A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (1998-2004)

Focus 1.4 Comfort 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép szürke szedán

Szöveges ítélet

2009 szeptember
Egy 10 éves Suzukit cseréltem le rá, és még szokni kell. Először is az már biztos, hogy nem egy lángoló gepárd, még a Suzukihoz képest sem, inkább öreguras. Viszont cserébe nagyobb és az úton sem ugrál minden kis göröngyön, érzem, hogy van benne anyag, sokkal masszívabb, azonkívül sokkal csendesebb. Eddig nem volt, most állandóan a pillanatnyi fogyasztás mérőjét nézem. Még ismerkedünk, remélem nem bánom meg, hogy a Focust választottam. Folyt. kov. ...

Update 2010 február

Az ismerkedésen túl vagyunk és még nem bántam meg a vételt. Megszoktam. Kellemesen öregurasan lehet vele közlekedni, egyedül a fogyasztásával nem vagyok megelégedve, mert az a 9 litert verdesi. A Suzukinál nem ehhez voltam szokva... A gondom ezzel az, hogy az ország közepén lakom és nem tudok benzin-túristáskodni, nekem sajnos 300Ft. Persze hozzátartozik az igazsághoz, hogy jelentős részben városban használom. Országúton azért teljesen normálisra (6.5 l) áll be a fogyasztás. Kapott téligumikat, kímélve van. Remélem továbbra is hibátlanul teszi a dolgát még sokáig.

Update 2010 október

Az autóval továbbra is meg vagyok elégedve. Eltelt a nyár, megvoltak az első hosszabb túrák (autópálya, hegymenet...), gond nélkül. Még mindig nincs vele semmi probléma, sokat nem kér, talán csak a fogyasztása a fájó pont egy kicsit. Városban nem nagyon tudom 8 liter (télen 9) alá vinni, azt nagyon sokallom és már 335 a benzin. Lehet, hogy a vezetési stílusommal van a baj, bár a nejem is elég sokat vezeti...
Kapott olajcserét illetve felnit a téligumikra, és ami a legfontosabb nyár óta garázsban tartom.

Update 2011 június

Panaszra továbbra sincsen okom, az autó teszi a dolgát. Semmi extra, indul, megy, elvisz, visszahoz hidegben, melegben egyaránt. Többször teljesített kisebb-nagyobb túrát gond nélkül. Pakoltam már a csomagtartójába 350 kilónyi csempét, csemperagasztót és azon kívül, hogy egy kicsit leült a fara, szinte észrevehetetlen volt a teljesítményén. Ugyanúgy húzott. Fogyasztás ugyanúgy (benzin 370)... Ennek ellenére egyre jobban kedvelem.

Update 2012. április

Még mindig nincs vele probléma, csak a fogyasztás egyre nagyobb érvágás (benzin 442 20EFt nem elég egy telitankhoz), így egyre többet áll a garázsban olyankor, mikor a rövidebb utakat máshogyan is lehet abszolválni.És teljesen leszoktam a fogyasztásmérő nézegetéséről. Ugyanakkor továbbra is maradt a megbízható szerethető társ.


Update 2013. január

Azt gondolom, most már megállapítható, hogy nem hibáztam a vásárlásnál. Az autóval továbbra sincs semmi gond. Egymáshoz idomultunk, kissé én is öregurassá váltam, ezt már ketten is megállapították. Nem taposom ki a lelkét, de valószínűleg azt sem bánná. Én még nem mentem vele 130-nál gyorsabban. Egy dolog zavaró az autóban, ez pedig az ablaktörlő. Hiába 3 állású a kapcsolója, egy közepes esőnél nincs megfelelő kapcsolóállás. Az első túl lassú(10mp/törlés), a második pedig már túl gyors (2mp/törlés), ezért nyilkorog az ablakon, a harmadik pedig úgy kalimpál, mintha el akarna repülni. A kettes állásnak kéne lenni a harmadiknak, a kettes állásnak meg jó lenne egy kb 4 mp-enként törlő. Mindegy ez van, bár egy kicsit zavaró, mert elvonja a figyelmet. Eddig nem kellett csak a kötelező cseréket eszközölni, de idén már egy kicsit többet kell majd ráfordítani, mert pár dolog megérett a cserére(pl vezérműszíj).

