Társ
Szöveges ítélet
Ez egy roppant igénytelen autó - jó értelemben -, és elég nehéz elrontani. Nekem sikerült, bár ez állítólag tipushiba - nem túl gyakori, és csak komolyigénybevétel esetén jelentkezik -, ez pedig a váltó, pontosabban a nyelestengely csapágy. Többek között ezért is írom ezt, hogy akinél nem jelentkezett a probléma, azért figyeljen rá. Az oka, a szerelőm szerint a gyári silány minőségű váltóolaj, ugyhogy akinél jelentkezik a probléma az ne spóroljon ezzel.
Amúgy egy szerethető autó, ha kell viszonylag gyors is tud lenni (olyan 140-ig), én mentem vele tartósan 170-el is (Német autópálya), de akkor hangos és olyan 11 litert fogyaszt, úgyhogy nem nagy élmény. Amúgy megjártam vele Görögországot, Horvátországot, Németországot és jól bírta.
Egy javaslat:
Aki teheti szereltesse fel szélesebb kerekekkel (az enyémen 6,5 195/50 R15-ök vannak), mert az nagyon sokat segít a menettulajdonságain - kiszámíthatóbbá válik kanyarban + jobb egyenesfutás, szerintem - .
A következő autóm egy youngtimer Mercedes lesz, mivel a kényelem egyre fontosabb szempont.
Hibalista
- Szokásos olajcsere (15.000.-ként)
- fékbetétek
- Váltó (nyelestengely csapágy)
Ide hordtam szervizbe
Első két esetben márkaszervíz, utána magánúton intéztem.
Suzuki Ilosfai - Pécs
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 69000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 80 | Következő autója? | Mercedes W124 Kombi vagy kupé |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
