A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2011)

Focus ST Tourer (diesel) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Autóbuzi apukák kedvence lehet

Szöveges ítélet

Ezt a gépet nehéz nem szeretni.

Pro:
- praktikus (kombi), mégis sportos (185LE /400Nm, letépi a fejed, autópályán igazi sleeper)
- a Recaro üléseket nagyobb testű embereknek érdemes kipróbálni vásárlás előtt. Tökéletes és kényelmes az oldaltartása, nagyon fog hiányozni a következő kocsimból. Plusz eszméletlen jól is néz ki. A félbőrt javaslom.
- Stealth Grey színben üt igazán egy ST, tudtommal ez a szín nem választható "mezei" Focushoz
- automatával kértem, és jó döntés volt. A kormány mögötti fülekkel kevesebbszer váltok mint gondoltam, de a Sport módot gyakran használom. A Powershift váltót nem lehet szidni, villámgyors és kiválóan tanul.
- a kanyarkövető xenonok kiválóan világítanak
- egész futópad befér hàtra, vagy egy 26" bringa is, kerékleszerelés nélkül.
- normál autózásnál finoman viselkedik, de gázadásra olyan hangorkánt ad a rezonátorcső, amire dízelnél nem számítana senki
- sok okos tárolómegoldással kényeztet
- a futóműve álom (18-as felnikkel is), mondjuk el is vártam egy Fordtól. Nálam veri a BMW M futóművet.
- a kezelőszervek nem kellemes tapintású, de minden bizonnyal sokáig strapabíró felületűek. Klasszik Ford dolog :)

Kontra:
- dízel, de 7.2 alatt nem nagyon fogyaszt. Persze pályán gyorsan, városban dinamikusan van használva...
- én személy szerint gyűlölöm a szélvédőfűtést, évente 2x hasznos, a többi 363 napon meg zavar, mert látszanak a fűtőszálak. Főleg havas tájon vagy napos időben zavaró, de esőben is furán csillog éjszaka.
- a Recarok miatt hátul szűkös a lábtér sajnos
- az ajtók olyanok, mintha papírból lennének, nagyon gagyi (ez nem ST specifikus persze)
- olcsó beltér, strapabíró de rossz tapintású műanyagokkal, komor és unalmas fekete színben
- könnyen gyűjti a port és szöszöket a műszerfal
- a szélvédő egyfolytában retkes belülről, nem értem, miért
- az ablaktörlők már új korukban is bénák, nagy sebességnél főleg
- a SYNC agyérfalrepesztően lassú és sokat bizonytalankodik
- a kijelző gyűjti az ujjlenyomatokat, folyamatosan okádék tele pöttyökkel. Érintőkijelzőnél nem meglepő, hogy tapizzuk, mégsincs rajta megfelelő bevonat.
- sokhangszórós Sony rendszer ide vagy oda, ez bizony bénán szól. Mély rendben, közép sehol, magas túl sok. Equalizer nem segít rajta, feladtam.
- a kulcsnak nincs helye, ez idegesítő számomra. A keyless go-t nem nekem találták ki
- bárcsak hátul hajtana, vagy mindenhol, mint az RS. Nagyon sok nyomaték ez az első tengelyekre, nagy gázas elindulásnál vagy visszafogja a kipörgésgátló, vagy elkeni a gumikat. A leggyorsabban Sport módban és bekapcsolt elektronikával lehet kiugrani, érdemes kitapasztalni.
- vonóhorog esélytelen a kipufogó miatt. Pedig ha nem is utánfutónak, de bringatartónak jól jött volna.

Hirtelen ennyi jutott eszembe... szerintem apukák kedvence lehet, és cègautónak is kiváló, viszont ezért az árért én egy Mondeót preferáltam volna.

Hibalista

- Az első 20ezer km alatt többször megbolondult a SYNC multimédiás fejegység. Ledobálta a telefon bluetoothról, az USB lejátszás is akadozott, és egy napon át élesen sistergett a műszerfali középső hangszóró. Típushibának tűnik, mert más ST tulaj is panaszkodott erre. Mindegyik hiba magától megjavult egyik percről a másikra... Az elérhető legkomolyabb fejegységet választottam, Sony hangrendszerrel, de ez a legproblémásabb is egyben.

Ide hordtam szervizbe

Ford Máté Siófok. Gyorsak és udvariasak.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2016
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? E91 320D Következő autója? 440i Gran Coupe
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2011 (2011)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

1.0 Ecoboost

Focus 1.0 Ecoboost TURBO - 2012
2015.12.07 65000   4,5

1.6 EcoBoost 150LE Kombi Titanium

Focus Titanium 1.6 kombi 150LE - 2012
2012.09.21 66000   4,5

113 ezer kilométer hiba nélkül.

Focus 1.5 Tdci 120LE - 2017
2020.01.26 113000   -

A Műszer- Focus Ecoboost 1.0

Focus 1.0 Ecoboost Titanium - 2015
2015.07.30 4100   5,0

A család új kedvence

Focus 1.6 TDCI TITANIUM TURNIER - 2013
2016.05.31 44000   -

A kütyüfüggő informatikus szemével (1.6 Ecoboost Titanium) - UPDATE

Focus 1.6 Ecoboost Titanium - 2012
2012.11.03 130000   4,5

Autópályák szerelmese - Focus 2012 MK3 1997ccm 163HP

Focus 2.0 TDCI - 2012
2020.07.02 99000   -

Az oreg Ford oroksege

Focus 1,5 Tdci Automata, Facelift - 2016
2020.09.20 12000   -

Azt hiszem, szeretni fogom.

Focus 1.6 TDCi 116 LE - 2014
2019.12.17 7500   -

Buszsáv kompatibilis

Focus 2.3 Ecoboost - RS Mk3 - 2016
2017.06.11 5000   -

Családi kombi

Focus 1.6 Ti-VCT, Technology, 125LE - 2017
2020.04.04 50000   -

Céges kocsi, csak őszintén.

Focus 1.6 TDCI 95 LE, Technology - 2014
2015.05.21 20000   -

EZ NEM CÉGAUTÓ,NEM A CÉG TETTE ALÁM!!!

Focus 1,6Ecoboost Titanium,kombi - 2012
2012.07.06 42000   4,0

Együgyű jószág

Focus 1.6 Ti-VCT Titanium - 2017
2019.11.21 25000   -

Ennyi pénzért mások autót is tudnak készíteni

Focus 1.5 TDCi/120LE Titanium - 2017
2018.08.28 19000   -
1 | 2 | 3 | 4

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)