A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 1,9 TDI PD 

Az ítélet értékelése
3,0(4 db)

Bárányb?rbe bújtatott traktor

Szöveges ítélet

El?rebocsájtom, hogy az autó bérelt, saját kocsim egy régebbi Alfa 156, ami némi elfogultságot sejtethet (mint látni fogjuk nem minden alap nélkül).
Amúgy, ha trabim lenne otthon, akkor nyílván ahhoz viszonyítanám és örömódákat zengenék.

Szóval a külalak (aminek megítélése er?sen szubjektív) engem bárányra emlékeztet. A „sablonos” vadmacskán kívül (ami még mindig a legjobban tetszik) vannak ugye cápák, csukák (új Peugeot) varacskos disznók (új BMW series) az utakon, hiányzott már egy birka.
A hátsó lámpa (kombi) olyan ronda, hogy az már szép.

Apukám azt mondta ma reggel, hogy nem ég az egyik tolatólámpám. Mondom: akkor baj van, mert csak egy van. Nehogy túlzott szimetriával vádolhassák a tervez?ket.
Belül is elég ultramodern. A m?szerfal fölött centis illesztési hézag fut körbe. Az egésznek olyan „Focus után szabadon” hangulata van. Mintha a beszívott tervez? szertelen jókedvében összevissza huzogatta volna a ceruzáját.

Az anyagválasztásról (kölcsönz?s kocsiról lévén szó – aminek kétségtelen el?nye, hogy nem kábít el a b?r illata és nem kápráztat el a navi színes kijelz?je, tehát józanul beszélhetek a kocsiról-) rosszat vagy semmit közül a semmit választom.

Úttartás kifogástalan. Túlzottan is, mert csak akkor érzem meg, hogy jeges az út, mikor már félig az árokban vagyok. Vezetési élmény sokat javult az el?z? Passatok óta, amikre a vitorlás-szer? élmény volt jellemz?: nagyobb sebességnél nagyot kellett rántani a kormányon hogy kimozduljon a haladási irányból, és akkor sem adott visszajezést, hogy vette, csak a táj kezdett mozdulni az egyik irányból a másikra. Sportos viselkedést se nagyon várjunk a Trend-, és Comfortline modellekt?l. Durvább kanyarvételnél inkább borulna, törne de nem fekszik rá az útra ahogy kell. Menet közben kicsit zajos egy új autóhoz képest. Elöl nem is annyira, de hátul annál inkább.

Ami nagy csalódás volt a sok PDT-DIDTD-ITD WV csúcsdízelekr?l hallott hírek után az a motor. Igaz, csak annyi van ráírva, hogy TDI, gondolom a leggagyibb 1.9-es lehet. Ja, igaz is, 1.9 a legnagyobb és a legkisebb egyben. (Érdekes, hogy amig a Touareg meg a Phaeton kapják a V6, V8, V10, V12 motorcsodákat, addig a Passatba csak sima négy henger jut. Fura lesz amikor a téglával megrakott 200 lovas Croma diesel porig alázza a leger?sebb Passátot az autópályán. Szóval ez a motor a 2006-os év, a csúcsdízelek évének megcsúfolása. Er?tlen (105 paci), nyomatékszegény (250Nm), kattogósan hangos. A legszörny?bb, hogy mindezt a vezet? tudtára is adja, a gázpedálon, kuplungon, váltón, kasznin keresztül.
Rossz szokásom, hogy városban váltón tartom a kezem, pehelykönnyen a kuplungon a lábam. Így a kuplung üt mint egy ütvefúró, a váltó pedig szétrázza a kezem. Esküszöm gyorsuláskor érezni az ütemenkénti nyomatékcsúcsokat. (Mondom mindezt úgy, hogy nagy dízelrajongó vagyok, a saját járgányom is gázolajon él és soha nem cserélném benzinesre.)

Hibát még a tükrök környékén találtam, úgy van megkonstruálva, hogy összeszedi a koszt, de nem tisztul le. Elvileg egy motorosan mozgatható tükörnél alap kellene legyen az a rövidke ellenállás-huzal ami a leolvasztáshoz kell. Nos, nem ennél az autónál.
A kézifék gombnyomásra m?ködik egy bal oldalt található „P” feliratú gombbal. Szóval a havas úton való kapatásnak is annyi, mert menet közben nem kapcsolható be.

Haverom „Z.” Szerint nem vagyok fogékony a precíz német technikára.
Barátn?mnek egészen addig tetszett amíg kettesben le nem fulladt a körforgalomban. Aztán lefulladt országúton is, fordulásnál, keresztben. Akkor már sikítva, kórusban utáltuk.

Pozitív, hogy van benne 220-as aljzat, ami egy laptopot elvisz. Valamint h?tött középrekesz, ami majd felforralta a kólámat... szóval nem h?tött, csak légfúvatott.

Hibalista

- Kapcsolgattam az ablakemel?t, mire az letiltott a restartig.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? 156 2,4 JTD Következő autója? Alfa 159 2,4 JTDM
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

" A büntetés"

Passat 2.0 High L-DSG - 2006
2009.06.11 120000   2,5

"Bérautó"

Passat 2,0TDI - 2007
2009.01.07 400   1,8

"Hulladékok mije????" Vezesd csak az alfádat

Passat 2.0 PDTDI + Chip = 200HP - 2006
1999.11.30 100000   2,0

"Passat,a király" - a hulladékok királya...

Passat 2.0 pdtdi - 2005
2008.01.31 60000   3,3

(Gáz)olajat neki!

Passat 2.0 PD TDI Comfortline - 2005
1999.11.30 30000   3,4

1.6 Comfortline!

Passat 1.6 Comfortline - 2007
2008.09.08 10000   4,0

1.9 TDI Táltos:)

Passat 1.9 PD TDI - 2007
2009.03.18 32900   3,0

3 év vagy 100E km garancia utána KUKA

Passat 2.0 PDTDI DSG - 2005
2012.01.06 210000   3,8

4,8 méter komfort

Passat 1,6 FSI Variant Sportline - 2006
1999.11.30 32000   -

8 SZELEPESEK KIRÁLYA!!

Passat 2,0 tdi 8v highline 140 le - 2005
2008.08.16 102841   1,7

A Passát, és nem más!

Passat 2.0 TDI - 2005
1999.11.30 46000   1,7

A család kedvenc igáslova

Passat 2.0TDI PDF - 2005
1999.11.30 36000   3,0

A család és az üzlet kedvence

Passat Variant 2,0 PDTDI - 2006
1999.11.30 4000   -

A családi versenyautó

Passat 2.0PdTdi - 2005
1999.11.30 15000   2,3

A családos harci szekér

Passat 2.0 TFSI - 2007
2013.01.26 55000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 24

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)