A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara Picasso (1999)

Xsara Picasso 1.6 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha kell teherautó, ha kell családi ....

Szöveges ítélet

Meglep, hogy a többi népítéletes Picasso-tulajdonos, mennyire felületesen, zsigerből, érzelmi hozzáállással jellemzi az autóját. Megragadnak a küllemnél, esetleg a teljhesítményt díjazzák vagy ítélik el, pedig: az autó mindenekelőtt BERUHÁZÁS, igaz, a világon a legrosszabb fajta beruházás, de épp ezért nagyon észnél kell lenni. Mikor megvesszük, arra is kell gondolni, hogy valamikor el kell adni! Ehhez hozzátartozik:
(1) 30 éve vezetek (alulról, fán lekopogva!) baleset nélkül (kb 1.8m km!), (2) és a mostani autóm a 18. (!), igaz ebből volt 4 LADA is.... (de volt BMW, FIAT, VW, OPEL, és több japán köztük.Fontos: MINDEN autómat O km-re vettem!).Tehát nem vagyok kezdő, sem mint vezető, sem mint autótulajdonos.
A Picassoba egy igen megbízható japán sedanból szálltam át, de volt már több, hasonló busz-limuzinom is, azaz többszörösen van mihez hasonlítanom. A lényegre térve: a Picasso nem különösebben JÓ autó. Nem igazán megbízható, az átlagos autóknál többet kellett szervízbe hordanom (ez alól csak a BMW 325 IXL volt kivétel). Viszont: a méreteihez képest viszonylag keveset (finoman 7.5, hajtósan 8.5) fogyasztott (összehasonlításul: 1.6 VW Golf: finoman 9, hajtósan 11.5, BMW 325 IXL hajtósan 18 - 24 [!!!], finoman 14 -15); a belső tér és a csomagtartó kihasználhatósága viszont bárkit lever a hasonló kategóriában. Az első két ülés kényelme az összes eddigi autómnál jobb volt; és ugyan a műszerfala olyan, mintha 1 négyéves gyerek tervezte volna, de a digitális kijelzője - ha megszokja az ember -, szenzációs! Ha megfigyeljük: sokkal inkább abba a látószögbe esik, amelyet vezetés közben figyelünk (azaz nem kell külön "levinnünk" a tekintetünket, ahhoz, hogy rátekintsünk, ellentétben a kormány mögött elhelyezett műszerfalakkal. A külleme megjelenése idején nagyon ötletes, sőt kifejezetten sokkolóan újszerű volt, mára persze már látjuk jónéhány hibáját: az összetartó oszlopívek ötlete szellemes, de végülis nem talált követőkre, és azóta szinte minden gyár előrukkolt valami hasonló jószággal, tehát nem hat olyan újszerűnek.
Szinte egyetlen népítéletes sem beszél a legfontosabb tényezőről: az ÁRÁRÓL. Pedig, akár hétvégi hobbira, akár városi száguldozásra használjuk, egy idő után el kell adni, és nem mindegy mennyiből veszítjük el azt a 40-60-80%-ot..... Persze, ha valakinek nem számít, az más, az ne vegyen Picassót, de ha igen: minden szóbajöhető vetélytársánál - azonos felszereltség mellett - 1.5 - 3m ft-tal olcsóbb (Zafira, Golf+, Ford C-Max, Toyota Corolla Verso). És azoknál nagyobbat bukik az ember, mikor eladja...Tudjátok mit? Ennyiért inkább évente 3X elmegyek valahova nyaralni,utazni, vagy bármi más, jobban megtérülő beruházásba fektetem a pénzem.... PL.: Egy ideig teherautó helyett használtam (a hátsó ülései nemcsak buknak, kivehetőek is). Így is megállta a helyét. Ja, és még valami: 4 unokám van, bizony kellett egy nagy autó...Hát, kb ennyi.

Hibalista

- 1. Javíthatatlanul, első oillanattól fogva: tartós hosszú használatnál, meleg motornál a kormány balra fordítása után leállt a motor

Ide hordtam szervizbe

Pásztor szakszervíz

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mitsubishi Carisma Következő autója? Picasso 1.6 HDi, Exclusive
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara Picasso 1999 (2000 - 2007)

További ítéletek (215 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Na és persze ez megtörténhet újra, akár holnap is

Xsara Picasso 1.6 8v - 2001
1999.11.30 40000   2,0

"Fekete katlan"

Xsara Picasso 2.0HDI - 2003
1999.11.30 110000   -

"Pikáccsu"

Xsara Picasso 1,6 - 2002
1999.11.30 0   1,5

...jó...

Xsara Picasso 1.6 - 2002
1999.11.30 40000   -

1,6-Dízeltlábú

Xsara Picasso 1,6 - 2007
2009.01.17 30000   -

3 gyerek, 4 kerék=Picasso

Xsara Picasso 1.8 Exclusive - 2002
2008.02.16 50000   -

5 személyes családnak...OK.

Xsara Picasso 2.0HDI - 2000
1999.11.30 110000   -

A Citroen többett ad!!!

Xsara Picasso 1.6 16v 110le exclusive - 2006
1999.11.30 16000   -

A Lady

Xsara Picasso 1,6 Tendance - 2007
2009.05.24 10000   -

A Szürke...

Xsara Picasso 1.6 elit - 2002
1999.11.30 94000   -

A bumfordi, szerethet? családi autó

Xsara Picasso 1,6i ELITE - 2002
1999.11.30 100000   -

A család barátja

Xsara Picasso 1.6/8 szelep Elegance - 2004
2012.03.04 131000   -

A család bálnája

Xsara Picasso 1.6 Excl. - 2004
1999.11.30 13500   -

A család elegáns barátja

Xsara Picasso 1.6i Elite - 2005
1999.11.30 12000   -

A család hűséges, kisétkű, izmos szolgája

Xsara Picasso 1,6 HDTI - 2005
1999.11.30 29000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)