A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (2002)

Vectra 1.6 Elegance 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Körbe zárt a villám, de nem bántam

Szöveges ítélet

Saab 9-3-as (régebbi a 900-as formájú) cégautóból ültettek át ebbe, mert megszigorodott a "company policy". Nagyon halogattam a dolgot, mert az autó nem tetszett, különösen hogy 1,6-os benzines ehhez a nagy kasztnihoz. Aztán amikor megkaptam nagyon kellemes csalódás volt. A külseje a szemb?l elölröl nézetet kivéve továbbra sem nyert meg, de belül ez a szándékolt német egyszer?ség és prakticizmus elkezdett imponálni. Minden szürke és egy kicsit spröd, de érzödött, hogy ezt ök direkt így akarják, azt üzenik vele: nem kell az a nagy felhajtás: az autó használati tárgy. És ennek megfelel?en igyekeznek is minél nagyobb használati értéket beles?ríteni. Helykínálat, kényelem, felszereltség, zajszigetelés pazar. Ezen a közepes felszereltségi szinten a két oldalon szabályozható klímától a tempomatig minden volt benne, ezt igen nagyvonalúnak tartottam. Nagyon szerettem ahogy csukódtak az ajtók, érz?dött, hogy ez aztán be van csukva, külvilág kizárva.

Ez volt az elsö Opel amin bevezették a nem kattanó, a helyére rögtön visszatérö indexet. Kis húzás három villanás nagy húzás folyamatos villogás. A kis és nagy húzás közötti eröigény differenciát egy év után sem sikerült hibátlanul betanulnom. Mondjuk egy rakpartra kikanyaradás közben a harmadik villogás után a man?ver közben elfogy az indexed, és ahelyett hogy a forgalomra figyelnél elkezdesz ezzel kinlódni. Fel nem foghatom, hogy egy autón amin a legtöbb megoldás a fantázia teljes hiányáról árulkodik, miért pont az indexkaron kellet hagyni elszabadulni a céltalan innovációt. Könyörgöm kinek volt baja az indexkarral? Az már a Trabantokon is rendben volt. Becsülöm azért a német következetességet, hogy az autós lapok, és a felhasználók egyöntetü utálkozása és a nyilvánvaló balesetveszély ellenére, ?k azóta az összes többi típusúkba is belerakták. Változtatás nélkül. OK térjen vissza ha ez nekik fontos, de legalább kattanjon egyet a nagy húzáskor, hogy érezzem mi van.

A futóm? nagyon jól nyelte el az úthibákat miközben a stabilitás is átlagon felüli volt. A váltó opel viszonylatban nagy el?relépés volt az el?z? Vectrához képest. Csak érdekességként említem meg, hogy azóta vezettem egy 2.2-es GTS-t amiben nagyobb motorhoz másik fajta volt (rükverc sem opelosan az egyes mellett, hanem jobbra hátra, de azért szoknyameléssel). No az a régi opelos hagyományokhoz illeszked?en laza és pötyög?s volt. Nesze neked sport változat. Szóval visszatérve az én kis 1,6-osomhoz, hát nem gyorsult nagyon, de ha az ember hozzászokott, hogy kisautósan visszakapcsolgasson akkor közel sem akkora kompromisszum volt mint amire számítottam. Sztrádán pedig 160-180-at is simán tudott tartani és ilyenkor is halk maradt. Nagyon jó volt vele hosszú útra menni. Különösen éjszaka mert a m?szerfal és a sok kütyü megvilágítása remekül sikerült. Ebben a sorozatban a kormányon két oldalt három-három kis gombbal lehetett a cd-t vezérelni. Ezek is szépen világítottak, és ez sokkal szebb volt mint a 2004-es, vagy 5-ös frissítéskor bevezetett, a szokol rádió hangerö szabályzóját idéz? forgókapcsoló.

De mindent összerakva nagyon jó autó, zokszó nélkül visszaülnék bele, ha megint ínséges idök jönnének a cégnél.

Hibalista

- Padlósz?nyeg rögzít?je eltört

Ide hordtam szervizbe

Opel Vallis

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 9-3 Következő autója? Volvo S40
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 2002 (2005)

További ítéletek (184 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Az álmom!!

Vectra 1,9 cdti - 2005
1999.11.30 65000   -

"A VECTRA"

Vectra OPC - 2007
2009.02.14 15000   4,0

1 tank= min. 1000 km!!!

Vectra 1.9 cdti - 2005
2007.11.04 55000   1,4

150 ló alatt ne vedd meg

Vectra 2,2 benzin 150 le - 2003
2008.10.25 80   2,8

2.2 Dti bármit csak ezt ne!!!

Vectra 2.2 DTi - 2003
2016.03.01 80000   -

424 g?zmozdony

Vectra 2.2 DTI - 2003
1999.11.30 20000   4,0

4x cserbenhagyó olasz szeméttel szerelt vasdarab

Vectra 1,9 CDI 120LE - 2007
2011.09.11 92000   2,2

A csaladi muscle car

Vectra 2.0 CDI - 2003
2008.08.16 70000   1,0

A családi GTS

Vectra 1,8 GTS - 2003
2011.09.22 52000   3,5

A családi limó

Vectra 1,6 C Comfort - 2003
1999.11.30 30000   4,0

A családok barátja

Vectra 1,6 Elegance - 2003
2010.11.16 40000   -

A hatalmas gyorsulásra vágyóknak!

Vectra 1,9 CDTI GTS - 2005
1999.11.30 5000   -

A haverom.... jóban - rosszban!

Vectra 1,8 - 16V Comfort - 2003
1999.11.30 55000   -

A jó Isten óvjon tőle mindenkit

Vectra 1.9cdti - 2004
2008.08.24 35000   1,8

A kisszivu balna-avagy a lomha nemet

Vectra 1.6 - 2002
2009.01.06 30000   3,5
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)