Update 2014. január

Az autó továbbra is kiváló, nagyon bejött. Ennél soha rosszabbat, bár már egyszer cserben hagyott. A kis ijedségen, meg gyertyacserén és üzemanyag rendszer tisztításon túl nem volt semmi probléma (vizes benzin megfagyott a hidegben). Cseréket megkapja, teszi a dolgát, ennyi.

Update 2015 november
A léegutóbbi írás óta az autóval történt egy s más. Például 2014 telén klasszul végighúztam szinte a teljes bal oldalát, mert tolatáskor nem vettem észre egy kis betontuskót. Kicsit megnyomtam a gázt, hogy lendületből beállok, aztán ez lett a vége. Szerencsére van casco, így "csak" 50 ezerbe fájt a komplett bal oldal fényezése... Mondjuk legalább nem 400 ezer...
Idén aztán egy nagyobb felújítás volt féktárcsákkal, fékpofákkal, vezérműszett cserével, kisebb nagyobb javításokkal. Megérdemelte már. Gyakorlatilag mióta megvan, azóta csak a kötelező dolgokat kérte. Hogy megérte-e az árát, az nem kérdés.

Update 2016. 07.

Eladtam. Végig megbízhatóan működött, csak az aktuális cseréket kérte és kapta, kivéve idén márciusban, amikor is meghalt a motorvezérlő elektronika. a cseréje húzós volt és nehéz is volt beszerezni, de aztán ismét korrektül működött. Sőt, jelentősen, kb fél literrel csökkent a fogyasztás. Hogy mi lehet az oka, arról fogalmam sincs. Végül eladtam, de nem került messzire, szinte a családban maradt. Sokáig Mondeóban gondolkodtam, végül egy Corolla lett az utódja.
Egy percig nem bántam meg, hogy megvettem, tökéletesen kiszolgált.

Hibalista

- üzemanyag szivattyúba belefagyott a víz...bár ez nem az ő hibája - Motorvezérlő elektronika

Ide hordtam szervizbe

a kötelező cseréket (olaj, szélvédőmosó, levegőszűrő, pollenszűrő, ablaktörlő) én is meg tudom csinálni

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Ismerős szerelő évenként egyszer-kétszer átnézi és az aktuális cseréket elvégzi.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 59000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift 1.3 GLX sedan Következő autója? Corolla
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 1998 (2003 - 2004)

További ítéletek (440 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Bubi", a hétköznapi igásló

Focus 1.4 kombi - 2001
1999.11.30 92000   5,0

"Gombócka" avagy Egy szédít?en szárnyaló

Focus Ambiente 1,6i Tournier - 1999
1999.11.30 110000   -

"István", a közúti raktár

Focus 1.4 Ambiente Tournier - 2003
1999.11.30 10000   3,0

1 forintos auto

Focus 1.8 - 1999
2008.08.06 25000   1,4

1,4 WRC Brókusz

Focus 1,4 ambiante - 2002
1999.11.30 150000   -

1,4 amibente 2002

Focus 1,4 ambiente - 2002
2011.06.12 115000   3,5

1,4 kanyarvadász

Focus 1,4 16V Trend - 2003
2008.05.02 45000   2,0

1,4-es villám

Focus 1,4 ambiente - 2002
1999.11.30 28000   1,0

1,6-os szerelem

Focus 1,6 benzin - 1998
1999.11.30 4000   -

1,8TDI - vonalai a feleségemére hasonlítanak

Focus 1,8 TDi - 1999
1999.11.30 150   5,0

1-es Fókusz még ma is jó (lehet...)

Focus 2.0 - 2000
2014.12.20 70000   -

1.4-es Szélvész!

Focus 1.4 Ambiente/mit drei Türen - 2003
1999.11.30 45000   -

1.4-es vadorzó

Focus 1.4 - 2001
1999.11.30 45000   -

1.6-os, 5 ajtós szerelem

Focus 1.6i - 2001
1999.11.30 2500   4,0

110 ezer km-t futott nálam, 1x volt meghibásodva

Focus 1,8 TDI - 2001
1999.11.30 110000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 30

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)