A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan 1,4 Laureate 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekem bejött

Szöveges ítélet

1,4 laurét, új korától a miénk, autópálya-országút-falu-nagyfalu (bidépest) vegyes összetételű használatban - ha hihetek a digitális kiskockának középen - hatésfélre jött ki nagyátlagban az étvágya. 54.000-et tettünk bele asszonnyal (nagy részét én), költöztettünk vele fél lakást is, az 510 liter az 510 liter (ugyebár négyajtósról beszélünk). Plusz amit a hátsó ülésre még nem sajnálok betenni.
15.000-nél átvizsgálás 2000 Ft-ért. 30.000-nál olajcsere (mivel rönő, persze, hogy csak az elf olaj való bele, literenként 5 rugóért, különben nuku gari, rohadjon meg minden márkaszerviz, de csak ez a bajom inkább velük), ez utóbbi 30.000 Ft-ért (munkadíjjal), aztán 45.000-es vizsga 10.000 Ft-ért. Eddig egyszer megnyomtam a bal oldalt, sárvédő, bal oldali elektronyikus tükör cseréje, plusz két bal ajtó fényezése együtt 130 rugóért, kaszkó nélkül, mer azon spórolok.
Amúgy még mindig hibátlan, itt-ott nyöszög a műanyag belül, amúgy sámli.
Kicsit lomha, a négyhengeres-nyócszelepes nem szereti az emelkedőt. Ha nekifutok mondjuk a kocsiban másodmagammal ülve az M3-ason Bag felől Gödöllő felé az emelkedőnek - aki járt arra, tudja, hogy alattomos, hosszú, szemét egy kaptató -120-al, a tetején már csak 100-al baktatok, néha ki kell mennem a kapaszkodósávba, hogy ne toljanak le. Ha kicsit pörgősebbre veszem, és 130-el futok neki, már lesz akkora nyomatéka, hogy fent se lassul le 130 alá.
Amúgy én nem értem azt, aki finnyázik, nem 3 meg 4 millás autóval kell ezt hasonlítgatni. Annyiba került, annyit tud, oszt kész. A kettőt öszevetve pedig jó az arány.
Még egy: öten elmentünk vele Prágáig (odavissza 1200 km), ez öt felnőttet jelent. Egész úton meg sem nyikkantak hátul (két molett és egy normál alkatú csaj), hogy álljunk má meg, meg vegyed ki a válladat má a számból, meg hasonlók, úghogy vagy tényleg elfértek, vagy nem bírtak megszólalni egymás vállától :-).
Azt pedig egész egyszerűen nem hiszem el, hogy valakinek beszart volna a motorja párezer után. Pláne azt nem, hogy az általa is igénybevett szervizben további, hasonló módon járt autók is voltak.
Vezettem már pl. skodaoktáviát (pedig az nagyobb): annak mindenhová leér az alja. Buzuki stift: mintha gokartban ülnék. Buzuki fingis: doboz négy kerékkel (azér a logan jobban hasonlít autóra), ami még billeg is, és minden ruhadt vékony benne (legalább a loganba acélt sem felejtettek el beletenni). Az asztrákat viszont szeretem, csak a váltóját nem, ugyanigy vagyok az öszes vócvágennel és sevrolé-dévó vasakkal is. Csak ezek legalább fél-egy millával ráfejelnek a loganra.
A logan váltója szerintem a fentieket mind veri. Pontosabb és nincs gond a hátramenetnél, azaz nem kell matekozni a fordulatszámmal, hogy mikor megy már le, hogy ne recsegjen a váltó. A fék is nagyon markol benne, bár nekem nincs ábéesem.
Összeségében: ha valaki elvan a nyócszáz légzsák meg a mindenféle elektromos szirszar nélkül, valamint nem felvágós tipus, de nem akarja kihajigálni a kocsit pár évesen, annak megéri megvenni.
Ja. És ha valakinek otthon árpádsávos lyukas atlétája és sörnyitója van, és kárpátiát hallgat kapálás közben, az semmiképpen ne vegyen logant. Nem fogja magát benne jól érezni :-).

Hibalista

- Semmi olyan, ami a saját hibája lett volna. Azt nem számítom, hogy volt törve és benyelt egy kavicsot a szélvédő. Ja, kopik rajta a gumi és néha kiég a lámpaizzó :-)

Ide hordtam szervizbe

Renault Hatvan (ahonnan vettem). Csak itt jártam még vele.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 54000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? újabb logan
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Egy új nő a családban: LAURA 1,4 MPI

Logan 1,4 MPI - 2004
2011.02.10 85000   3,2

"Nem vagyok hülye: vettem!"

Logan Laureate 1.4 - 2005
1999.11.30 32000   2,6

1,4 Loganom

Logan 1,4 - 2004
1999.11.30 8800   1,0

1,6 16V 105LE Dinamique

Logan 1.6 16V 105LE - 2007
2009.05.13 7800   2,5

1.4 Lau. Az, aminek látszik

Logan 1.4 Lau - 2005
1999.11.30 27000   2,5

A 42000. km után is hibátlan

Logan 1,4 - 2004
1999.11.30 22000   3,0

A Böszme

Logan 1.4MPI Ambiance - 2006
2009.11.18 35000   2,0

A család kedvence

Logan 1.4 MPI Ambiance - 2005
1999.11.30 6000   3,3

A család medvéje

Logan 1,5 dci - 2006
1999.11.30 50000   4,5

A döglött Logan

Logan 1,4 - 2006
1999.11.30 5200   3,3

A fos is lehet illatos ? Igen lehet

Logan 1.5 dci 68le - 2007
2020.01.08 15000   -

A kelet Mercedese

Logan 1.5 dci - 2006
1999.11.30 17253   5,0

A kis KAMÉLEON

Logan DCI 1,5 - 2006
1999.11.30 5000   5,0

A lomha szolga

Logan 1.4 MPI - 2008
2015.10.22 62000   -

A mi "nagy" kedvencünk

Logan 1,4mpi - 2004
1999.11.30 1800   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)