Köszönjük a szolgálatait! Családtagként szerettük!
Szöveges ítélet
Kilenc évesen vettük ill. cseréltük el Citroën Xsara autónkat erre a Citroën Xsara Picasso-ra, mivel nagyobbra volt szükségünk. Immár 14 éves, de mai napig rendíthetetlenül megy. Mondhatni, kissé már nyugdíjas autó, azaz visszafogottabban, figyelmesebben kell bánni vele, megvannak a mag kis rigolyái. Összecsiszolódtunk! Mi ismerjük mit szeret, mit nem, de valahogy ő is hozzánk idomult.
Az tagadhatatlan, még soha nem hagyott minket cserben!
Többnyire Budapesten belül használjuk, évente kb. egy tucatszor megyünk vele országon belül hosszabb utakra. Manapság viszont már nem merünk a fővárostól távolra menni vele, mint ahogy 85 éves apukám sem utazik már.
Már nem úgy gyorsul az autó, mint pár éve, többet fogyaszt, mondhatni kifejezetten sokat a mai járgányokhoz képest. 11 litert is megeszik manapság. Viszont, nem mindig jelzi a tant tartalmát, hetekig nullát mutatott. Nemrég kellemes meglepetést okozott, amikor végre kiírta és kiderült lényegében tele van a tank, miközben, mi azon aggódtunk nehogy kifogyjon menet közben. :-)
Esztétikai hibái is akadnak. A motorháztetőn két tenyérnyi területen úgy pereg le a lakkréteg, mint akinél napozás után a leéget bőre szokott lehámlani. :-( A műszerfal ablakhoz eső része megfakult, kissé megrepedezett a felülete.
Legutóbb a manuális vezérlésű klíma mondta fel a szolgálatot. Múlt nyáron még kellemes hűvöset varázsolt az utasérbe.
Előnyök:
A jókora csomagtér, a mobilan rendezhető hátsó ülések, illetve kivételükkel szinte kisteherautóvá alakítható megoldás nagyon nagy segítségünkre volt szállításoknál. Még konyhabútorokat, (szétszerelt) ágyakat is vittünk vele. A rögzítőfülek nagyon hasznosak ebben az esetben.
A gyári kis bevásárlókocsit mai napig használjuk, amikor elfelejtünk szatyrot vinni magunkkal.
Kényelmes, nagy utastér! Ezt, ugye nem kell részletezni?
Hátrányok:
Nem sportautó, előzni csak nagyon körültekintően érdemes.
Lassan elbúcsúzunk tőle. Reménykedve, hogy nem kerül bontóba, és még pár évig róhatja az utakat. Köszönjük a szolgálatait! Családtagként szerettük!
Hibalista
- - Ablaktörlő kar elrepedt - - indexkar (kontakthiba, hol működik- hol nem) - - szélvédőmosó elől megadta magát - - vezérműszíjcsere - + időszaki szervizelések keretében olaj, fékbetét, szűrők, szimering...
Ide hordtam szervizbe
PJP szervizRégóta idejárunk, előző autókkal is. Nagyon megbízhatók, nagyon profik! Kellemes baráti hangulat, kicsi családi vállalkozás, nem holmi drága márkaszervíz. Itt nem kell megfizetni a hatalmas üvegpalota bemutatószalont, a számtalan adminisztrátort. Lényegében nincs várakozás, hosszas üldögélés a várótermi fotelekben, mielőtt leadná az ember az autóját. Ez egy igazi autószerelő műhely!Mi az árakkal kapcsolatban is csak jókat tapasztaltunk.Egyetlen egy eset volt, hogy nem találták meg az autó hibáját. De javukra legyen mondva, amikor ott voltam, akkor épp nem produkálta az autó.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Belvárosi Autó+DokiMárkafüggetlen szerviz. Nagyon kedvesek, a végletekig segítőkészek. Műszaki vizsgára és szervizelésre is vittem ide az autót.Gyorsan dolgoznak, reális áron, komoly tapasztalatokkal. (ismerős ajánlotta, aki szintén nagyon elégedett velük)Belváros lévén kicsit problémás a szerviz megközelítése, de ebben rejlik a legnagyobb erényük is, ott vannak, ahol a legnagyobb szükség van rájuk, azaz a belváros legforgalmasabb részén.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 105000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Xsara 1.6 SX Coupe | Következő autója? | Kuga 2.0 tdci titanium powershift full extra |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |