A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan 1.4 Lau 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

1.4 Lau. Az, aminek látszik

Szöveges ítélet

Nem értem azokat akik az el?ítéletek alapján és nem a tapasztalataik szerint min?sítenek egy autót. Bevallom én is kicsit tartottam a Dacia névt?l, és be kell hogy lássam a Logan esetében tévesen. Lehet szídni hogy puritán a belseje (bár ezzel sem értek azért teljesen egyet...) vagy hogy zajos (ez is ugye relatív, hogy mihez hasonlítjuk) de azt hogy rossz autó semmi esetre sem lehetne rá mondani. Nekem sem ez volt vágyálmaim autója, de a családi költségvetés - és igények fügvényében ez volt a legmegfelel?bb választás. ?szintén bevallom ez az els? új autóm, -talán picit elfogult vagyok- és meg vagyok vele elégedve. Azt kaptam a pénzemért amit látok! Nincs semmi belehazudva... Arra gondoljon inkább mindenki hogy azonos felszereltség melett mit lehet ebben a kategoriában még venni...

Ami jó:
- hatalmas, tágas bels?, és csomagtér.
- puritán de túlnyomóan rendezett átgondolt bels?
- Alacsony fogyasztás
- igénytelen és olcsó karbantartás

Amin váltosztatni kéne
- 2500 alatt iszonyat lusta motor -bár még bejáratós-
- magas ülléspzició -nekem spec nem jön be-
- az állítható kormány azért hiányzik
- túl érzékeny fékek és túl puha kuplung

Folytatás...

Időközben közeledek a 30k megtett kilométer felé... Az eltelt idő alatt 1 pici problémám adódott az autóval nevezetesen a balra indexelés elég random módon üzemelt. Ezt a szervízben a 15k -s átvizsgálásnál némi kontakt spray segítségével orvosolták. Más említésre méltó gondom nem akadt... Továbra is meg vagyok elégedve. Vannak tulajdonságai az autónak amikkel ugyan együtt kell élni de hamar megszokható. A mostani állapotban a következő képpen alakul a pro -és kontra (szándékosan nem nyúltam az előzőhöz...)

Kontra:

- lustácska motor ami olajcsere és némi Motor Life közbeiktatásával némileg (időszakosan) javult ugyan de akkor sem lett egy üldöző autó. Nem mondom hogy alulmotorizált lenne a verda de néha-néha (gyakran?) jó lenne néhány extra ló...

- idegesítően rövid 1 és 2 fokozat. :-( a váltón még hangolhattak volna picit de az új típusoknál állítólag ez már megoldott

- az ülléspoziciót még mindig nehezen visselem... ha a céges fordból visszaülök állandóan az az érzésem hogy lovaskocsin ülök

- szembesülnöm kelett azzal is hogy ugyan kényelmes az üllés az oldaltartása viszont csapnivaló.

- A légkondi dugóban való poroszkáláskor hajlamos "túltölteni" és ezt kerregő hangal jelzi is (szervíz szerint ez így van jól)

- A kelleténél hosszabb a váltóút bár pontosan kapcsol... főleg az 5. van idegesítően kint

- A belső olyan amilyen... én nekem mindig a mobilwc jut róla eszembe

- A pollen szürő (vagy bármilyen szűrő) nagyon hiányzik az apró falevéltöl kezdve a porig minden sz@rt befúj :-(

- A kilóméter óra elég sokat csal felfelé (GPS-el tesztelve) mármint a sebességnél...

Pro:

- a méreteihez mérten jó fogyasztás (átlag 5.9 ~ 6,4 vegyes használatban) de tetőcsomira, sok utasra nagyon érzékeny... meglepő viszont hogy a légkondi annyira nem dobja meg...

- hatalmas csomag és beltér, nagyon jól el lehet férni

- egyszerű benne minden mint a faék és az az ember érzése hogy pont ezért nem is várható hogy nagyon elromlik

- könnyű takarítani belülről (a szellőzés hiányosságai miatt sajna igényli is rendszeresen)

-hamar befűt és elég durván (rendesen szaunázni lehet ha mazo az ember)

-a futómű elég jól nyeli az úthibákat bár eléggé behallatszik

-kicsit "billen" (bár inkább bedől) a kanyarban de az ívet jól tartja. tapasztalatom szerint inkább a fenekét tolja de azt is jól kontrolálhatóan. ekkor a sebességet hamar ekoptatja. Éppezért nem egy rally autó de ha nem provokálja túl az ember akkor biztonságosan megtartható kitöréshatáron is

-belső ergonomia (a fűtés szabályzót és a hamutartót leszámítva) nekem megfelel... mindne kéznél van és jól átlátható. Én a duda helyével is hamar megbékéltem.

-jól sikerültek a fényszórók. Normálisan bevilágítja az utat rendesen látni (hondás cimborám dühöng is miatta)

na hirtelen ennyi jutott eszembe... Alapvetően meg vagyok vele elégedve, pláne hogy tisztában voltam vele anno hogy mit veszek.

Várom nagyon hogy kihozzák a MCV változatot belőle az erősebbik diesel mocival... és ha gyurcsány fletó is engedi megyek és cserélem is be. Nem vagyok dacia buzi de én meg lettem győzve... presztizs ide presztizs oda a jelenlegi anyagi helyzetben ez a legjobb ár-érték arány választás. Ha meg annyi gubám lesz hogy bármit megvehetek akkor úgyis a toyota jöhet csak számításba (na de ne álmodjunk ahoz minimum kétszer ennyit kéne keressek)

Hibalista

- Index kapcsoló (orvosolva gariban)

Ide hordtam szervizbe

Tamás autó Vác (Sződliget -bezárva-)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Kadett Következő autója? Dacia MCV (hacsak nem nyerek a lottón)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)