A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (2002)

Vectra 1.9 CDTi , 150 lóerő 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A törődést megháláló Bestia

Szöveges ítélet

Megvettem az autót 219 000 (valós kilóméterrel ) . Gondos tulaja volt ,rendesen vigyáztak az autóra és megfelelően megfelelő alkatrészekkel volt szervizelve rendszeresen meg egyébként is látszott és érződött az autón ,hogy oda volt figyelve rá , semmi gyanús zörgés csörgés nem jött sem a futóműből ,sem az autóból ,a motornak is egészséges szép egyenletes hangja volt és teljesítményre is lehetett érezni ,hogy rendben van az autó. Tisztában voltam vele hogy egy 10 év feletti autóról van szó így hát úgy gondoltam ,hogy érdemes lenne átnézni kicsit a futóművet ,olajat cserélni szűrőkkel mindennel együtt . Vezérléscserét nem tartottam szükségesnek hiszen a kezemben tartottam a számlát amit még az előző tulaj adott az autóhoz és amit az autón található matrica is igazol ,hogy 197 000 km-nél volt vezérléscsere kompletten szóval nem volt indokolt az újboli csere.
Szóval a futóműre visszatérve cserélve lettek a toronycsapágyak ,2 első lengéscsillapító ,első lengőkarok , stab.pálca ,stab.pálca szilentek párban ahogy kell. Ezen felül volt egy kis olajfolyás a váltónál amit a féltengely szimering megoldott , aztán még főtengely szíjtárcsát is cseréltünk (típushiba) .
Amikor megvettem az autót tudtam arról a hibáról ami szintén típushibája ezeknek a motoroknak ,hogy a szívósorban lévő örvénylapátok gyárilag műanyag alkatrészből készültek és a szívósorban felhordott és lerakódott koksztól (kipufogógáz és kartergáz visszavezetés ) szorul az örvénylapátok tengelye és kikopik ez miatt a központi mozgató rudazat leesik és már nem mozgatja többé azt a részt ,így hát le lett dugózva a szívósor és azóta tökéletes. Igaz a meghibásodás nem volt annyira drasztikus ,hogy tiltsa is az autót (tehát nem fújt ki még a szívósornál ) .Volt egy olyan hiba még ,hogy az autópályán elkezdett rángatni és 3 hengerezett ,mint kiderült a félreállás után ,hogy a 3. henger porlasztó csúcs csatlakozója kontakthiábás volt ,ott helyben a WD40 és a gyorskötöző segített később pedig a csatlakozó csere , azóta tökéletes ( 6000 forint kb. az egész ,tehát szinte aprópénz)
A következő jelenség az alacsony fordulaton mutatkozott amikor a turbóból huhogó hang kezdett hallatszódni ,először csak hidegen ,később pedig üzemmelegen is csinálta. Vettem rá egy új turbót és azóta semmi gond. Aztán a klímahűtőre kaptam egy csinos kavicsot ami miatt ki is lyukadt és el is engedte szépen a gázt. Most ez a probléma lesz a következő amit orvosolni akarok .

Ez egy 12 éves autó és bizony tisztába kell lenni azzal ,hogy nem új autó ,amit használunk az elromlik. Semmi meglepő nincsen abba ,hogy a kopó alkatrészeket ,turbót , kettős tömegű lendkereket,kuplungot , klímát javítani /cserélni kell. Azt gondolom ,hogy ez teljesen normális egy ilyen korú autónál. Akinek dízel autója van az viselje a velejáróját és szervizdíjait ,különben ne vegyen dízel autót ha nem tudja fenntartani. Mindig azt mondom ,hogy a jó és időben elvégzett rendes szerviz a lelke mindennek. Oda kell figyelni az autóra és nem csak addig használni ameddig húzza a belét. 10 000 kilóméterenként kapja az új olajat és a szűrőket mert hosszútávra tervezek vele. Emelett szeretem mert jó vele utazni ,halk és kiválóan fogyaszt.

Hibalista

- Szívósorban lévő örvénylapátok ...... Dugózott szívósort került bele -örök élet+1 nap - Turbó gyengélkedett -új turbót kapott -azóta megy mint a távirat ! - guminyomás szenzorok cseréje. - Futómű különböző alkatrészei (lengőkarok - lengéscsillapító,)féltengely szimeringek(váltóolaj szivárgás ), toronycsapágy, főtengely szíjtárcsa - Klímahűtőt eltalálta egy nagyobb kavics és kilyukadt. - 3.henger porlasztócsúcs csatlakozó csere (kontakthiba miatt )

Ide hordtam szervizbe

Törökbálinti (Weszi autószervíz )

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 219000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? ez az 1. autóm Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 2002 (2005)

További ítéletek (184 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)