Fekete Démon
Szöveges ítélet
2002-ben láttam meg el?ször, de csak tavaly lett az enyém!
Feltün?en sportos, határozott élekkel rendelkez? karosszéria, ami még most is sok tekintetet vonz! Pláne 3 ajtós kivitelben, amely szvsz szebb, bár kevésbé praktikusabb! Hatalmas, nagyra nyíló els?ajtók, bár sz?kös helyen bajos a beszállás! Ha már bent vagyunk, meglep? a hatalmas bels? tér, mely már középkategóriás!
Az autó szélessége bent is érz?dik, hátul sem kell bezártsági érzett?l félni! A csomagtartó/mely teljesen szövetborítású és világított/ épp hogy elégséges, de nem is nagycsaládosok vesznek ilyet. Alatta szükségpótkerék!
Maga a beltér jó min?ség?, pláne a m?szerfal érdekes anyaga!
Könnyen leolvasható, szép rajzolatúak az órák,m?szerek/melyek fényereje változtatható/! A fedélzeti számítógép sok dologról tájékoztathat, és egyébb beállításokat is lehet véghezvinni a My Computer segítségével!
A CD + 6 hangszoró meglep?en jól szól, legalábbis ha csak szigorúan gyári rendszereket figyeljük!
Jó a digit. klíma, egérmozi feelingje van.2 zónás, bár nagy fokozaton hangos.A hátul ül?knek is van kivezetett szell?z?jük!
Nyáron jöhet jól a h?tött keszty?tartó, mely finom anyaggal bélelt! Alatta az "igaz" keszty?tartó, mely hatalmas és megvilágított!
Az autót az 1.4-es 95 LE ,16 szelepes motor repítené, csak kicsit sok neki a 1,1 t súly. Lámpánál nagyokat startoló, sztrítracsing versenyz?knek felejt?s! Viszont alcsony fogyival és halk járással engeszteli meg tulaját! Ebben nagy segítségre van a 6 sebességes váltó. Igaz a legnagyobb fokozat utazóra 130 km/h felettre van kitalálva, de kevesebbet pörög, és halkabb!
A váltóra igaz az elterjedt mondás, miszerint nem japán, de nem is francia!
Szinte csak városban használva 7-7,5 l között evett. Olajevésre nem hajlamos, 20000 km-es szervízlátogatás átlagosnak mondható! Jó pont, hogy a motorháztet? teleszkópos, s könnyen utántölthet? minden fogyó folyadék!
Állítólag a futóm?ve kényes, téli-nyári gumiváltáskor nem árt ellen?riztettni! De nagyon kényelmes, nem billeg?s-nem betonkemény.A rossz utak a szilenteket és a stab. rudakat szokta kikezdeni!Pláne f?városi használatkor! ;)
Az idáig megtett közel 7E km alatt remek?l teljesített, ami igaz nem sok. Remélem, továbbra is remekül szolgál az egészsége!
II. Felvonás.
Most tartok 32000km-nél. Történt 1-2 dolog, de nem az autó hibája. Ugyanis 1 kamionos elnézte a kanyart, és elvitte az autó bal elejét/oldalát. 1 hónap pihi jött, mire helyrehozták. Most azt mondom, hogy a futóművet jól megcsinálták, a kormányzás is jó. Max. a bal ajtóm nem olyan passzentos, és a festés se gyári, de nem rossz.
Megjártuk vele azóta 2x Horvátországot, a 35-40 fokban való 2 órás araszolgatást is remekűl bírta. Az elsőnél 6,4, míg a 2.-nál 6,8 lett az átlagfogyi 4 személlyel, dugig pakolva.
Amúgy általánosan a fogyasztásom kitünő, nyugis 100-110-es országúti, és 50-60 városi autózásokkal/70-30%/ 5,8-6l-t fogyaszt 100-on.
Olajfogyim jelentős nincs/ 2-3 dl/10000km /
Az eltelt km-ek alatt nem volt garanciális javítás, csak a műszerfalban kellett meghúzni egy csavart, mert pattogott ott valami.
A klíma továbbra is jól hűt, de még mindig 1 csöppet hangos. :)
A belső térben azért már hallani 1-2 hangot, nyüszögést, de ebben segíthetett a 17´-es kerék a 215/45-ös gumikkal. :)
50E km-nél jelentkezem újból.
Hibalista
- Romlani nem romlott, csak a vezet?ülés szövete nyúlt meg!
-
Ide hordtam szervizbe
K.B. AutoTeam - Itt lett véve!
Megbízhatók, közvetlenek, barátságosak, drágák!
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Fiat Best - Itt lett a kötelező megcsináltatva. Gyorsak, rendesek. Megkedveltem őket.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Punto II | Következő autója? | Új Stilo talán? :) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
