A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Stilo (2001-2007)

Stilo 1.9Mjet Michael Schumacher edition 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Az AUTO, legalabbis nekem

Szöveges ítélet

Az auto egy kulonleges felszereltsegu darab: egyedi felnik, lokosok, kuszobok es egy ket belso aprosag. A legszebb a fenyezes "corso rosso" allitolag ferrari szin. A hasonlosagot kiemelendo az elso tulaj ket lovacskas matricat is rakott ra, igy a lampaknal az auto vonzza a versenyezni vagyo urakat es holgyeket :)
Az elso sajat dizel autom, elotte egy 150le kornyeki benzinesem volt, erzesre ez jobban megy, ha stopperrel melleulnek egeszen biztos a regi lenne a nyero. A 140le es 305 Nm ha csodakat nem is tesz de az elvezetes autozashoz boven elegendo, egyebkent nemi chiptuninggal 180/360as parameterek erhetok el - ha valaki gyozi kuplunggal :)
Kenyelem: sportulesek, allithato gerinctamasz... nincs panasz ra, 1400km volt a leghosszabb ut amit egyhuzamban sikerult abszolvalni... minden gond nelkul.

update 2008/08/11
mar tul vagyunk a 20.000. kozos kilometeren is. Meg mindig imadom es meg mindig nem romlott el rajta semmi... A mai napig vigyorgok ha meglatom, egyszeruen gyonyoru az auto, ennek minden jo es rossz oldalaval :) Na jo tobb a jo ;o)
Viszont van egy ket idegesito dolog:

nem tudom a tobbiek mit gondolnak errol de az auto minden csak nem csendes... lehet hogy ezert van jo fogyasztasom mert nem szeretek gyorsan menni vele? Egyebkent a minap ment mellettem egy diesel sx4 annak mar kivulrol is ronda hangja volt pedig ugyanez a motor elvileg... vagy a suzukinak a hetfoi motorokat adjak el a digok? :)

a szivargyujto baromi rossz helyen van a konyoktamasz alatt, ha az ember valamilyen eszkozt csatlakoztat hozza akkor mar imadkozni kell hogy le lehessen csukni, anelkul hogy kitorne/kiesne a helyerol az egyebkent is rossz konstrukcioju csatlakozo. Arrol mar nem is beszelve hogy a szelvedotol nagyjabol fel kilometerre van es azon at kell huzni ugyebar a kabelt ha szeretnek kozlekedesi infokat is a naviban...

szep szep az egyedi spoiler es kuszob, de ha a fovarosunkban jarok egyes helyeket messzire kerulni kell mert pl. a Robert karoly koruton a forgalom ritmusaval csak osszeszoritott fogakkal suru karomkodasok kozepette lehet haladni... pedig hat budapesti katyu ugyebar az nincs...

Nem tudom en vagyok bena vagy konstrukciobol eredendo problema, hogy a vezeto oldalon allandoan megakad az ov, aminek oka hogy amikor az ember kikapcsolja megtekeredik, gyurodik es nem huzodik vissza. Azt naponta egyszer biztosan eljtszuk egymassal

A pohartarto... hat nem tudom milyen meretre terveztek, nekem meg nem sikerult odatennem semmi olyat ami odaillett volna.

De ezek aprosagok, es boven ellensulyozza mar az a latvany is ahogy a parkoloban ugrasra keszen varja a gazdit :)

Update 2009.05.28
Az elso nem tervezett hiba... a kuplung levegosodik, leiras alant. 50.000km alatt nem sok, ennyit a megbizhatatlan olasz autokrol. Tul vagyunk a vezermuszijcseren, az huzos volt...

Update 2010.08.06.
Eltelt egy kis ido... idokozben majdnem 180.000 km kerult az autoba. Elkezdodott a kopoalkatreszek csereje, a nagy tetelt a kuplungszerkezet es a kettomegu lendkerek jelentette, gumik lengescsillapito fekbetetek normalis fogyasnak mondhatok, bar a chiptuning ota mintha jobban kopna :)...
Tortent par apro modositas az auton, kicsit szebb, csondesebb (egyben hangosabb :)) es erosebb lett. Arra is rajottem hogy kis hazankban nem allhatok mashol csak orzott parkolokban ami nagyon szomoru dolog... egyetlen utcan toltott ejszaka utan a zarbetet ki volt forditva az ajtobol. Ezuton szeretnem a tisztelt delikvensnek uzenni hogy a Stilo zarja erre toressel reagal nem nyilassal... szoval folosleges volt. Ezzel egyutt ertekelem hogy nem a felteglas modszerrel probalkoztatok...

