Nem versenyló. Bivaly.
Szöveges ítélet
A véleményem alapját kb 65% városi 30% országúti, és 5%autópálya használat képezi.
A TDCi-t elsõsorban az alacsony fogyasztás és normális
menetteljesítmények kombinációja miatt választottam.
Ebbõl a szempontból nagyon elégedett vagyok vele.
A városi, kb7,5L; az országúti kb4,5-5L Ilyen gyorsulási
képesség mellett számomra tökéletes. Ezzel a 100LE-vel nem
versenyló, de a nyomatékának köszönhetõen
versenybivaly. A turbón élvezked? vezetési stílusnak a fogyasztásban megvan az ára. Ez nem meglep?, viszont ahogy a turbo hatbaver az nagyon jo erzes, bár a szubjektív gyorsulásélmény nagyobb, mint a tényleges. Egyszer "versenyeztem" egy 1.8(125LE) Mondeoval 80-tól 120-ig, és egy kicsivel a mondeo jobban ment. Ez a motor az emelkedõket észre sem veszi, ha tele van utasokkal az sem
ront szinte semmit.
A teljesítményhiányt csak autopályán lehet észrevenni, de ott is csak bõven a megengedett sebességhatárok fölött.
185km/h a vége, és kb 160-ig elég jól gyorsítható,
úgyhogy egy elõzés nem tart 1km-en keresztül.
Az országutakon van igazán elemében. A varosi dugókban araszolva az alpjárata kétségkívül hangosabb, mint egy benzinesé, de zavarónak nem nevezném. 100-110 korul a leghalkabb az utastér, 100-al 1900-2000-t forog a motor, a motorzaj alig kivehetõ a szél és a kerekek hangja mellett.
Nagyobb sebességeken szintén hangosodik egy kicsit.
Az én autóm Fresh felszereltségü. Az ülésekben nincs állítható deréktámasz, mint a Ghia-ban. Hosszu uton azert jo lenne,
de ez legyen vele a legnagyobb bajom mindig.
Az ablaktorlo nem az igezi. Az egyetlen szakaszos fokozat nem állítható, mit a Ghiaban. Az is jo dolog lenne. De ha minden igaz van m,egoldas a problemara.
Az focus biztosítási tételei is elviselhetõk.
Valodi gondom igazabol csak a szervízekkel van.
4M feletti árnál ezek ez eléggé fájó pont.
1. idõnként apró zörejek hallatszódtak innen-onnan + a B oszlopok környékérõl néha recsegõ ropogó hangok jöttek. De mind megszünt, amint megfelelõ kenéssel láttam el az ablakemelõket és a zsanérokat. (Viszont egyik szerviz sem segített megtalálni az okot. Még tippjuk sem volt. Szerintem fogalmuk sem volt a megoldasrol. ) WD40 volt a csodaszer. Zsir a zsanérokra, WD40 a muanyagok illesztesehez es az ablakemo szerkezetre.) Most csöndes minden. Élmény menni vele.
2. A szervizekben a hozzáállás kritikán aluli. Allitolag ez nem altalanos, de azt hinné az amber, hogy ha vesz egy
autót akkor utána legalább valami megbecsülést és jószándékot kap azoktól akik akik belõle élnek.
Összességéban egy jó autó.
Aki abszolút kifogástalan gyémántot vár
az igen nehezen megszerzett 4,XMFt-ért, az egy álmodozó.
De ez az autó TÖKÉLETESEN megfelel arra amire tervezték.
Hibalista
- Az eltelt 1 év alatt semmi.
Ide hordtam szervizbe
AutoFort
:-(
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Ivanics
nagyjábol OK, de draga.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Suzuki Swift | Következő autója? | Focus? Mondeo? Skoda? erõs motorral! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
