A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (2002)

Vectra 1.9 CDTI GTS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hisztis r*banc

Szöveges ítélet

Ez egy gyerekkori vágyálom volt.
Még a kispolski hátsó ülésén ülve jött velünk szembe, egy "béka" lámpás Vectra C és akkor szerelmes lettem a típusba és elkönyveltem, hogy nekem lesz egy.
2016ban meg is lett az első 1.8as benzines, de az nem volt egy erőbajnok és sokat is evett, ezt 1 év után eladtam, és akkor jött hosszas keresgélés után az 1.9 Z19DTH 150LE CDTI.
Érezhető volt a változás, van erő van nyomaték, alkalmas az autópályára is.
2017 közepén vettem, december végén csapágyas lett a váltója. Akkor cseréltek kuplungot + a váltót.
A fent leirtak szerint szépen, haláloztak el a dolgok benne, de ugy voltam vele, hogy használom is bőven, belefér.
Kényelemre, nincs panaszom, mivel egy GTSről beszélünk, az Opel féle "kagyló" ülések vannak benne az én vékony de magas alkatomnak ideális, nagyon jól tart. A futóműve gyárilag 2cm ültetve, van és a 17es gyári felnikkel nagyon jó az uttartása. Fekszi a kanyart, nem is nagyon kemény.
A bosszantó apró hibáit, leszámítva 2x hagyott cserben, amikor a kuplung csere után, nem jól rakták vissza féltengelyt a váltóba és kicsúszott, a másik pedig amikor a porlasztó csatlakozó miatt 3 hengerezett és nagyon göthös volt.
Ezek miatt kerültm kötél végre, minden más esetben haza jött és akár a szervizig elment. Illetve távol otthonról, soha nem halt meg.
Nyaralás alatt idén (2021) lett hengerfejes, nagyon megkedvelte a vizet és azt is ette a gázolaj mellé, de 3 személy + tele csomival 300km hazajött. Autópályán átlag 130km/h. Persze motorcsere elött tettem, rendbe az első futóművet, és dobtam ki belőle a gyári gátlókat 2004ből.
itt amikor kijött a motor hibája, elgondolkoztam, hogy elválnak útjaink, de mivel hazajött még ilyen állapotban is, kapott egy új esélyt, és vettem bele egy másik komplett motort, ennek a cseréje még várat magára, mert idő hiányában, nem tudom megcsinálni, pedig minden megvan hozzá.
Mindezeket leszámítva, én nagyon szeretem, remekül felszerelt, időtálló forma, halk, dimaikus, keveset fogyaszt, és hű társam idén 4. éve.
Ez az autó szerintem alólam/alúlunk fog a bontóba kikötni.
Ezen felül rendelkezek egy 3.0 V6al is a rettegett Isuzu V6 D-MAX 184LE Z30DT.
Az egy másik történet. :)
Amit lehet azt megcsinálok rajtuk itthon én a saját műhelyemben, de a nagyobb munkákat a Hegedűs40 Autószerviz, Gumiszerviz és Autókozmetika csapat végezte rajta el. Soha nem volt rájuk panaszom, mindig tökéletes munkát adtak ki a kezükből, és ha vittem az autót, örültek neki, mert élmény volt rajta nekik dolgozni, hisz, nem úszott az olajba, tiszta volt a motor és a motortér, és nem lettek nyakig olajosak. Mert az Opel motorjaiból állítóólag mindenhol is folyik az olaj. Na hát ez por száraz volt és a motorcserét követően is az lesz. :)

Hibalista

- 2017ben vétel után fél évvel feladta a váltója, akkor komplett kuplung és váltó csere. - 2018ban porlasztó csatlakozók, cooler, féltengely, generátor, főtengely szíjtárcsa, hosszbordás szíjfesztő. - 2019 első fele eseménymentes volt, csak olajcserék kellettek, második felében, egymást követve lehalt a turbo, majd a porlasztók adták fel a szolgálatot, majd teljes hátsó futómű generál. - 2020ban jött a fekete leves, cim modul és motorvezérlő csere, kormánymű, bölcső, lengőkarok cseréje. - 2021 tavaszán újra elhalálozott a kuplung, cserét követően, nem volt az igazi többször lett szétszedve, cserélve, lett a felső munkahenger, majd 3. szétszedésnél kiderült, miután a váltó is meghalt, hogy az alsó munkahenger (kinyomó csapágy) engedte el, a fékfolyadékot egynesen be a váltóba. Itt garanciálisan új kuplung, és egy bontott váltó felújítást követően. - Majd egy teljes első futómű felújítás a lengőkarok kivételével, rá 1 hónapra a motorja bemondta az unalmast. Gátrepedés. - Ez még várat magára, csere motor már a garázsba pihen. - A kopó, forgó alkatrészeket, vezrlés, vízpumpa, fék stb nem nem számolom, az bármlyik autónál előjön. Ezt nem irtam a rovására, pláne a magyar utak állapota miatt a évenként stabpálca cseréjét...

Ide hordtam szervizbe

Én magam mivel az alap szakmám autószerelő, de nem dolgozok benne.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Hegedűs40 Autószerviz, Gumiszerviz és AutókozmetikaNagyobb munkák, kuplung, váltó, futómű akkor csak is rájuk bízom.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 187650
Megbízhatóság (8) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Vectra C Sedan 1.8 122LE Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 2002 (2005)

További ítéletek (184 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)