Update 2012.01.04

Életritmus és egyebek változtatása miatt kicsit lassabban kerülnek az autóba a kilométerek. Jelenleg 223.000nél jár. Ma már szinte csak Magyarország útjait koptatja, így meg is értek a futómű alkatrészei a cserére - még minden gyári!

Azt hiszem Ő már marad. Igazi nagy szerelem volt, a mai napig mosolyt tud csalni az arcomra és örülni tudok minden megtett méternek. A maga nemében fantasztikus AUTÓ. A családtervezés tükrében már nem elégít ki minden igényt, főként a változtatások után, de semmiképpen sem kerül eladósorba, és megmarad fajtája egyetlen magyarországi példányának. Igen, nagyon büszke vagyok Rá még mindig :)

Hibalista

- semmi :) - - update 2009.05.28 - A kuplung levegosodik, olajfolyasnak semmi nyoma, eppen a hibakereses korszakat eljuk. A ket munkahenger alkatreszarban nem sok, a munkadij horribilis osszeg, mivel az alsohoz a valtot is le kell szedni... - - update 2010.04.03 - a fenti problema oka az also munkahenger tomitese volt, csere utan megszunt - Ezen kivul meg mindig semmi hiba, a muszaki vizsgan a kipufogoban tomiteseket, ill. a hatso fekbetetet kellett cserelni. 150.000kmnel ez nem rossz eredmeny - - update 2012.01.04 - - hibaként nincs semmi, 215.000km körül cseréltünk légtömegmérőt és EGR szelepet.A jelenlegi 223.000km után ez azt hiszem meglehetősen magasra tette a lécet. A futómű felujítása lesz a következő mérföldkő kettőnk közös életében, itt a két hátsó lengéscsillapítótól eltekintve még minden gyári :)

Ide hordtam szervizbe

Autogallerie Schlickel, Oldenburg Egy hibatol eltekintve eddig minden ok, mar majdnem harom eve boldogitjuk egymast a szervizvezetovel

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

FIAT Autosziget, Szekszard Nagyon korrekt munka, vevokozpontusag, 10 potty.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 180000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Marea HLX 2.0 20V Következő autója? Ő megmarad. Mellette Volvo S80.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Stilo 2001 (2004 - 2007)

További ítéletek (246 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Kek hiuz!

Stilo 1.2 active 3a - 2003
2009.06.29 32000   2,8

"Simply The Best"

Stilo 1.4 Actual - 2004
1999.11.30 10000   1,5

"Airbag Failure"

Stilo 1.9 jtd - 2002
1999.11.30 105000   3,0

"F" betűs autót sose :)

Stilo 1,4 racing - 2005
2007.10.07 4000   4,2

"Kis" édes...

Stilo 1,8 Sport - 2002
1999.11.30 25000   4,0

9 évig együtt

Stilo 1.2 Dynamic - 2002
2016.08.10 135691   -

A megbízható olasz zabáló erőgép

Stilo 1,8 16 v sport - 2002
2015.06.14 80000   2,8

A Család Kedvence, de vágyik a gondoskodásra

Stilo 1,6 dynamic - 2002
1999.11.30 15000   5,0

A Család kedvence

Stilo 1.6 5a 2003 - 2003
2009.07.07 140000   3,0

A Ferrari kisöccse -sok erénnyel, nem csak rajongó

Stilo 1,6 Dynamic Sport - 2002
1999.11.30 11000   3,0

A Fiat is lehet jó...........

Stilo 1.4 16 - 2006
1999.11.30 16000   3,0

A Kék Csoda

Stilo 1.6 active - 2003
1999.11.30 90000   2,0

A MOL nem gazdagodik meg rajta

Stilo 1,2 Actual - 2003
1999.11.30 24000   2,0

A Megbízható Olasz!!!

Stilo 1.6 activ - 2002
1999.11.30 127000   4,0

A Sportos elegáns.....

Stilo 1.9 JTD 115Le - 2003
2007.10.28 40000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 17

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)