az ember az megvan benne. Amin meglepodtem: a radio egy terkepeket tartalmazo (gyari) SD kartyaval GPS navigaciova alakul. Amiert kar: draga a kartamasz es egy kicsit a kozepkonzolba beepitheto ora is.

Amin lehetne javitani: neha zorog a kalaptarto, olyan ignisesen... ebbe kene egy kis anyag. A festes minoseget is lehetne fokozni kicsit, foleg a hatso csomagter ajto kornyeken es a tanksapkanal, ott ahova nem jutott a lakkbol. Kicsit idegesito volt a szervo/kormanymu mokudese az elejen. Erzeketlen es eros ellenelasa volt az egyenes futas kornyeki kormanyallasban amikor kicsiket mozditott az ember a kormanykereken. Bekopott vagy megszoktam nem tudom, de elinte sikitofrasz kerulgetett a viselkedese es reakcioi miatt... A kulcson lehetne gyurmazni, eljart felette az ido! Kicsit idegesito, hogy amikor fehuzod az ablakot megfeszul a muanyag borito elem. 30 fokos nyari melegben a vezeto oldalon a "B" oszlop kornyeken valami elkezd ciceregni, mint egy kaboca... ezt nem tudom hova tenni. Ami veszettul hianyzik, hogy nem tudom automatikusan zaratni a kozponti zarakat ha elindul a kocsi.

Ami jo: 1.6 szivo benzin... soha rosszabbat, huz ahol kell, porgetheted es a jo valtoval batran kapcsolgathatsz... 3.-ban nagyon megy :) Elvezem, hogy nem kell, mint a turbos benzinesen 1es szurni alacsony fordulaton es nem is hianyzik autopalyan a 6. sebesseg sem. 130nal 3500 porog, annyira a fogyasztason sem latszik meg es nem is veszesen zajos. Ami megjobb: a fogyasztasa 6,5 litert (ez nem az amit kiir, hanem amit szamolok!!!) 80-20% varos-orszagut viszonylatban allando klimazas mellett. Az utazas nagyon jo benne, sok a hasznos tarolorekesz, jok az ulesek, es a klima is teszi a dolgat.

A futomurol: Mikor edesapam 2 eve megvette a Swiftjet es kiprobaltam, majd nem sokkal kesobb vezettem az S-Cross-t is, mar akkor konstataltam, hogy sokat javult a kormanyzas, rugozas es az uttartas a marka modelljeiben. Valjuk be az Ignis nem volt egy mernoki remekmu azzal a futomuvel, de a Vitara hozza amit egy kulturaltamm olcso auto eseteben elvar az ember. Bar a nyomvalyun ezt sem szabad "rantgatni" ez is megtorolja ha nem erted meg hogyan kell az ilyen autot vezetni... ugral es sodrodik. De a G osztalyos Mercedes is ilyen... szval nem a Suzuki szar, csak a kicsit magasabb felepetmeny es a kocsin levo nagyobb kerekek miatt is igy reagal, na meg persze nem fuggetlen csatolt lengokar van hatul.

Roviden: eddig ugy nez ki, hogy megerte.

Hibalista

- meg semmi, de ahogy a csaladi tapasztalat mutatja nem is varom el, hogy a kopo alkatreszeken kivul barmit is cserelni kelljen

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Sipos - Szombathely; Nagyon reg ota hordjuk ide a Suzukikat, megcsinaljak amit kell es ugy ahogy kell...

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 7
Megbízhatóság (7) Vezetett km 10010
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Leon Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A Suzuki felemelkedése

Vitara 1,6 GLX AllGrip Automatic Panorama - 2016
2016.04.15 4000   -

A bazi nagy átverés

Vitara 1.6 - 2017
2021.02.11 35000   -

A korábbi Vitarához képest sokkal dinamikusabb

Vitara 1,4 Hybrid GLX AT - 2021
2021.07.03 30000   -

A mi autónk, a mi falunkba

Vitara GLX 1.6 4WD - 2016
2017.09.23 32000   -

A ti autótok.

Vitara 1.4T kisvillanyos GLX 2 WD - 2020
2021.02.03 4000   -

Az unalmas nyugalmas

Vitara 1.6 GL+ (AT) - 2018
2023.04.11 30000   -

Belopta magát a szívünkbe

Vitara 1.6 GL+ - 2018
2021.02.25 65000   -

Bosszantó drágaságom

Vitara 1,6GL+ - 2016
2017.03.15 4000   -

Egy új szerelem!

Vitara GL+ - 2016
2016.05.04 4000   -

Egyszerűen jó

Vitara 1.6 GL+ 2WD - 2015
2015.07.22 8800   4,5

Elektronizált szerelem?

Vitara 1.5 GL+ Hybrid - 2020
2021.02.25 4300   -

Elfogadható kompromisszum

Vitara 1,4T GLX AWD AUT Panorama - 2018
2023.04.10 122000   -

Elszalasztott lehetőség, pedig a tudás ott van benne

Vitara 1.6 GL+ - 2017
2017.06.07 4002   -

Első Suzukim

Vitara 1.6 GL+ 2WD - 2018
2020.09.08 22000   -

Ennyit, ennyiért még mindig nem kapsz máshol

Vitara 1.4GLX Hybrid 4WD Panorama - 2021
2021.06.15 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)