A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 Glx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerettem...

Szöveges ítélet

Ez volt az első autóm. Szerettem, és csak kellett egy biztonságosabb és elsősorban kényelmesebb, mert már ezeken az Istenverte Magyarországi SZ@R utakon már fájt a derekam is, nem csak a szemem ugrott ki állandóan az úthibáktól! >_<
Mikor megvettem patika állapotban volt, gyári fény, elektromos ablakok elől, klíma ülésmagasság állítás, tetősín, horog, téli gumik pluszba felnin, új aksi, műanyag elemek illesztései megfelelőek voltak és nem zörögtek, 63e km-rel benne. ABS a legnagyobb elektronika és szevasz. Imádtam eredeti Audio CD-ket hallgatni benne, a gyári Blaupunkt hangszórók tuttik!
Vigyáztak rá, alvázszám alapján nem volt online adat sérülésről. Egy olyan autó kellett ami kompromisszummentes. Rossz úton jártam/ok félig leszakadt útszéllel hatalmas kátyúkkal. Jah és kertezek is! 600 Liter cefrét latyakos földúton lazán ki lehet húzni vele! ;) Soha nem hagyott az úton!
Az autó maga: kárpitra egy huzat és nem lecsurgatni akkor örök élet neki, szép ezüst karosszéria szín, alakja tetszett, 18cm hasmagasság. Kis mérete jól jön városban, viszont nagy a fordulóköre. Futómű mindenen elmegy, útpadkára szűk parkolásnál felmásztam mindig. Viszont ha üres hátul akkor pattog(nyílván a merev híd miatt), meg egyébként is folyamatosan dülöngél enyhén állandóan jobbra-balra mint az elől/hátul merev hidas terepjárók. Körforgalom max 20 km/h. Utazni hosszabb útra: nehéz vele annyit mondok. Szigetelésről nem igazán beszélhetünk egy konzervdobozban, hatalmas szélzaj, egy út után tengeribetegen szállt ki az ember, klíma 120Km után képes volt ledögleni. Első 3000km után előjött a a "kávédaráló hang" a műszerfal mögül, hármast már nem vette, elküldtem felújíttatni a váltót (60e). Ezután kicsit bekopott, mint az óramű úgy ment, jó japános mechanikus váltással. A váltásnál csak egy jobb volt, az a gyönyörű hangú motor és ahogy ment. 1,3 DOHC, 16V, 94LE, benzin, imádtam kraftolni, rövidtávon hamar melegedett, pláne amikor megkapta az Eneos Sustina 5W-30 olajat ;) Egy élmény volt vezetni e miatt az autót. Fogyasztása sok egyenssel 6,4L; város+hideg+rövid táv 7-8Liter között.
Ez egy nagyon kevés pénzből fenntartható autó! Akik elfogadtnak tőlem egy tanácsot, amikor megveszik: Eneos Sustina 5W-30 motorolaj, NGK Iridium gyertya, új fékfolyadékot és betéteket neki, ránézni h nem e használták rongyra a felfüggesztést(mert akkor aztán oltárira billeg!), kávédaráló hangra figyelni, toronycsapágyat megnézni és élvezzétek ezt az autót! Hálás és megbízható. Szeressétek.

Az extrák amiktől GLX lett a GL-ből ;) : kartervédő(30e), ködlámpa(15e), szövet üléshuzat(16e), minimális kopással 3 évi használattal gumik, Falken Sincera SN-832 Ecorun, Hankook Winter Icept RS2, tetőcsomagtartó, csomagtértálca.

Lélekben kicsit mindig Suzukis maradok, aki Ignis-t keres mindig a milliós Ignis-t keresse! Bár amit ezek az autók kapnak a használtpiacon, igazi túlélőknek számítanak. A mostani helyzetben autóbeszámítással segített nekem kis Suzum mert nagy jó árat adtak érte és így hozzájutottam az új autómhoz. Hiányozni fog. :) Aki valaha vezetett suzukit az tudja, jó autó, megbízható, alap autó, őszinte és élvezet vezetni. De a sok kisebb karbantartásban elfáradhat az ember és egy kicsi kényelemre vágyik hosszú idő után. 111000K-rel váltam meg tőle.

Hibalista

- -váltó( a 1,3 benzinnél felújítást nem hiszem h bárki elkerüli, de vannak kivételek
- -kuplungcsere csere (4 tulaj után, szerinted? :D)
- -Jobb napellenző felőli beázás, ezt a szélvédő kiszedése, takarítás, újraragasztása megoldotta.
- -Egyszer beesett a fékpedál, az ABS kockának tudtam be, DE és nagy de...fékfolyadék cseréje után azonnal megoldódott.
- -féknyereg leesett(volt szerelőm még le akart húzni, hogy vigyem vissza még 1x. Isten nem ver bottal, eltörte a kezét mert elesett. Leesett a féknyereg /tárcsák és betétek cseréje után ráadásul/ egy csavar tartotta hazáig, de hazajutottam 10km/h-val jó hangosan kotyogva! :D
- -bal hátsó küszöb lakatolás

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 63000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Duster
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)